17.9.2013 20:21
17.9.2013 21:15
18.9.2013 18:26
20.9.2013 20:17
20.9.2013 20:42
20.9.2013 21:47
21.9.2013 12:09
21.9.2013 12:47
21.9.2013 16:30
21.9.2013 18:31
juhm97 kirjoitti:Onkos kellään kokemusta Scalvinin änkistä? Ajattelin Scalvini Full Carbonin ostaa nykyisen Leovincen tilalle niin olis kiva tietää että onko ostamisen arvoinen?
Nykyinen Leovince X3 änkkä olis muuten myynnissä http://www.motot.net/talli/osat/id57832/
21.9.2013 18:54
22.9.2013 12:23
22.9.2013 18:30
sutra85 kirjoitti:Mistäköhän saisi ohjeet -04 ktm exc pakoaukon säätimen säätämiseen??
22.9.2013 21:13
torstaattori kirjoitti:nyt se sen teki... leipaspa kotari toistaiseksi tuntemattomasta syystä, ei käynyt laihalla, öljynä castrollin TTS ja kierroksia max 5k....
ei kiksi liiku yhtään ja varmaan huomenna puran sen osiin ja katon vähän mimmosta jälkee tuli tehtyä niin mitenhän saan sylkän ja männän irti toisistaan kun ne nyt on jumissa? väkivallalla vai onko tähän joku tietty tekniikka?
ja sitten semmosta jos nyt näyttää, että alakerta on kärsiny niin vedän samalla sitten konerempan niin onko se wiseco nyt sitten niin pahamaineinen, että sitä kannattaa välttää vai uskaltaako lyödä sisään tuommosen kitin mikä on wisecolta missä on kaikki mitä koneremppaan tarvii eli kampura, laakerit, tiivisteet yms maksais n. 300e
ja sitten saakohan sx:ssän sylkällä lisää potkua vai onko samaa tavaraa exc:n sylkän kanssa kun mulla olis tossa tommonen 125sx sylkkä joka pitäis pinnottaa niin kumpi kannattas pinnottaa nykynen uuden mallin sylkkä vai vanhempi sx sylkkä?
melkonen tarina..
23.9.2013 20:18