5.8.2012 14:19
Klankki kirjoitti:Miten sais säädettyä vaihdepoljinta että olis matalammalla, tällä hetkellä joudun nostaan koko jalkaa jalkatapilta kun vaihtaa vaihdetta, jos pistää vaihdepoljinta yhden pykälän alemmas niin ottaa runkoon kiinni kun vaihtaa alaspäin. Onko jotain erilaisia vaihdepolkimia myynnissä vai pitääkö tota orkkis poljinta vähän vääntää, miten on miten muut ootte sen tehny?
Eteen laittasin ite, koska keula on hankalampi nostaa ilmaan ja pitää siellä jos joku pyörää aikoo siirtää, takaswingistä taas nostaa erittäin helposti ja siirtää jonnekin.ozzuks kirjoitti:Niin ja kannattaako tuo xena tai ihan mikävaan levylukko laitta etu vai takajarrulevyyn? Sopiiko tuo 14mm eteenkin?
5.8.2012 19:11
5.8.2012 21:29
aDe^ kirjoitti:Onko kokemusta wisecon kampiakseleista? Itse meinasin bto:sta tilata.. sehän on sama exc:ssä kuin sx:ssä ?!
5.8.2012 21:34
5.8.2012 21:53
5.8.2012 21:57
5.8.2012 21:58
5.8.2012 21:59
aDe^ kirjoitti:Onko kokemusta wisecon kampiakseleista? Itse meinasin bto:sta tilata.. sehän on sama exc:ssä kuin sx:ssä ?!
5.8.2012 22:55
5.8.2012 23:04
6.8.2012 0:01
Prätkä jätkä kirjoitti:Proxissakin on ollu ongelmia...
6.8.2012 0:38
6.8.2012 0:54
6.8.2012 1:09
putsipa kirjoitti:Nyt tuli tuotua enduro käytössä ollut kotari kotiin, koska tarkoitushan olis pistää se katukäyttöön ja kilpiin. Mitä kannattaa ottaa huomioon ku sitä pistää kilpiin ? Verot mun pitää siitä ainaki maksaa vielä.
Tilaukseen nyt lähtee ainakin ihan aluksi, virtalukko, supermoto vanteet ( Talonin navoilla ja DIDin ulkokehällä ), supermoto kumit, uusi mittari. Laatikosta löytyy sitten a1 putkea, vilkkuja yms
Tietääkö kukaan mistä saa noita supermoto vanteita oranssilla ulkokehällä, en oo löytäny ku mustilla ulkokehillä ja oransilla navalla..
6.8.2012 1:42