Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
16.10.2012 16:29
On ja eihän ne nyt vaikuta kipinään...
16.10.2012 20:18
Kokeile vetää maadoitusjohto moottorin ja rungon väliin , et auttasko se ?? Mulla ainakin tappokatkasia toimii niinpäin , et yhdistää kun on offilla , eli jos siinä häikkää auttaa johdon irroitus ..
, mut sun tapauksessa ei ole vika siinä kun on toimivalla testattu . Mahollista on myös , et joku virtajohto ottaa runkoon ja siksi ei toimi ..eli johto nippua ja sen liitoksia on hyvä käydä läpi
16.10.2012 22:06
Eipä tossa tosiaan taida paljo muuta mahollisuutta enään olla kun joku katkennut johto.. Jospa vielä jaksais kiinnostaa tuo johtopaketti purkaa..
E: onko tuossa rungossa nyt jossain joku maadotuspaikka? En pikasella vilkasulla keksinyt muuta kuin tuon mikä menee akun miikasta kytkinkoppaan..
18.10.2012 0:32
Kuinka paljon eroa tyhjällä vakioputkella kuin esim giannellilla? itellä kokemusta vaan jälkimmäisestä ja jos uudenmallin dtn ostan missä on tyhjä vakioputki niin onko paljon eroa..? YPVS siinä kuulemma rämisee joten mikä ois ongelman nimi? Ja sillä ois ajettu 50tkm ja laakerit stefat mäntä vaihdettu juuri, eli kankeen tai kampuraan ei ole koskettu niin joutuisko ne sitten taas kohta vaihtamaan?
18.10.2012 9:45
terve. mikäs mahtaa deeteetä vaivaa? tällä hetkellä mulla on virinä: wanha gianneli, ei imu kärsää, 500km ajettu ypvs laippa ja pääsuuttimena on 380
ja 6 vaihteella ei jaksa vetää loppuun. piikille se kyllä menee mutta se lakkaa kiertämästä noin 130km/h. ja kaverilla on täysin samat palikat mutta kaasarissa silti 290 ps täydellisissä säädöissä. tiedän että suositeltu ps on 270-290 välillä, mutta jos laitan esim 290 suuttimen niin pyörä lämpiää noin 2 minuutissa tyhjäkäynnillä niin että jäähärin ylivuoto letku huutaa hoosiannaa. jotain vinkkejä?
18.10.2012 11:53
Problem solved! Detsistä ei ollutkaan mitään isompaa rikki vaan vain joku johto nirhaantunu :p eli purin johtopaketin ja teippasin kasaan uudelleen niin nyt futaa taas
18.10.2012 14:00
tomi-52- kirjoitti:terve. mikäs mahtaa deeteetä vaivaa? tällä hetkellä mulla on virinä: wanha gianneli, ei imu kärsää, 500km ajettu ypvs laippa ja pääsuuttimena on 380
ja 6 vaihteella ei jaksa vetää loppuun. piikille se kyllä menee mutta se lakkaa kiertämästä noin 130km/h. ja kaverilla on täysin samat palikat mutta kaasarissa silti 290 ps täydellisissä säädöissä. tiedän että suositeltu ps on 270-290 välillä, mutta jos laitan esim 290 suuttimen niin pyörä lämpiää noin 2 minuutissa tyhjäkäynnillä niin että jäähärin ylivuoto letku huutaa hoosiannaa. jotain vinkkejä?
Imuvuoto/kampuran stefa fuskaa tai jostain se sitä ilmaa saa ja sen takia pitää olla noin törkeen kokonen pääsuutin..
18.10.2012 15:49
juvee_ kirjoitti:tomi-52- kirjoitti:terve. mikäs mahtaa deeteetä vaivaa? tällä hetkellä mulla on virinä: wanha gianneli, ei imu kärsää, 500km ajettu ypvs laippa ja pääsuuttimena on 380
ja 6 vaihteella ei jaksa vetää loppuun. piikille se kyllä menee mutta se lakkaa kiertämästä noin 130km/h. ja kaverilla on täysin samat palikat mutta kaasarissa silti 290 ps täydellisissä säädöissä. tiedän että suositeltu ps on 270-290 välillä, mutta jos laitan esim 290 suuttimen niin pyörä lämpiää noin 2 minuutissa tyhjäkäynnillä niin että jäähärin ylivuoto letku huutaa hoosiannaa. jotain vinkkejä?
Imuvuoto/kampuran stefa fuskaa tai jostain se sitä ilmaa saa ja sen takia pitää olla noin törkeen kokonen pääsuutin..
mutta tässä hieman kavereitten kanssa tuli mietittyä, niin voisiko yksi mahollisuus olla että syyläri on tuokossa jonkun verran niin että ei päästä kunnolla jäähyttämään? ja tosiaan tuossa tuli huomattua että pakoputki oli sulattanut reijän ilmanputsari koteloon, tarkistin myös kaikki mahdolliset imuvuoto kohteet
reikäkin on nyt täytetty sikapleksillä
mutta silti rupeaa sylkemään jäähärin ylivuoto letkusta kamaa pihalle 290 ps:llä
ja en uskoisi että weivin stefa huilaisi läpi koska ne on 2000km sitten vaihettu.
18.10.2012 17:35
oisko syylärin korkki huono ja antais nesteet pihalle
18.10.2012 21:59
suskags1100efe kirjoitti:oisko syylärin korkki huono ja antais nesteet pihalle
tuossa iltapäivällä kattelin isukin kanssa hieman sitä jäähdytys järjestelmää
ja tulos oli että syylärin korkissa ei ole mitään venttiiliä/eikä vuoda ja sama homma oli jäähy nesteen paisunta säiliössäkin
veikkaan että syyläärin neste kanavat ovat jonkun verran tukossa, koska kun kurkkasi syyläriin niin siellä oli jonkun verran ruoste vettä
19.10.2012 8:58
HUOM!! Oisko kellään myydä dtäxsään modattuu SUORAA usd keulaa tai sitten niitä vakio etupumppuja ja suoria sellaisia !!! ?????
19.10.2012 9:11
saisko ton showmanin usd keulan modattuu äxsään helposti????
19.10.2012 10:49
Todellakin eniten!
21.10.2012 23:04
Miksen löytäny nopeella tutkailulla 05 RE:stä paisuntasäiliötä? eikö sitä ole?
Mistä saa noita acerbiksen pumpunsuojia? Ei noi vakiohaitarit oikee oo mun makuun.
toimiiko tuorevoitelu keuliessa? Onko se näissä luotettava? Ajaako tolla orkkismännällä sen +15tkm huolletta? vetoja löytyy ainakin vielä paljon ja sillä rullattu jo 12tkm.
21.10.2012 23:09
Kyllähän tolla kuulemma 18-20tkm on männällä ajettu, jos siin on alkuperänen eikä mikään proxi. Paisunta säiliö on oikeen takakatteen takana ja acerbiksen suojia nakkilan pyörästä ja moposta ainakin(eli myös helsingin pyörästä ja moposta).