12.9.2013 18:56
pelle000 kirjoitti:Miksei kotari ota piikkiä? Just vaihdettu mäntä, 150sx kanki eli mäntä tulee noin 1mm yli pytyn, putkena kokeiltu pro circuit ja tt, tulppia kokeiltu. Eli ei pääse edes piikille?
13.9.2013 15:40
mik4el kirjoitti:motosladi kirjoitti:mik4el kirjoitti:Mikähän voi kotaris olla kun ajaa tasakaasulla niin se ei mee tasaasesti vaan ne niinku nykii tai että sillä ei voi ajaa tasakaasulla ollenkaan, se ei niinku pätki mutta vähä sen tyylistä se on. vähä vaikia selittää mutta yksinkertaisesti ei voi ajaa tasakaasulla. mikähän olis? pyärässä on kiinni fmf:än putkisto, v-forcen läpät,180suutin
Olis kiva saada jonkinlaasta vastausta, olisiko että pa säädin ei toimi kunnolla että on kokoajan auki? kun ei mielestäni ole alahalla kovin hyvin vääntöä ja jos siitä kytkinkopasta säätää sitä pa säädintä niin oliko se että täydet kiinni ja puolirinkiä auki? vai että kattoo pyörän vasemmalta puolelta pytyssä olevasta luukusta että viivat on kohdillaan tai taempi vähän matalemmalla?
Auttakaa!
br9eg kiinni nii kyllä jyllää ja pari kokoa pienempi pääsuutin
meinaakko että saa laittaa viälä pienemmän suuttimen? ja mistä mä muuten tiärän tai saan varmistuksen että onko mulla 36 vai 38 kaasari ku on 06 kotari eli eikö se pitääsi silloon olla se 36? ku kyljes ei lue että minkä kokoinen se on..
15.9.2013 0:11
15.9.2013 12:24
15.9.2013 13:19
15.9.2013 13:58
osteriossi96 kirjoitti:mahtuuko 14 eturatas pyörimään ongelmitta? ja paljonkohan kulkisi väleillä 14 48? kun olis ketju ratas paketti saatavilla noilla väleillä. ja enska vanteet siis paikallaan
15.9.2013 17:44
15.9.2013 17:57
15.9.2013 18:53
15.9.2013 19:23
15.9.2013 21:17
15.9.2013 23:05
16.9.2013 23:29
putsipa kirjoitti:No nyt on kaasarissa siis NOZE 4 lovessa, 48tk, 178ps ja tulppa tämän näköinen Ois kiva saada pian säätöihin kun olisi tarkoitus mennä radalle ajamaan Eli neuvoja kiitos
17.9.2013 15:38
17.9.2013 16:43