Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

14.4.2008 20:45

villiperuna kirjoitti:Myykäähän mulle joku RW:D

Käyt kattoo ilmotuksissa, siellä näkyi olevan 2 kappaletta myynnissä aika edullisesti. Sitten tietenkin tuolla www.nettimoto.com osotteesta löytyy myös jonkun verran. Kannattaa tsekata.

15.4.2008 17:42

Vitsi, tänä iltana varmaan käyn ottamassa kevään ekat ajot. 8)

16.4.2008 17:51

Mäkin pääsen pian, isä lähetti rekkarin ja paperit saksasta tulemaan. Pistetään taas saksan rekkareihi ku tulee vakuutukset halvemmaks.:D

16.4.2008 20:31

Nyt on taas uusia kuvia RW:n persauksesta galleriassa.

Lisäksi oon löytänyt tehoputkia Daelimiin. Tässä pari linkkiä:
Paljon putkia Ranskasta
Yksi putki Saksasta
Tehokäyriä Progun ja N.S.C.S putkille

Ja lisää löytyy kun kirjoittaa vaikka Googleen NSCS Daelim.

17.4.2008 0:07

Hoover kirjoitti:Nyt on taas uusia kuvia RW:n persauksesta galleriassa.

Paljon putkia Ranskasta
Yksi putki Saksasta

Hitto kun noilla löytyy tota hintaa.. :S

17.4.2008 16:29

Myanda kirjoitti:
Hoover kirjoitti:Nyt on taas uusia kuvia RW:n persauksesta galleriassa.

Paljon putkia Ranskasta
Yksi putki Saksasta

Hitto kun noilla löytyy tota hintaa.. :S

Niinhän noilla meinaa olla, mutta mikäs siinä jos ne antaaa tehoa, ei se hinta, vaan se tyyli. ;)
Musta noi Progunin ja N.S.C.S:n teharit ei oo ees mitään pahan näköisiä. Kävi tossa jo mielessä, että tilais sen Progunin teharin jos en löydä ketään kuka voisi taivutella mulle piutkea pienellä vaivan palkalla.

17.4.2008 21:07

Nyt on saanut päätöksensä RW:n modaus hetkellisesti. Nyt on kaikki osat kiinni ja käyty tesmimässä miltä pyörä näyttää luonnossa tallin olon sijaan.:)
Kuvia oon lisännyt teidän ja muidenkin nähtäväksi galleriaan.
Vielä jos ostas sen teharin ja minivilkut niin johan ois hieno...

17.4.2008 21:36

Hoover kirjoitti:Nyt on saanut päätöksensä RW:n modaus hetkellisesti. Nyt on kaikki osat kiinni ja käyty tesmimässä miltä pyörä näyttää luonnossa tallin olon sijaan.:)
Kuvia oon lisännyt teidän ja muidenkin nähtäväksi galleriaan.
Vielä jos ostas sen teharin ja minivilkut niin johan ois hieno...

Muuten ihan rennon näkönen, mut ne minivilkut! Jos pidät noita niin muista varoa tv-lupatarkastajia. ;)

Mää ostaisin sellasen IXILin lyhyen putken (http://www.motoplaza.org/user_data/pix/ ... treme2.jpg). Muttakun jo ens vuoden puolella kuitenkin pyörää joudun pois myymään niin ei viitti. :)

EDIT: Btw, http://image.nettix.fi/extra/bikeimg/53 ... 1f7fe9.jpg
kertokaahan mistä tuollaisia lyhtyjä saa?

18.4.2008 10:02

Myanda kirjoitti:EDIT: Btw, http://image.nettix.fi/extra/bikeimg/53 ... 1f7fe9.jpg
kertokaahan mistä tuollaisia lyhtyjä saa?

Muun muassa Dicen sivulta.

18.4.2008 11:29

Haa, kiitos.

18.4.2008 19:53

Jonkinnäkösiä uusia kahvapainoja ajattelin ostaa ku pärrä kaatunu kerran paikaltaan ja naarmuuntunu aivan toinen puoli ni minkäkokonen toi tanko tossa on? 13 vaiko 17 mm vai joku muu?

20.4.2008 13:38

Pego kirjoitti:Jonkinnäkösiä uusia kahvapainoja ajattelin ostaa ku pärrä kaatunu kerran paikaltaan ja naarmuuntunu aivan toinen puoli ni minkäkokonen toi tanko tossa on? 13 vaiko 17 mm vai joku muu?

Olisko 17 mm, en iha sata varma oo. :D

BTW, uusia kuvia galleriassa :D

20.4.2008 22:49

Jos isken ärveen motot.netin hienoimpaan piikkikisaan niin kai te annatte ees muutaman äänen? ;)

21.4.2008 8:15

Myanda kirjoitti:Jos isken ärveen motot.netin hienoimpaan piikkikisaan niin kai te annatte ees muutaman äänen? ;)

Koska tää mototin hienoin piikkikisa on?

21.4.2008 10:40

RWpeksi kirjoitti:
Myanda kirjoitti:Jos isken ärveen motot.netin hienoimpaan piikkikisaan niin kai te annatte ees muutaman äänen? ;)

Koska tää mototin hienoin piikkikisa on?

No tsekkaa vähän ylemmäs, lukotettuna on ohjeet. :D