Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
1.1.2012 17:47
Voooi vittu.
Ei kyl ihme, vähä käynnistymisongelmia ku on ollu ni sahattu on ja kauan
Maksaakos noi hiilet paljo ja miltä sen pitäs näyttää jos hiilet sököt?
Ihme juttu ku viimeks ajaes lähti iha tosta vaa tulille.
1.1.2012 18:46
25e scatterilta (samanhintaset maahantuojalla), en oo ihan varma miltä näyttää huonot hiilet, meikäläisellä oli katki niin ei toiminut.
1.1.2012 18:49
Joo no hyvä juttu
Aini oha tuolla toi varaosakonekki, taian pistää lihoiks ja ottaa startin sitä jos toimii. Eli sulla oli sama juttu, rele naksas mut ei tee mitää?
Kiitos tästä, tietääki hommia taas
Tul muute mielee, luin joskus jostaki, oisko ollu täält et mitsu pajeron hiilet menis
1.1.2012 19:36
Juu oli, nyt rokkaa. Siinä ankkurissakin oli jotain vikaa asiantuntijan mukaan + se hiili oli katki, kokosin kahesta tartista yhen toimivan
Mutta yleensähän toi toimimattomuus johtuu just että hiilet loppu.
En mene tuohon sanomaan mitään, olikosse MahaBomber joka muokkasi jonkun auton hiilet starttiin vai kuka, projupuolelta kuiteskin joku
1.1.2012 19:44
Mitä eroa on gilardoni 1 ja 2 välillä? Pitää pytty vaihtaa ja tuossa oli gilardoni 1 ja multa löytyy 2x gilardoni 2. Voinko laittaa huoletta kii?
-91 vuoden näsäri kyseessä.
Google ei hirveesti auttanu
1.1.2012 19:53
http://www.geiwiz.de/images/products_pi ... =500&h=349 Jossain sylkissä tuo väli on 6mm ja toisissa 3mm, mutta en mene sanomaan että toinen on gila1 ja toinen gila2. Kun itellä on gila2, niin tuo "kiinnitysväli" oli sama kuin gila1:ssä... Pikkasen jääny hämäränpeittoon tuo asia.
Kyllä sen kakkosen voi siihen laittaa kuiteskin.
E: Jos jollain sattus löytymään uuemman näsärin huoltoluukun puoleista alempaa sivukatetta, niin kiinnostais. Ei tartte olla missään hyvässä kunnossa, ihan paskatkin kelpaa.
Viimeksi muokannut L_rppa päivämäärä 1.1.2012 19:55, muokattu yhteensä 2 kertaa
1.1.2012 19:53
Kiitoksia, pitääki käyä kattomassa onko tossa mosassa ees starttia ja sit vaihtaa jos löytyy
2.1.2012 12:06
Ei varmaan mistään saa näihin lyhyempiä koiranluita? Tarttis saada perää korkeammaksi ja kehitellä T-pala että saisi krossistongan kiinni. Aattelin vaan että vaihtais klipareiden tilalle jostain toisesta pyörästä T-palan. Mikä maski näyttäis parhaalle tässä vehkeessä?
2.1.2012 15:11
ei taida suoraan löytyä lyhkäsempiä, ite muokkasin takahäkkiä korkeemman perän saamiseksi. Ja ei kukaan voi sanoa mikä maski näyttää parhaimmalta,se mikä omaan silmään näyttää hyvältä. T-palaan voi kanssa jyrsiä uusille raisereille reiät, voi olla helpompaa kuin löytää sopiva t-pala.
2.1.2012 18:50
Joo toi raiserihomma on helvetin iisi, ei tartti ku sopivankokose poranterän ja poraa reijät.
Lyhkäsemmät koiranluut saat kun otat vanhat irti ja sanot amiksille et tehkää tälläset, mut lyhyemmät, itelläki oli suunnitelmissa, valmiita ei nasseen saa. Ja Stormilla on muihi pyörii, kahen lattaraudan palan hinta 99e
3.1.2012 0:20
Mikä niitten kolmen keltasen ja impulssikäämin johtojen lisäks magneetolta tulevan kahen johon funktio on? Tossa ku kytkin NSR:n sähköjä takas kiinni cermii nii tuli etittyä vähä aikaa et mihis ne pitäs liittää mut sähkökaaviota tarkastelemalla näyttääki et CRM:n staattorista ei lähe ku ne kolme keltasta impulssikäämin johtojen lisäks.
EDIT: Oisko ne ollu vihree ja punamusta väreiltään
3.1.2012 0:31
Vihree on maadotus ja punamustalta tulee virta cdille
3.1.2012 15:12
Pitkällisen keskustelun jälkeen AapoV:n vastaus tuli todettua epäpäteväksi (
), oisko heittää uusia ehdotuksia? Uppasin kummanki kaaviot imageshack:ii:
http://img4.imageshack.us/img4/1562/crm ... rkempi.jpg ja
http://img821.imageshack.us/img821/1363 ... kaavio.jpg
3.1.2012 17:22
Itekki just tappelin noitten sytytyksen johtojen kanssa, mut eikös se vihreä maa ole?
3.1.2012 19:49
Sytytyksestä en tiiä mut ainaki koko muus pyöräs vihree on omie päätelmie mukaa maajohto