21.1.2011 15:52
michees kirjoitti:oletteko käyttäneet alkuperäisiä kdx;än napoja ja kenen 17" vannekehiä oletteko käyttäneet kun olette tehnyt kdx supermotoja.
Ja kenen valmistamia pinnoja ja pituisia pinnoja olette käyttäneet?
Sopiiko Excel vanteet?
Kiitos etukäteen.
28.1.2011 17:00
29.1.2011 14:15
30.1.2011 15:59
30.1.2011 19:30
30.1.2011 21:04
1.2.2011 16:29
Revenge kirjoitti:Ja pitäs jostai tankinkorkki löytää. Tietääkö kukaa suomen mitää liikettä?
Alekc kirjoitti:Kuinka suuri vakio etujarrulevy näissä on?
1.2.2011 22:33
2.2.2011 19:20
2.2.2011 20:06
2.2.2011 23:03
Revenge kirjoitti:Joo tota kun sain tos alku viikosta noi omistajanvaihtopaperit sun muut kuntoo ja kattelin et toi on ollu joskus mp:ks rekisteröity ja kuristettu jälkeenpäi et teho edellytyksissä luki että pitää olla varustettuna kahdella peräkkäisellä vaimentimella (mitä lie tarkottaa).
3.2.2011 17:45
4.2.2011 18:38
4.2.2011 23:04
4.2.2011 23:12
Maikkimaa kirjoitti:Heimou, sylinteri on tullut pinnoituksesta. Seuraavaksi olisi tarkoitus purkaa alakerta ja viedä kampiakseli ja sylinterinkansi koneistamolle. Mitens tuon koneen kanssa, kun kerralla koko kone rempataan, niin onko mitään paikkoja jotka vaatisivat erikoishuomiota?
Muutenkin mahdolliset niksit olisi tarpeen, kerralla olisi tarkoitus saada toimiva kone
Kuvia paljon purkuvaiheessa auttaa kokoamisessa, sen tiedän ainakin.
Mistä kannattaa tilata alkuperäismäntää, kytkimen osia yms. CMNLS vai mikä lie tiedetään, ja katafori toimitti myös alkuperäisosia.