Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
5.11.2012 16:02
Onko jollain kokemuksii noista HOT RODSin valmistamista kampiakseleista kotkaan? Olisko järkevä laittaa katkenneen alkuperäsen tilalle? yv:lläki saa vastailla ja kertoo kokemuksia
5.11.2012 16:18
Meni pyörää pestessä jalan pultti poikki ja pultin loppupää jäi sinne reikään sisään... Onkos tässä muuta vaihtoehtoa kuin porata pultin päälle uusi reikä ja tehdä jengat siihen ja uusi pultti kiinni?
525 kotkasta kyse, mutta eiköhän niissä suurinpiirtein samanlainen jalka ole.
5.11.2012 17:46
huVud kirjoitti:Onko jollain kokemuksii noista HOT RODSin valmistamista kampiakseleista kotkaan? Olisko järkevä laittaa katkenneen alkuperäsen tilalle? yv:lläki saa vastailla ja kertoo kokemuksia
Ite ainakin ymmärtäny niin, että ne on ihan hyviä
5.11.2012 17:51
Palaakos teidän kotereissa kokoajan takavalo vai painettaessa jarrua vaan? Ku mä en oo varma et kummin se kuuluu, ku tossa palaa vaa painettaessa...
5.11.2012 18:16
Itellä ei pala sillon muutakun painaessa jos ei oo valot päällä,mutta jos on valot päällä niin takavalo palaa kokoajan ja painettaessa syttyy jarruvalo. Jos tästä oli kyse?
5.11.2012 18:57
Juuri tuosta. Täytyy katella tuota lisäuä kun mulla ei ole sit ävalokytkin juttua ollenkaa,
ja vanha omistaja laittanu jotai johtoja sinne. Ilmeisesti johtimiksi,mutta jos joku tietää että mitkä niistä reijistä pitää yhdistää että "pitkät" palaa ni voi kertoo.
6.11.2012 11:05
Niin onkos joku ostanut jekku tarrasarjaa jostain? Mistä?
kiiitos!
6.11.2012 15:25
bömbeer_ kirjoitti:Niin onkos joku ostanut jekku tarrasarjaa jostain? Mistä?
kiiitos!
Vaikka siitä halvalla (?)
http://viewitem.eim.ebay.fi/KTM-Enjoy-J ... 94200/item
6.11.2012 16:32
Mitä neulaa suosittelette kotariin talvikäyttöön? Kaasari on 38mm.
6.11.2012 16:44
Pummi123 kirjoitti:Mitä neulaa suosittelette kotariin talvikäyttöön? Kaasari on 38mm.
vaikkapa NOZD.
6.11.2012 17:04
Onko tuolla neulalla niin väliä vaihtaako sitä jos on iso suutin esim 195?
6.11.2012 17:09
P1ikk1 kirjoitti:Onko tuolla neulalla niin väliä vaihtaako sitä jos on iso suutin esim 195?
Kyllähän sillä vähä on, kun pääsuuttimen vaikutus on täyskaasulla ajaessa
Mutta tk & pääsuutinta isommaks, ilmaruuvii kiinni ja perus noze sokka alimmassa, niin eiköhän silläkin jo ajele.
6.11.2012 18:31
^makke^ kirjoitti:Mikäköhä kotaria vaivaa ku tyhjäkäynti ei pelaa yhtää ja ei vastaa kaasuu kovi hyvin paremmin kylläki yläkierrokseilla?? seosruuvin säätö ei auta. Kaasarin putsasin mutta ei auttanu yhtää.
Katoin läpätkin ja ne on kunnossa. Lisää ehotuksia mikä vois olla vikana????
6.11.2012 19:59
Pyörittele tyhjäkäynnin säätöruuvia vielä kiinnemmäs ja kokeile olisko vaan siitä kiinni ettei luisti ole tarpeeksi ylhäällä.
Mikähän tk-suutin siellä on ja onhan ilmanputsari oikeasti puhdas?
6.11.2012 20:44
SimplemÄÄn kirjoitti:Pyörittele tyhjäkäynnin säätöruuvia vielä kiinnemmäs ja kokeile olisko vaan siitä kiinni ettei luisti ole tarpeeksi ylhäällä.
Mikähän tk-suutin siellä on ja onhan ilmanputsari oikeasti puhdas?
Koitin tyhjäkäynnin säätöö ei auttanu. tk suutin on 48 ja putsari on ihan puhas kokeilin ilmankin ei toimi. Katoin tulpaa ja on iha musta, ja ennen ku alko temppuilemaa ni oli
5/5 säädöt ja tulppa oli maitokahvin värine.