Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
2.9.2012 13:50
mikäköhän on kun jää kierrokset tossa apriliassa leijailemaan?, eikä tietääkseni ilmaakaan mistään saa.
2.9.2012 14:17
liian pieni tk tai pääsuutin tai sitten imuvuoto jossain
3.9.2012 8:55
Onkos joku teetättänyt koneistajalla tai ostanut koropalaa sx:ään ja mihin hintaan?
4.9.2012 15:08
lababa- kirjoitti:Onkos joku teetättänyt koneistajalla tai ostanut koropalaa sx:ään ja mihin hintaan?
itse olen 2/3 koneistaja ja jyrsisin omani. mutta sen tekeminen onnistuu ihan perus latikastakin. mut tuskin sellanen yli 30e maksaa. käsimpikin tyyppi sen osaa vääntää
5.9.2012 10:00
magelolz kirjoitti:lababa- kirjoitti:Onkos joku teetättänyt koneistajalla tai ostanut koropalaa sx:ään ja mihin hintaan?
itse olen 2/3 koneistaja ja jyrsisin omani. mutta sen tekeminen onnistuu ihan perus latikastakin. mut tuskin sellanen yli 30e maksaa. käsimpikin tyyppi sen osaa vääntää
Pystyisitkö tehdä samanlaisen mulle ku ei sitä taitoa ja välineitä löydy?
5.9.2012 15:47
hei pläskit ostakaa mult 154 polini äkkiä hopi hopi (sylinteri,vesikansi,rave 2 porattu reikä,mäntä) on afist mut näyttää identtiseltä ton orkkiksen kans
5.9.2012 16:20
lababa- kirjoitti:magelolz kirjoitti:lababa- kirjoitti:Onkos joku teetättänyt koneistajalla tai ostanut koropalaa sx:ään ja mihin hintaan?
en kerkee ko säxä menee huomenna uudelle omistajalle luultavasti.
6.9.2012 8:12
magelolz kirjoitti:lababa- kirjoitti:magelolz kirjoitti:lababa- kirjoitti:Onkos joku teetättänyt koneistajalla tai ostanut koropalaa sx:ään ja mihin hintaan?
en kerkee ko säxä menee huomenna uudelle omistajalle luultavasti.
Onnea! Meneekö koropala mukaan?
6.9.2012 10:08
Mitäs öljyjä ootte tonne vaihteistoon tunkenu? Meneekö perus motulin 10w40?
6.9.2012 11:20
10w40 tuntus erittäin oudolt ja oli vähä kankeen olone ainaki itel jote tungin 70w90 kuten suositellaan ja paljo varmemmantuntune o
6.9.2012 13:06
Castrol mtx 10w40 on hyväks todettu joka laitteessa, itellä oli ennen sitä, nyt on jotain motulin 75w90 (makso jtn 30e....) niin päätin pysyä mtx.
7.9.2012 20:25
miksi pitää olla lorton osat niin helkkarin kalliita just tilasin 50e edestä suuttimia ja sitten unohtu luisti siitä paketista, tilata nyt seki erikseen ja päästä taas posteja maksamaan
syö miestä kun ei aprilia pelaa, ja tuottaa unettomia öitä kun kortin saanti lähestyy kovaa vauhtia
7.9.2012 21:47
millanen luisti? mulla on joku tuolla ko tuli mukana
8.9.2012 8:34
Kannattaa miettiä 2 kertaa ostaako tt-osat vai 34mm kaasarin, ite ostin molemmat ja kaduin tt-osia
8.9.2012 9:37
oon minäki miettiny sitä 34mm kaasaria muttakun en taho ennää ainuttakaan dellorttoa pikkuhiljaa........
jaani onko sulla se 50 luisti siellä? voisin nimittäin ostaa pois
(pitää muuten kattoa että onhan laippa ihan ylhäällä ihan piruuttaan)