3.4.2013 16:24
SimplemÄÄn kirjoitti:No kyllä sen pitäisi pienemmällä takarattaalla mennä pienemmillä kierroksilla ja myös kovempaa...
Paitsi jos koneesta loppuu hönkä, niin sittenhän se ei liiku sen enempää noillakaan. Mutta sillonkaan ei koneen kyllä pitäisi ''huutaa''.. ainakaan enempää kuin lyhyemmillä välityksillä.
3.4.2013 16:40
3.4.2013 16:53
3.4.2013 17:29
3.4.2013 17:31
3.4.2013 17:42
4.4.2013 10:57
4.4.2013 16:34
4.4.2013 17:50
Prätkä jätkä kirjoitti:Speedohealerilla onnistuu kalibrointi, ja sitä saa stormilta.
Tosin kyllähän se tuokin maksaa.
Blizzard_ kirjoitti:Pyörä on nyt muuten vaan ajoo vaille kunnossa, mutta ilmeisesti sulake mennyt. Ei toimi sähköstartti, ei vilkut, ei takavalo ja mittarista toimii pitkien merkkivalo mutta ei muut. Edessä valo kyllä toimii. Katsoin sieltä akun päällä olevasta sulakeboxista, mutta kyllä niissä kaikissa näytti langat ihan ehjiltä, mutta voiko vika silti olla jossain niissä? Mikähän niistä on juuri noihin vaikuttava?
4.4.2013 18:28
4.4.2013 18:43
4.4.2013 18:49
4.4.2013 20:04
Blizzard_ kirjoitti:Pyörä on nyt muuten vaan ajoo vaille kunnossa, mutta ilmeisesti sulake mennyt. Ei toimi sähköstartti, ei vilkut, ei takavalo ja mittarista toimii pitkien merkkivalo mutta ei muut. Edessä valo kyllä toimii. Katsoin sieltä akun päällä olevasta sulakeboxista, mutta kyllä niissä kaikissa näytti langat ihan ehjiltä, mutta voiko vika silti olla jossain niissä? Mikähän niistä on juuri noihin vaikuttava?
4.4.2013 20:27
santee138 kirjoitti:Onko kellää kokemusta kiillottaa vakioputken suojarautoja tai änkkää, että olisko minkä lainen lopputulos?
Ja jos nyt satun kiillottaa ne nii kestääkö se pinta kiiltävänä, siis ku kesän ajelee sateessa ja kurassa, ilman mitää erikoisempaa lakka pintaa? Ettei tuu heti ensimmäisen sateen jälkeen kauheet hapettumat tms siihe pintaa?