Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
18.3.2014 16:17
omassa yammussa on kiinni mikunin 34vm, eikä vakioputsarin kaula istu millään. Tästä johtuen kaasari jää vinoon joka aiheuttaa käyntiongelmia (saa liikaa bensaa kun bensanpinta kaasarissa ei ole suorassa) Ajattelin ostaa tuollaisen yleismallisen pipercross, motorex tms. vaahtomuoviputsarin kumikaulalla, mutta niitä ei löydy sitten mistään. Stormista löysin motorexin, mutta kun ei ole varastossa eikä heillä ole hajuakaan koska olisi tilauksessa lisää. Toinen vaihtoehto olisi pipercrossin tai jonkun muun valmistajan suodatin mallia sukka, mutta vähän arveluttaa miten tuo toimii ja pysyykö paikallaan, onko kokemuksia?
18.3.2014 18:19
Hyvi pysyy ku nipparilla vetäsee, ovat aikalailla parhaita vapareita ilman että tarttee rueta kymppejä latomaan pöytään
19.3.2014 16:52
Okei, pitäiskö se suodatin kiinnittää siihen kaasarin ilmanottopuolen kaulan leveimpään kohtaan vaiko vetää sen kaulan yli ja vetästä se nippari siihen vähän kapeampaan kohtaan? Toivottavasti joku ymmärtää tän mun epäselvän selityksen
19.3.2014 19:10
Siinähän on semmone kynnys hetiku alkaa imurööri? sen kynnykse taakse se nippari nii pysyy, jos ei ole kynnystä nii siitä kapeamasta kohasta.
7.4.2014 9:43
oisko jollain koropalaa 90 vuoden detsii?
11.4.2014 4:39
ei muuten kukaan varmasti enää vaiha tulppaa tienpäällä detsii nopiampaa ku minä
https://www.youtube.com/watch?v=eaTZ9dX ... e=youtu.beYPVS siirty sylinterin kylkee pois, kaasarin vesiletkut tulpattu ja tankki näillänäkymin siirtyy penkinalle osaksi runkoa, miksikö ? kymmeniä senttejä alempi painopiste (mikä vaikuttaa huomattavasti) ja saa ahtimen rojuille tilaa
saa nähä mitä tästäki seuraa...
harmi ettei tullu otettua konehuoneesta kuvaa nyt ku ypvs ja tankki pois tieltä, ja sähötki siistitty. voi hirviä että sitä tilaa on
11.4.2014 5:41
Eikös tuo ypvs-palikka suoravetona kierry nyt hivenen liikaakin kiinnipäin ?
11.4.2014 9:07
Ehkä joo, en tiiä vielä, veikkaisin että vaikuttaa positiivisesti alavääntöihin ja lievästi heikentää keskialueen vääntöä vähä ennen säätimen aukeamista, tiedä sitten. Saishan tuohon lievemmän liileradan varmaa vastuskikkailulla jos näkee tarvetta.
11.4.2014 9:18
Tietyn pisteen jälkeen se toimii jo pakokuristimena, joka ei vääntökäyrää ajatellen ole ihan ideaali juttu. Ideaalihan on että pakoaukko on riittävän iso kyseisille kierroksille, mutta ei liian iso. Kokeilemallahan se selviää. Tuurillahan se voi toki olla vielä ihan hyväkin.
11.4.2014 9:48
Vakioliikeradalla ja nykyisellä jos mitataan pakoaukon korkeutta kiinni asennossa niin Se ei loppuunsa oo niin paljoa muuttunut mitä vois liikeradan perusteella päätellä. Korkeintaan 5mm, ja pakoaukon yläreunan korkeus on silti paljon huuhteluita korkeammalla, sennäkee sitte kuis pelaa
mistähän mää saisin tuohon kaasariin metsästettyä sellasen portaattomasti sormilla pyöritettävän powerjet:in?
11.4.2014 12:01
Mistäs sais CDI boksia DTR 91 ja tarvike boksi ei alkuperäistä
15.4.2014 5:38
En tiiä onko etes valmistettu tarviketta ja ennenkaikkea miksi ei alkuperästä ? Purkuosat.net lähtisin kattelee.
15.4.2014 12:27
Kaikki kaupat katottu ja alkuperäne uus on 450€
17.4.2014 22:27
Pedmotolta tullut helkkarin siisti rosterinen ränni DT:seen:
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p-Pe ... -6448.aspxEikä ihan pahan hintainenkaan.
Tässä asennettuna DT200 pyörään:
https://www.youtube.com/watch?v=7B7nofjpvnMKuka tohtii testata ensimmäisenä? Kuulemma miellyttävämpi kuin DEP putkisto.
18.4.2014 3:54
Ai saatana että alko himottamaan tuo putki
.