Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

25.5.2008 10:53

Ratoo kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:
Topi- kirjoitti:Tais olla nii et sitä mittariston alempaa nappia piti painaa aika kauan pohjassa ja sit pysty laittaan sen kellon



Nyt on kellokin laitettu oikeeseen aikaan :D


Hmm vaan kun eipä toiminut mulla. No pitänee joku yö laittaa vaan irrottaa akusta piuhat ja just klo 00.00 iskeä ne kiinni ni on ajassa. ;D


Kauan painoit sitä alanappia? :D
Mulla ainakin meni täydellisesti toimintaa heti kun sain ohjeita tuohon :D

26.5.2008 14:12

Yrititkö kenties vauhdista säätää kelloa mun mielestä sillo ei toimi ainakaa XTssä. Semmosta rupesin kyselee et passaako tuo 24mm kaasari XThen kans ja mistä niitä sais ku ei tunnu löytyvä. ois kiirettä pikkuse saaha jotai teho osaa ku sen 80-90 oikeeta nopeutta menee :S siinon nyt paikallaa arrowin tehari ja powerfiltteri.

26.5.2008 14:18

RIEJU_RS_2 kirjoitti:
Ratoo kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:
Topi- kirjoitti:Tais olla nii et sitä mittariston alempaa nappia piti painaa aika kauan pohjassa ja sit pysty laittaan sen kellon



Nyt on kellokin laitettu oikeeseen aikaan :D


Hmm vaan kun eipä toiminut mulla. No pitänee joku yö laittaa vaan irrottaa akusta piuhat ja just klo 00.00 iskeä ne kiinni ni on ajassa. ;D


Kauan painoit sitä alanappia? :D
Mulla ainakin meni täydellisesti toimintaa heti kun sain ohjeita tuohon :D


Hmm, ehkä sellaiset kymmenen sekuntia painoin nappulaa. Mitään ei kylläkään tapahtunut.

Varmistukseksi viel että kyseessähän on "Adjust"-nappi? Ja ei, en yrittänyt vahdissa laittaa kelloa aikaan, ihan tuossa paikallaan ollessa.

26.5.2008 21:11

Ratoo kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:
Ratoo kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:
Topi- kirjoitti:Tais olla nii et sitä mittariston alempaa nappia piti painaa aika kauan pohjassa ja sit pysty laittaan sen kellon



Nyt on kellokin laitettu oikeeseen aikaan :D


Hmm vaan kun eipä toiminut mulla. No pitänee joku yö laittaa vaan irrottaa akusta piuhat ja just klo 00.00 iskeä ne kiinni ni on ajassa. ;D


Kauan painoit sitä alanappia? :D
Mulla ainakin meni täydellisesti toimintaa heti kun sain ohjeita tuohon :D


Hmm, ehkä sellaiset kymmenen sekuntia painoin nappulaa. Mitään ei kylläkään tapahtunut.

Varmistukseksi viel että kyseessähän on "Adjust"-nappi? Ja ei, en yrittänyt vahdissa laittaa kelloa aikaan, ihan tuossa paikallaan ollessa.





Kumma homma, kun mulla rupee toimimaan täydellisesti toi kello ja sulla ei rupee toimimaan...

28.5.2008 8:16

Pitää varmaan viedä rieju Näytelli huoltoon... Koska maski palaa kokoajan enemmän ja enemmän :/

Ei oo mitään kivaa... Ja eilen meinasi hajota kierrosluku mittari :D

28.5.2008 9:48

RIEJU_RS_2 kirjoitti:Pitää varmaan viedä rieju Näytelli huoltoon... Koska maski palaa kokoajan enemmän ja enemmän :/

Ei oo mitään kivaa... Ja eilen meinasi hajota kierrosluku mittari :D


Mä en tajua miten teillä voi maski kärsiä, ku mulla ei ole tapahtunut vielä mitään sille.
Miten kiekkamittari sit meinas hajota?

28.5.2008 16:20

KaTaYa kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Pitää varmaan viedä rieju Näytelli huoltoon... Koska maski palaa kokoajan enemmän ja enemmän :/

Ei oo mitään kivaa... Ja eilen meinasi hajota kierrosluku mittari :D


Mä en tajua miten teillä voi maski kärsiä, ku mulla ei ole tapahtunut vielä mitään sille.
Miten kiekkamittari sit meinas hajota?



Ole onnellinen että ei tapahdu mitään....

Noissa valoissa on siinä päälle joku " peili " mikä tuhoo tota maskia :/

Ajelin ihan normaalisti... ja kun lähdin kiihdyttää... niin kierrosluku mittari näytti 0 :D ja toisessa mittarissa kokoajan nousee lukemia :D
Mutta heti kyllä kun käynnisti riejun uudestaan niin toimi normaalista... toivottavasti ei ollut mitään pahanenteistä....

28.5.2008 21:10

Juu eli siis se riejun lamppu toimii linssinä. Eli se kerää auringosta tulevat valonsäteet tiettyyn pisteeseen ja näin alkaa muovi sulaa.

