12.5.2008 10:17
miicco kirjoitti:Onkos kenelläkään muulla ollut häikkää takavalossa?
Mulla palaa sillon ku huvittaa, kun laittaa virrat niin se välähtää ja joskus jää päälle.
Veisin kyllä heti liikkeeseen että laittasivat kuntoon mutta kun ei oo vielä korttia -.-
12.5.2008 20:16
13.5.2008 16:22
15.5.2008 7:54
15.5.2008 16:53
15.5.2008 17:50
Ratoo kirjoitti:miicco kirjoitti:Onkos kenelläkään muulla ollut häikkää takavalossa?
Mulla palaa sillon ku huvittaa, kun laittaa virrat niin se välähtää ja joskus jää päälle.
Veisin kyllä heti liikkeeseen että laittasivat kuntoon mutta kun ei oo vielä korttia -.-
Itse asiassa kyllä on ollut samaa vikaa. Vika korjautui oikeastaan itsestään, ja huomasin että takavalo sammuu startatessa.
Mutta, kun startatessa painaa jarrua yhtä aikaa, ei valo sammu! Käsittämättömät nämä espanjanpojan sähköviritelmät, mutta näin se toimii. En tosin tiedä nyt toimiiko valo ihan normaalisti eli jarruttamatta käynnistäessä, pitää testata tänään!
15.5.2008 18:40
Nikkersi kirjoitti:Ratoo kirjoitti:miicco kirjoitti:Onkos kenelläkään muulla ollut häikkää takavalossa?
Itse asiassa kyllä on ollut samaa vikaa. Vika korjautui oikeastaan itsestään, ja huomasin että takavalo sammuu startatessa.
Mutta, kun startatessa painaa jarrua yhtä aikaa, ei valo sammu! Käsittämättömät nämä espanjanpojan sähköviritelmät, mutta näin se toimii. En tosin tiedä nyt toimiiko valo ihan normaalisti eli jarruttamatta käynnistäessä, pitää testata tänään!
ootko ajatellu että ehkä jarruttaessa jarruvalo palaa?
15.5.2008 20:10
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Eiks tossa Riejussa ole Rajottava CDI-boksi?
15.5.2008 20:57
15.5.2008 22:48
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Vaikuttaako jos cdi-boksin ottaa pois niin paljon??? Ja onko paha ottaa pois? paljon mahtaa ottaa kierroksia sen jälkeen? mistä saa vähemmän rajottavan cdi-boksin? Saako riejuun niin Teharia mistään? ja mikäs änkkä kannattaa laittaa ton vanhan tilalle??? onko muuten paha homma tyhjentää änkkää? paljon mahtaa vaikuttaa jos tyhjentää änkän?
16.5.2008 8:56
Nikkersi kirjoitti:Ratoo kirjoitti:miicco kirjoitti:Onkos kenelläkään muulla ollut häikkää takavalossa?
ootko ajatellu että ehkä jarruttaessa jarruvalo palaa?
17.5.2008 17:30
18.5.2008 21:57
18.5.2008 22:01
Topi- kirjoitti:Haha.. Nyt on sitte riejusta ensimmäinen tyyppivika spotattu :
Ihmettelin tossa yks päivä Riejun keulassa lamppujen alla olevia sulamisjälkiä. Nyt sitten aurinkoisena päivänä tulin Riejua käynnistämään ja huomasin miten sen lamput toimi niinkuin suurennuslasit ja sulatti lisää sitä muovia siitä. Mitenhän tän ongelman kans menettelis? Jälleenmyyjä järkkää varmaan uuden katteen siihen, mutta sehän sulaa kuitenkin uudestaan
19.5.2008 15:31
Topi- kirjoitti:Haha.. Nyt on sitte riejusta ensimmäinen tyyppivika spotattu :
Ihmettelin tossa yks päivä Riejun keulassa lamppujen alla olevia sulamisjälkiä. Nyt sitten aurinkoisena päivänä tulin Riejua käynnistämään ja huomasin miten sen lamput toimi niinkuin suurennuslasit ja sulatti lisää sitä muovia siitä. Mitenhän tän ongelman kans menettelis? Jälleenmyyjä järkkää varmaan uuden katteen siihen, mutta sehän sulaa kuitenkin uudestaan