26.3.2013 19:42
28.3.2013 19:26
29.3.2013 14:56
29.3.2013 18:06
30.3.2013 18:07
wasddd kirjoitti:Terve!
Ois pari kysymystä dukesta. Eli mulla on 2012, 4800km ajettu duke. Mulla on huolto varattu viikon päästä, siis 5000km huolto. Pyörä on nyt seissy autotallissa talven, siis lämpimässä. Aluksi ajattelin että sais sille kuljetuksen mutta ei saakkaan, niin voiko olla mitään haittaa jos sillä ajaa nyt suoraa ennen huoltoa? Vai onko jotain akuuttia mitä pitäis tehä talven jälkeen?
Tai toinen, onko siitä haittaa kun on siinä syylärissä semmosia pikku kiviä? mitenkän niitä sais putsattua kun ei irtoo se syyläri vaikka irrottaa ne 4 ruuvia kulmista, onko edes väliä?
30.3.2013 20:43
4.4.2013 21:03
4.4.2013 23:23
4.4.2013 23:37
5.4.2013 11:38
5.4.2013 13:39
5.4.2013 14:53
5.4.2013 15:58
5.4.2013 16:07
leevi96 kirjoitti:Mitenkäs muilla tuo kulutusmittari toimii?
Mulla aluksi toimi sillain, että kiihdyttäessä kulutus nousi ja sitten laski. Ja kun lähti aamulla liikkeelle niin näytti sitä normaalia 3l/100km.
Mutta 1000km huollon jälkeen muuttu se mittarin toiminta. Nyt kun pyörä on seissyt tunteja ja lähtee liikkeelle (kone lämmitettynä tietenkin) kulutus on 100l/100km ja putoaa siitä 50l --> 33,3l jne. Ja parin ajokilsan jälkeen on pudonnut sinne 3litraan. Kiihdyttäessä lukema ei muutu, muuttuu vasta kun on ajanut kaasu ympäri pidemmän matkaa...
Oli paljon kivempi seurata hetkellistä kulutusta kun se vaihteli kokoajan.
Ja vielä ihan mielenkiinnosta että kuinka tarkkoja muiden kellot Dukessa on? Mulla käy kuukaudessa 5min liian nopeesti, se ei tosin paljoa haittaa.
5.4.2013 22:23