28.9.2013 17:09
28.9.2013 18:41
28.9.2013 19:24
28.9.2013 23:21
29.9.2013 13:25
29.9.2013 15:43
29.9.2013 16:59
29.9.2013 21:45
29.9.2013 22:49
OziBo_ kirjoitti:Kyllä se A:kin siellä pelittää. Männänrenkaat on samat kuiteski, männässä vaan se 0,01mm ero
30.9.2013 0:10
Atlas kirjoitti:moro, onko kellään tiedossa tota KTM oranssin RAL värikoodia eli pulveri värikoodi? esim, Kotarin oranssi runko? Ja mites saako tuolta Indy:ltä esim tota Hot Rodsin kampuraa settinä? elikkä jossa olis tiivisteet ja runkolaakerit sun muut mukana? Tai meneekö tuo BTO sportsilta Hot Rodsin kampura setti Exc:eehen vaikka lukee että olisi SX?
Sakaaali kirjoitti:OziBo_ kirjoitti:Kyllä se A:kin siellä pelittää. Männänrenkaat on samat kuiteski, männässä vaan se 0,01mm ero
Itellä oli vanhan omistajan jäljiltä A mäntä sisällä ja vedot oli kadoksissa n. 40h ajetulla männällä. B mäntä sisään ni lähti vetää paljon paremmi et kyl siinä jotai eroo oli..
tomppamo kirjoitti:Olisin kyselly, että mikä mittarissa on kun välillä näytti nopeuksia iha mitä huvitti ja nyt näyttää hetken aikaa nollaa kun lähtee liikkeelle ja sitten sammuu niin mikä on ?
popo kirjoitti:Joo eli ohjauslaakereita vaihtamassa ja uusien laakereiden mukana tuli 2 kumista O-rengasta mutta en löytäny sellasia kun otin vanhat laakerit pois niin mihinkähän noi kuuluis?
30.9.2013 0:23
weeto269 kirjoitti:Ps. miksi vaihdoit laakerit? Muista laittaa laakerirasvaa KUNNOLLA. Ei mitään sormen päällä hipasuja.
30.9.2013 8:23
30.9.2013 12:25
takanakki15 kirjoitti:Eli, mitenkäs nää vanhemmat kotarit kestää (2003-2006)?
takanakki15 kirjoitti:minkälaisia nuo on nuo huoltovälit, eli öljynvaihot ym.?
takanakki15 kirjoitti:kestääkö kovinki keulimista ja muutenki vähä rajumpaa ajoa?
takanakki15 kirjoitti:miten hörppii pentsiiniä satasella?
30.9.2013 12:35
30.9.2013 15:18