10.4.2010 17:19
10.4.2010 17:21
10.4.2010 18:17
11.4.2010 12:56
11.4.2010 14:16
Mr.X kirjoitti:No ei saatana eilen sitte lopetti nopeusmittariki toimintasa toissapäivänä kun ajoin nii toimi iha normaalisti. Eiku selvittämään mikä siellä on vikana
11.4.2010 18:27
11.4.2010 21:30
12.4.2010 17:08
keimo_ kirjoitti:kuinkas kova tämmönen kulkee jos laittaa isomman kaasarin ja kiihtyykö kuinka nopeesti huippuihin ku mietin että kannattaisko hommata tällanen?
12.4.2010 19:30
12.4.2010 19:51
12.4.2010 20:10
iirokit kirjoitti:Ittellä vanhan kaasarin kaa kävi samoin. Siin oli vaan neulaventiilli hirttäny kii. Eli pitäs helpottaa kaasarin hakkaaminen. Jos ei, ni eikun auki vaan. Ja tost tehost et mulla normihuiput siin 100 pintaan ja kiihtyy hyvin sinne 80-90.
12.4.2010 21:44
Mr.X kirjoitti:No ei saatana eilen sitte lopetti nopeusmittariki toimintasa toissapäivänä kun ajoin nii toimi iha normaalisti. Eiku selvittämään mikä siellä on vikana
12.4.2010 21:46
jesemaan kirjoitti:keimo_ kirjoitti:kuinkas kova tämmönen kulkee jos laittaa isomman kaasarin ja kiihtyykö kuinka nopeesti huippuihin ku mietin että kannattaisko hommata tällanen?
Eipä sillä kauheen kovaa pääse, itellä huiput mittarii 106 tällä hetkellä, alamäkee myötätuulee pakkasel kyrpä otas(otta kyrvässä).. Normaalisti ~90 mittarii ykspäällä jos kelit on sopivat.
Ihan hyvin se sinne 70 asti kiihtyy, siitä eteenpäi ainaki itelläni alkaa hidastuu kiihtymine.
Ota kuitenki huomioo et manuaalin mukaa kuluttaa vaa joku 3 litraa satasel, ja toi jammun kone ei pitäs iha heti levitäkkää, ellei ne huoltoliikkees jätä öljyi laittamatta...
Mut jos o varaa maksaa huollot ja bensat ja oot tehon peräs ni osta kotari tai husse..
12.4.2010 22:32
12.4.2010 22:59