26.9.2016 21:31
KtmJuhoo kirjoitti:Juuri näin.
Osaisitteko te viisaammat muuten auttaa pienessä asiassa. Kun vaihdoin mäntää niin mulle sanottiin, että kampuran laakeri on venynyt. Pyörällä ajettu harraste-enskaa~30h ja kadulla~50h. Miten se on mahdollista? Ne laakerin neulat on siis venyneet. Joten riittääkö vaikka ens männän vaihdon yhteydessä koneen avaus ja muutamien laakereiden vaihto? Kampura on kuitenkin ihan kunnossa.
27.9.2016 10:03
27.9.2016 11:53
30.9.2016 17:38
4.10.2016 19:18
7.10.2016 14:38
14.10.2016 20:49
15.10.2016 0:52
hupsutin kirjoitti:Kertokaas viisaammat mikä on vikana kotarissa kun korkeilla kierroksilla ei halua vaihtaa vaihetta kunnolla?
täyskiihytyksessä pitää kaasua kunnolla käyttää poikessa että vaihtaa?
Esim. keskikierroksilla menee todella nätisti pikku hipasusta vaihde silmään.
Muurari kirjoitti:Missä vika kun 3 vaihteelta neloselle ei meinaa vaihtua ollenkaan. Pari kertaa pitää aina yrittää, että menee
17.10.2016 17:49
17.10.2016 21:12
18.10.2016 6:38
18.10.2016 12:08
18.10.2016 21:49
Murska kirjoitti:3-5 mäntää ja sen jälkeen pytty vaihtoon.
18.10.2016 21:51
marko_2 kirjoitti:Mitäs nestettä porukka on käyttäny kytkimessä? Jostain luin et ihan perus ATF öljy käy siihen?
19.10.2016 7:11
ma$$i kirjoitti:Murska kirjoitti:3-5 mäntää ja sen jälkeen pytty vaihtoon.
Ei sille perkule voi mitään määrää sanoa .. Oma käytetty sylinteri on varmasti nähnyt yli 5 mäntää ja pinnoite edelleen kunnossa . Se kuluvuus riippuu aivan ajosta, käytöstä, huolloista, säädöistä jne