10.7.2013 13:10
-unknown kirjoitti:Lave kirjoitti:Lave kirjoitti:Voi vitun vittu. Tänää teki säxä lämppärit satasen vauhista. 19000 ajettu, 8000 tolla männällä. En tiiä miten se noin teki mutta kone kuumenee paljon, ja syyläri ei yhtään... Putkessakin huomasin että oli tullut aika paljon väriä siihen tän päivän aikana. Voisko olla vesipumppu tai termostaatti menny rikki?
Kyllä se vielä viilettyään käyntiin lähti jne, mutta ajaa ei kehtaa.
Ainiin ja inssikin ois ens viikolla........
Päivitystä... Termostaatin keitin, aukesi kyllä, mutta en tiedä onko tarpeeksi auki? Vesipumppu näytti toimivan kun rattaasta pyöritti, en siitä sitten tiedä. Seuraavaksi pitää syylärit kattoa, kiertääkö niissä edes vesi.. Jos noista ei vika löydy niin mistäs helvetistä sitten?
Ota se vesipumppu kokonaa irti ja auki. Jos sinne on öljyä päässy, niin ei ihme oo jos ei jäähdytä.
Termostaatti joutaa kokonaan pois, jos et talvella aja.
Kannen tiivisteet missä kunnossa?
10.7.2013 19:58
11.7.2013 3:59
-unknown kirjoitti:Ei sieltä välttis tarvii mitää vikaa löytyy.
Kasaan vaan, nesteet sisään ja letkuista ilmat pois. Sit vaan käyntiin,korkki auki puristelet viellä letkuja, kokeilet että kaikki letkut ja molemmat syylärit lämpeää.
11.7.2013 13:16
MODE nappi pohjaan ja virrat pois ja samantien päälle, kokoajan mode pohjassa. Kun virrat ovat taas päällä pidä modea niin kauan pohjassa että alareunaan ilmestyy WS (?). Kun päästät moden niin näytössä alkaa vilkkua eri valintoja joita voit selata painelemalla modea, ja sitten kun osut jakoavaimen kohdalle mode pohjaan muutamaksi sekunniksi. Näyttöön ilmestyy teksti NO CLEAR, napauta modea kerran niin se muuttuu YES CLEAR. Sitten vain virrat pois ja päälle
11.7.2013 17:28
12.7.2013 2:10
12.7.2013 8:52
12.7.2013 17:20
13.7.2013 16:10
Derton kirjoitti:Rave1 on pelannu ihan mainiosti, ko on alkuperäset osat ja se rautalaippa
14.7.2013 15:27
14.7.2013 15:41
14.7.2013 18:18
14.7.2013 20:24
15.7.2013 8:09
15.7.2013 20:21