Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

21.4.2008 20:38

Huomenna ajoon RW! Oon ollu kuola suussa koko kevään, nyt vielä hyvät kelit ja vihdoin pääsee lähtee!

21.4.2008 22:02

Pego kirjoitti:Huomenna ajoon RW! Oon ollu kuola suussa koko kevään, nyt vielä hyvät kelit ja vihdoin pääsee lähtee!

Tääl on voinu ajel jo monta viikkoo! ;) :D

21.4.2008 22:28

On täällä jyväskylässäkin mutta mun rekkari tuli vasta tänää saksasta iskä luota ku pistetään saksalaiseen rekisteriin halpojen vakuutuksien takia. Maksaa noin 50 euroa 6 kk :D.

22.4.2008 12:10

RWpeksi, bongasin sut tänään :P katoine ka et ois ollu isompi mutta sitte muistu et Rw:hen se oli =)
kohta oli siis kun käännyit kakkostieltä tampereentielle, ite ajoin sitä bemarii :D

22.4.2008 17:12

JMstyles kirjoitti:RWpeksi, bongasin sut tänään :P katoine ka et ois ollu isompi mutta sitte muistu et Rw:hen se oli =)
kohta oli siis kun käännyit kakkostieltä tampereentielle, ite ajoin sitä bemarii :D

Hehheh, mitenköhän moni oikeesti luulee RWtä isommaks kuin mitä se on? :D

22.4.2008 17:17

Myanda kirjoitti:
JMstyles kirjoitti:RWpeksi, bongasin sut tänään :P katoine ka et ois ollu isompi mutta sitte muistu et Rw:hen se oli =)

Hehheh, mitenköhän moni oikeesti luulee RWtä isommaks kuin mitä se on? :D

No niin voi käyd :D jos kaupungis ni voi moni luulla, 100km/h alueil taas on toiset aatteet :P
katoin eka et joku faitteri tms tulee sielt, sit muistu tämä motot.net käyttäjä.

22.4.2008 19:58

Aa oke ;D just koulust motonettii olin menossa =D mimmone bemari sul on? :P

23.4.2008 2:13

RWpeksi kirjoitti:

Aa oke ;D just koulust motonettii olin menossa =D mimmone bemari sul on? :P

harmaa 525 e34 :P oin kääntyy siis kakkostielle tampereentieltä, taisin jo sanoo mut anyway =)

23.4.2008 14:21

harmaa 525 e34 :P oin kääntyy siis kakkostielle tampereentieltä, taisin jo sanoo mut anyway =)

oke :)

Daelim roadwin R

25.4.2008 8:28

mulla myös ollu tää RW jo kohta vuoden. hienosti pelannu, lukuunottamatta kannentiivistettä. mut meni takuuseen sekin. Mutta siihen asiaan, eli kertokaa mulle tosta uudemmasta daelimista roadwin R:stä. onko se ihan paska? ku mieli tekis myydä oma pois ja ostaa uudempi tilalle? oon netistä koittanu tietoja löytää mut ei oikeen onnistu joten ajattelin että jos porukka täälä osais kertoo? =D :D

25.4.2008 13:54

No sanotaan vaikka että mää en vaihtais, tää on kuitenkin sen verran ainutlaatuisen näköinen tää normaali. Katteellisia löytyy ihan tarpeeks. ;) Näyttäis ainakin tietojen perusteella olevan aivan sama kuin tämä vanhempikin, tosin katteitten kanssa. Eli huippunopeus ehkä vähän kohoaa, jopa 120kph?

25.4.2008 14:57

Nii, mut onhan se roadwin R kuitenki Daelim ;) ja nakkilan pyörän ja mopon mukaan kulkee +120km/h, eli kai se ruisku ja neliventtiilinen kone sen tekee. Mistään en löydä siihen hintaa? oisko joku 5000e paikkeilla?

25.4.2008 15:43

tihve kirjoitti:Nii, mut onhan se roadwin R kuitenki Daelim ;) ja nakkilan pyörän ja mopon mukaan kulkee +120km/h, eli kai se ruisku ja neliventtiilinen kone sen tekee. Mistään en löydä siihen hintaa? oisko joku 5000e paikkeilla?

Ei kai oo niin kallis, veikkaan että muutama satanen tavallisen ärveen päälle. ;)

25.4.2008 20:09

Minkäs kokoiesta suutinta mun kannattas hankkia RW:hen kun oon ostamassa siihen Pipercross:n ilmansuodattimen ja sen teharin varmaankin sieltä Ranskan maalta? Ja lisäksi ventiilien välykset jos satutte tiet.

25.4.2008 21:22

tihve kirjoitti:
Nii, mut onhan se roadwin R kuitenki Daelim ja nakkilan pyörän ja mopon mukaan kulkee +120km/h, eli kai se ruisku ja neliventtiilinen kone sen tekee. Mistään en löydä siihen hintaa? oisko joku 5000e paikkeilla?

Ei kai oo niin kallis, veikkaan että muutama satanen tavallisen ärveen päälle.

Niii. täytyy kysyä paikallisesta mopo liikkeestä mitä tarjois omasta RW.stä ja sit tilata roadwiwn R ;) kyl mua niin paljon se himottaa :p