Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

7.5.2008 16:33

selvä, täytyy varmaa soittaa ja kysellä ku töistä kerkiää.

7.5.2008 16:39

Onko Roadwinissa äänenvaimennin kiinteästi kiinni muussa putkessa vai onko se irrotettava? Miten liikkuis Roadwin jossa on joku vapaasti virtaava änkkä ja putsari ja tottakai sopivat suuttimet?

Miten sa kulkemaan???

8.5.2008 19:35

Mitäs kaikkea tohon Roadwinii tarttis tehä et sen sain kulkemaan?

8.5.2008 20:53

Tintento kirjoitti:Onko Roadwinissa äänenvaimennin kiinteästi kiinni muussa putkessa vai onko se irrotettava? Miten liikkuis Roadwin jossa on joku vapaasti virtaava änkkä ja putsari ja tottakai sopivat suuttimet?

Vaimennin on kiinno putkessa neljällä pultilla eli se on irrotettavaa mallia. Ja kyllähän RW liikahtaa hieman paremmin paremminvirtaavalla putkella ja vaimentimella kun ne ovat RW:n pääkuristukset.

Metrac kirjoitti:Mitäs kaikkea tohon Roadwinii tarttis tehä et sen sain kulkemaan?

Aluksi voisi vaikka tehdä seuraavaa
-15 piikkinen eturatas
-pakokaasunkierrätyksen tukkiminen
-isompi pääsuutin
-vapaavirtaus ilmansuodatin
-suora putki ja äänenvaimennin
-isompi kaasari
-isompi pytty
-terveellinen ruoka valio aka. kuskin laihdutus
-turbo ja NOS :D
tai jos haluut päästä kovaa halvemmalla, osta isompi pyörä.

Btw. tulipa tossa saatua kortti, että nyt rupee muakin näkymään liikenteessä Pohjois-Savon aluella.

8.5.2008 21:58

Hoover kirjoitti:tai jos haluut päästä kovaa halvemmalla, osta isompi pyörä.

Ei, vaan jos haluut päästä kovaa halvemmalla niin ostat kakstahdin. ;)

8.5.2008 23:32

Hah =D... tarttenee pereftyy täsä asiaan ku kohta tulee se korttikin niin että olisi pyörä sillon vähän pommimmasssa kunnossa... mites se "pakokaasunkierto" oikee kannattais tukkia?

9.5.2008 8:12

tuli mieleeni tossa ku vaihtelin vaihteita ja kiihdyttelin että onkohan daelimii mahdollista saada kuudes vaihde? Sit mun piti vaihtaa 15 eturatas mut sit en vaihtanu ku en saanu vanhaa ratasta irti. siinä toisessa reiässä oli ihan normi pultti mut toisessa joku ihme metallimötti mikä ei lähteny millää irti. onko jollai ollu sama juttu? tai kertokaa miten saan sen irti?

9.5.2008 9:56

Metrac kirjoitti:Hah =D... tarttenee pereftyy täsä asiaan ku kohta tulee se korttikin niin että olisi pyörä sillon vähän pommimmasssa kunnossa... mites se "pakokaasunkierto" oikee kannattais tukkia?

Ruuvi on varmaankin paras ja kestävin, tosin joku tuolla aiemmilla sivuilla sanoi tukkineensa sinitarrallaja hyvin on pysyny. ;)

tihve, en oo ratasta irti ottanu. Kaipaatko huippuja vai kiihtyvyyttä?

9.5.2008 11:07

no molempia ;D kiihtyvyys kyl on ihan hyvä. mut huiput sais nousta sinne 120-130km/h vähintää ;D tai pääsin mä RW:llä 125 mittariin alamäkee ;)

9.5.2008 12:01

tihve kirjoitti:tai pääsin mä RW:llä 125 mittariin alamäkee ;)

Mittari kusee ~10km/h

9.5.2008 12:05

RWpeksi kirjoitti:
tihve kirjoitti:tai pääsin mä RW:llä 125 mittariin alamäkee ;)

Mittari kusee ~10km/h

Eikä kuse. Nopeustauluun on ärveellä saatu 110 mittarin näyttäessä samaa. :P

9.5.2008 14:27

tihve kirjoitti:Sit mun piti vaihtaa 15 eturatas mut sit en vaihtanu ku en saanu vanhaa ratasta irti. siinä toisessa reiässä oli ihan normi pultti mut toisessa joku ihme metallimötti mikä ei lähteny millää irti. onko jollai ollu sama juttu? tai kertokaa miten saan sen irti?

Se "metallimötti" lähtee kun tekee rälläkällä tai jollain vastaavalla loven siihen ja käyttää sit siihen iskumeisseliä. Ainakin mulla niin lähti.

9.5.2008 16:17

täytyy koittaa ;) kiitos tiedosta

9.5.2008 16:29

Äsken tuli heitettyä vähän pikkupätkää tuolla pikkutiellä, hullun siistiä! En trippimittaria enkä kelloa kattonu, niin yllätyin kun tulin kotiin; 49km ja hiukan alle tunti vierähti siellä. :) Vauhtia tuli pidettyä ihan mukavasti, yhdessä vaiheessa 24 kilometrin pätkä jolla ei kertaakaan alle 80km/h, pääosin 100km/h ja uudet huiputkin tuli kiskottua, 120km/h. Enemmänkin ois menny mutku ei, aloin pelkäämään mutkan tullessa. :D

10.5.2008 22:20

käykääs kattoo galleriasta RW:n kuvia. vihdoinkin sain aikaseks ottaa muutaman kuvan siitä ;)