Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
1.9.2011 22:55
Koita vaihtaa tulppa, ja tarkista onko puolan johto kunnolla kiinni tulpan hatussa.
2.9.2011 15:45
Joo, eli meneekö KX:än kone KMX:än runkoon taikka meneekö KX;än pytty tms suoraan KMX:ään??
3.9.2011 11:17
Vittu kämä polttaa tulppii ihan simona, nyt 2 kertaa 2 päivän aikana käyny niin että ku antaa kaasuu ni kämä sammuu. Ekan kerran tulppa oli kevyesti sulanu, toisen kerran oli ihan vitun sulanu ja elektrodi lähteny irti, wtf?
3.9.2011 19:51
juu vika tais löytyy mänänrengan meni poikki ja teki juormut pyttyy...VITTU
3.9.2011 20:14
Peltor kirjoitti:Vittu kämä polttaa tulppii ihan simona, nyt 2 kertaa 2 päivän aikana käyny niin että ku antaa kaasuu ni kämä sammuu. Ekan kerran tulppa oli kevyesti sulanu, toisen kerran oli ihan vitun sulanu ja elektrodi lähteny irti, wtf?
Väärän lämpöarvon tulppa?
Käykö laihalla tai rikkaalla?
4.9.2011 15:20
Antiliaf kirjoitti:Joo, eli meneekö KX:än kone KMX:än runkoon taikka meneekö KX;än pytty tms suoraan KMX:ään??
Ei mene, tietynikäiseen KDX:sään menee kx:n sylinteri ja kx:n koko moottori.
Joo, väärään lämpöarvoon viittais, muistaakseni kmx:ssä oli kasi? voin muistaa kyllä väärinkin.
4.9.2011 15:51
Ei kun kaikkiin KDXsiin menee tietyn ikäisen KXsän kone ja sylinteri ja se vm on -91 ja mahdollisesti myös -92.
4.9.2011 15:56
Yrskä_ kirjoitti:Ei kun kaikkiin KDXsiin menee tietyn ikäisen KXsän kone ja sylinteri ja se vm on -91 ja mahdollisesti myös -92.
Siis juuri noin tarkoitin asian olevan, ajatuskatkos. pahoittelen.
4.9.2011 16:32
Oho, ei mennykkää nyt vaan tulppa vaan leipo koko paska. Tulppa b8es, ja ehin ajaa sillä täl tokal kerral vaa n. 3,5 kilsaa. Tulppa on ihan alumiinin peitossa, eka luulin tota karstaks. Avasin pytyn ni männässä tulpan kohdalla hirvee kuoppa, ja palanu ihan vituiks koko mäntä pakopuolelta. Pyörän takaa katellen oikeelta puolelta on palanu pahemmin ku vasemmalta. Eli oikeen KIPS aukon kohdalta palanu pahiten. Noin 20km ennen leipomista lämmittelin kättä syylärillä (eli kiers vedet sillon), ja leipomisen jälkeen avasin syylärinkorkin niin nestettä oli. Säädöt kunnossa. Lämpöäarvo kunnossa. En keksi kun että läpät vuotaa kevyesti.
Sillon ekalla kerralla kun tulppa oli alumiinissa, ja vaihdoin vaan tulpan, niin se tulppa meni siihen alumiiniin kun lähdin ohittamaan autoa. Nyt tokalla kerralla sama juttu: Kaasu pohjaan ni parin sekunnin päästä booooo tien laitaan ja tulppaan sulanu alumiinia ja leiponu. WTF
5.9.2011 18:29
Peltor kirjoitti:Oho, ei mennykkää nyt vaan tulppa vaan leipo koko paska. Tulppa b8es, ja ehin ajaa sillä täl tokal kerral vaa n. 3,5 kilsaa. Tulppa on ihan alumiinin peitossa, eka luulin tota karstaks. Avasin pytyn ni männässä tulpan kohdalla hirvee kuoppa, ja palanu ihan vituiks koko mäntä pakopuolelta. Pyörän takaa katellen oikeelta puolelta on palanu pahemmin ku vasemmalta. Eli oikeen KIPS aukon kohdalta palanu pahiten. Noin 20km ennen leipomista lämmittelin kättä syylärillä (eli kiers vedet sillon), ja leipomisen jälkeen avasin syylärinkorkin niin nestettä oli. Säädöt kunnossa. Lämpöäarvo kunnossa. En keksi kun että läpät vuotaa kevyesti.
Sillon ekalla kerralla kun tulppa oli alumiinissa, ja vaihdoin vaan tulpan, niin se tulppa meni siihen alumiiniin kun lähdin ohittamaan autoa. Nyt tokalla kerralla sama juttu: Kaasu pohjaan ni parin sekunnin päästä booooo tien laitaan ja tulppaan sulanu alumiinia ja leiponu. WTF
kiertokangen neulalaakeri paskana ylä tai alapäästä tai molemmista
6.9.2011 16:56
smotokawa kirjoitti:Mikähän mahtaa olla kawassa vikana kun pesin sen ja seiso pesun jälkeen päivän ja kun polkee käyntiin niin joskus saattaa lupaillakin mutta melkein joka polkasulla vaan suhahtaa putkessa. Putsasin kaasarin ja vaihdoin tulpan niin lähti käyntiin ja ajoin 2km ja sammu eikä lähe enää käyntiin. Tartteis vähän apua!
Ja käykää kattoo kuvia galleriasta
Mulla oli sama vika, ei liittynyt kyllä pesemiseen, vaan oli läpät hajalla, kannattaa tarkistaa jos ei oo vika viellä selvinny.
7.9.2011 20:37
Ei ole laakereista kiinni
9.9.2011 22:19
mitkä kampiakselin laakerit kmx -99 on? tai jos joku viittis laittaa vaikka linkkiä... ja onko paha vaihtaa
16.9.2011 8:45
Hei !
Kun ois tommonen -89 kmx ja takaiskari on todella löysä ja *aska jos suoraan sanoisin niin löytyiskö jotain muitten pyörien iskareita mitkä kävis suoraan tohoi kmx:'ään tai saisko sitä iskaria paremmaks jos käyttäs huollossa ja paineistuttais sen iskarin uudelleen
?
18.9.2011 20:30
Kuinkas pitkä on näissä kemexissä männän vaihto väli?