18.3.2012 11:59
18.3.2012 12:14
18.3.2012 12:42
18.3.2012 13:12
18.3.2012 13:44
18.3.2012 13:58
18.3.2012 14:19
18.3.2012 14:25
18.3.2012 14:30
18.3.2012 14:38
Gogge kirjoitti:http://www.gearparts24.de/lachgas-kit-nitrous-express-piranha:a4944.html
suurpasko, et taida tietää mikä pc on? Pc=power commander, sillä säädetään seoksia ruiskupeleissä. Kovin monessa ruiskullisessa mp ei ole mahdollisuutta säätää seoksia ilman power commanderia. Tod.näk. näin on dukessakin? Virikansia ei yleensäkään ole missään myynnissä, vaan ne teetetään/koneistetaan itse. Kireämmällä nokka-akselilla taas saataisiin huipputehoja väännön kustannuksella..
18.3.2012 14:41
18.3.2012 14:43
18.3.2012 14:44
18.3.2012 15:28
18.3.2012 16:17
Vaihtovalo on tosiaan vakiona 10k ja 11k kohdalla sitä voi kyllä säätää pienemmällekin ihan itse, ja rajotin hakkaa 11k kohdalla myös.leevi96 kirjoitti:Jos ei tuota kierrostenrajoitinta poisteta esim. sisäänajohuollossa/-jälkeen niin missä rajoitin ottaa vastaan? Tietopankissa puhutaan mittariston säädöissä, että vaihtamiskierrosluvut on vakiona asetettu 10k ja 11k kohdille (mitä sitten tarkottaakaan). Niin onko se rajoitin jossain 11k kohdalla? (Maksimi teho saavutetaan 9,5k rpm kohdalla)
E: näköjään tuli vastaus samalla kun kirjoitin tätä.
Miten jos laittaisi kireämmät nokka-akselit. Miten hyötyisi/haittaisi? Ja Dukessa on 2 nokka-akselia (neliventtiilinen kansi)?