29.5.2008 8:06

Laitan ehkä kohta 17piikkisen eturattaan... Mikä on pv:n vanha =)... Koska pv:n eturatas sopii riejuun :P

29.5.2008 8:50

RIEJU_RS_2 kirjoitti:Laitan ehkä kohta 17piikkisen eturattaan... Mikä on pv:n vanha =)... Koska pv:n eturatas sopii riejuun :P


Älä helv****** laita mitään 17 piikkistä ,ku 16 piikkiselläkään ei huiput muutaku laske.

29.5.2008 16:14

KaTaYa kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Laitan ehkä kohta 17piikkisen eturattaan... Mikä on pv:n vanha =)... Koska pv:n eturatas sopii riejuun :P


Älä helv****** laita mitään 17 piikkistä ,ku 16 piikkiselläkään ei huiput muutaku laske.


Näinpä, mulla on 15 piikkinen ja se on kyllä niin iso kun se vaan voi olla jos ei viilaile kantta..
Mulla menee nyt tasasella 110-115 mutta alamäkeen kelaa sitte vähän enemmän.

29.5.2008 20:15

miicco kirjoitti:
KaTaYa kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Laitan ehkä kohta 17piikkisen eturattaan... Mikä on pv:n vanha =)... Koska pv:n eturatas sopii riejuun :P


Älä helv****** laita mitään 17 piikkistä ,ku 16 piikkiselläkään ei huiput muutaku laske.


Näinpä, mulla on 15 piikkinen ja se on kyllä niin iso kun se vaan voi olla jos ei viilaile kantta..
Mulla menee nyt tasasella 110-115 mutta alamäkeen kelaa sitte vähän enemmän.



Mulla on kuules varmaa tietoa että kyllä se kulkee 125-135 kun laittaa 17piikkisen eteen + muuta viriä... Koska kaverilla on rieju rs ja sillä on 17piikkinen eessä + muuta viriä ja menee ton...

29.5.2008 21:29

RIEJU_RS_2 kirjoitti:
miicco kirjoitti:
KaTaYa kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Laitan ehkä kohta 17piikkisen eturattaan... Mikä on pv:n vanha =)... Koska pv:n eturatas sopii riejuun :P


Älä helv****** laita mitään 17 piikkistä ,ku 16 piikkiselläkään ei huiput muutaku laske.


Näinpä, mulla on 15 piikkinen ja se on kyllä niin iso kun se vaan voi olla jos ei viilaile kantta..
Mulla menee nyt tasasella 110-115 mutta alamäkeen kelaa sitte vähän enemmän.



Mulla on kuules varmaa tietoa että kyllä se kulkee 125-130 kun laittaa 17piikkisen eteen... Koska kaverilla on rieju rs ja sillä on 17piikkinen eessä ja menee ton...


No sit se on tehnyt siihen riejuun jotain muutakin ku vaihtanut 17 piikkisen rattaan. Mä väitän kyllä että huiput tulee laskemaan ellet tee jotain muutakin kuten isompi kaasari,avarrettu kansi, isompi sylinteri jne..
Tottakai se 17 piikkisellä voi alamäkeen mennä sen 130
mutta suoralla ei sit menekkään kuule enään 115:aan ja vielä huonommin ylämäkeen. Sinuna en laittaisi sitä ratasta.

30.5.2008 7:41

KaTaYa kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:
miicco kirjoitti:
KaTaYa kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Laitan ehkä kohta 17piikkisen eturattaan... Mikä on pv:n vanha =)... Koska pv:n eturatas sopii riejuun :P


Älä helv****** laita mitään 17 piikkistä ,ku 16 piikkiselläkään ei huiput muutaku laske.


Näinpä, mulla on 15 piikkinen ja se on kyllä niin iso kun se vaan voi olla jos ei viilaile kantta..
Mulla menee nyt tasasella 110-115 mutta alamäkeen kelaa sitte vähän enemmän.



Mulla on kuules varmaa tietoa että kyllä se kulkee 125-130 kun laittaa 17piikkisen eteen... Koska kaverilla on rieju rs ja sillä on 17piikkinen eessä ja menee ton...


No sit se on tehnyt siihen riejuun jotain muutakin ku vaihtanut 17 piikkisen rattaan. Mä väitän kyllä että huiput tulee laskemaan ellet tee jotain muutakin kuten isompi kaasari,avarrettu kansi, isompi sylinteri jne..
Tottakai se 17 piikkisellä voi alamäkeen mennä sen 130
mutta suoralla ei sit menekkään kuule enään 115:aan ja vielä huonommin ylämäkeen. Sinuna en laittaisi sitä ratasta.



juuh tiedän että se on laittanut muutakin viriä kuin tuon 17piikkisen... esim.. säätänyt neulaa, suuttimen isontanut, putkeen porannut läppiin reikiä ja tuo 17piikkinen....

30.5.2008 21:04

Mulla menee 15 piikkisellä eturattaalla 130 alamäkeen, en oo ihan loppuun päässy kelaamaa mutta sinnepäin.

Suunnitelmissa on tehdä kaverin kanssa uus äänenvaimennin. Ja sitten kantta avarretaan varmaan syksyllä kun ei ole liikkeissä tungosta.
Kai sitä sitte vois säätää kaasaria ja isompaa suutinta jne..