Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.3.2012 15:44
Rahaa ei ole niin paljoa että maksaisin yli puolet enemmän jos joku muu malli menee suoraan tai pitää pelkästään porata uudet kiinnitys kohdat. Joten voisikos joku muistaa tietää tai käydä mittaamassa sen pulttien välisen halkaisijan. kiitos!
29.3.2012 16:17
viet jonnekkin paikalliseen metallialan yhtiöön ja pyydät että tekee sinulle sellaisen? Tosi voi vaatia että firmalla laaser leikkuri. Täällä meillä päin ainakin yhessä firmassa tekivät ja hintaa jäi noin 30€. Luultavasti meni ohi kassa mut, enyvei.
30.3.2012 12:30
noniii poijjaat, olis tarjolla takaistuinta jos joltain on päässy hukkumaan
ei ole testattu 125cc, alunperin 50cc vm2010 penkki, joten osto omalla vastuulla vailla palautusoikeutta (kuten myynti-ilmokin antaa ymmärtää)
http://www.motot.net/talli/osat/id17487/löytyy myös tk-suuttimia näihin papattimiin:
http://www.motot.net/talli/osat/id20654/
1.4.2012 12:57
Heitelkääs ehdotuksia gepardin erittäin paskalle käynnistymiselle? Sillointällöin toimii täysin normaalisti, ja lähtee käymään pitkänkin seisotuksen jälkeen helposti. Toisinaan taas ei lähde niin millään. Kipinä on tällöin hyvin heikko, eikä tulpan vaihdolla ole vaikutusta asiaan. Puola, staattori?
Helvetti kun ole ees poljinta, ei tuo 4ah akku anna kovin pitkään starttailla...
1.4.2012 13:13
Voisiko olla hiilissä vikaa? :p Taikka säädöt.. Jos lämpimällä lähtee ja kylmällä ei?
1.4.2012 13:31
Oletan että tarkotat startin hiiliä, joten ei, kyllähän tuo startti pyörii ihan normaalisti. Säädötkin on kunnossa näille keleille, kyllä se vika nyt ihan kunnollisen kipinän puutteessa on..
1.4.2012 21:32
Olikos tässä peilit 8mm vai 10mm ku tarvis uudet ostaa ja oma pyörä säilös viel ni en pysty mistää kattoo.Sekä missä sijaitsee pääsulake sekä valojen sulakkeet?En ole kerennyt perehtymään pyörään vielä tarkemmin sillä miltein heti oston jälkeen lähti säilöön odottelemaan korttia.
3.4.2012 10:14
sulakkeet löytyy tankin alta, akun oikeelta puolelta mustassa boxissa
3.4.2012 16:27
Osaisko joku auttaa, kun sulin virrat gpr ajon jälkeen niin kierrosmittari jäi noin 3000-4000 väliin.Nooh seuraavan kerran kun menin pyörää käynnistelemään niin kierrokset ei liiku,digimittarissa ei toimi taustavalot eikä mittari näytä kuin tyhjää ainut mikä toimii on kierrosmittarin ne "taustavalot". Voisiko missä olla vikana?
3.4.2012 20:17
Suosittelen purkamaan sen mittarin ja kuivailemaan sisältä. Itselläni oli mittarin sisään päässyt kosteutta ja se pimeni kokonaan, mutta lähti toimimaan purkamisella ja kuivaamisella.
4.4.2012 17:40
kokeile muutaman kerran eka laittaa virrat päälle/pois kun itsellä mittari jumitti aina samanlailla jos sammutti avaimesta mutta kun sammutti napista ja sitten vasta sulki virrat niin ei jumittanut
4.4.2012 19:19
Miten saan vesisäiliön irti ? ei mahu ylhäältä ottamaan oikeen. Ja millanen patentti katkenneeseen yläletkun kiinnitykseen? Koitin nyt laittaa kiinni + silikoonit päälle, mutta jos ei toimi niin mitä maksaa uusi ?
4.4.2012 21:54
Kyllä se paisuntasäiliö sieltä mahtuu tulemaan, akkukotelo pitää ottaa pois tieltä.
Ja multa löytyis se paisari, pistä yv:tä!
5.4.2012 13:10
Myös purkuosista löytyy niitä aika hyvin.
7.4.2012 22:14
Oisko kellään tietoa mikä voisi Gpr:ssä olla vikana kun leipoi viime syksynä ja talven aikana tehty täydellinen remontti.. eli pytty porattu, mäntä, laakerit tiivisteet ja stefat ja kiertokanki oli kait hyvässä kunnossa ja sille ei tehty mitään. ja koneesta kuluu kauhea sirinä ja kolina kun ajaa 115km/h ja paljon enempää eise kuljekkaan ja on täysitehoinen ennen leipomista meni 146km/h ja koneella ja männällä oli ajettu 22tuhatta kilometriä ilman huoltoa!! joten mikä on vikana? kiitoksia etukäteen!!!!