Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.3.2013 20:26
voiskos joku pistää semmosen hyvän nettikaupan mistä saa wr:rrään hyvin yleistä varaosaa ketjuja rattaita jarrupalat jne. tarvis takarattaan ja jarrupalat. googletin tuossa jo tunnin verran ja tuli semmosia nettikauppoja missä oli vaan tuo mun toinen toive tai toisinpäin
29.3.2013 21:03
Stormilla ainaki näyttäs olevan jarrupaloja, ketjuja, rattaita.
Ihme jätkä ku saanu tunnin käytettyä googlen kanssa http://bit.ly/10gtVCs TUOSTA -> Stormille
29.3.2013 21:31
Blizzard_ kirjoitti:http://aijaa.com/7SwkH4
Mikähän on kun totakaan ei saa enää painettua tonne pohjaan että saa laitettua palat väliin?
Ei liiku yhtään vaikka kuinka pihdeillä painaisi.
Onhan tossa jo joku vastannutkin, mutta... Itse puristin ton sisään ruuvipenkissä. Tärkein juttu tossa on tosiaan, että se menee suorassa sinne kuten tuolla jo joku sanoikin.
30.3.2013 1:18
Onko kellää kokemusta miten tälläset ketjus oikee kestää?
http://www.storm-motor.fi/osat/moottori ... llattu-23/Et ei nyt iha joka päivä tarttis niitä alkaa kiristelemää, mut ei kuitenkaan viittis paljoo enempää noihi ketjuihi rahaakaa käyttää ku pyörä ois tarkotus tos kesän aikana myydä pois.
30.3.2013 1:53
Osta 520 jaolliset rattaat ja ketjut, eipähä tarvi kiristellä kokoaikaa
Mutta jos haluat pysyä 428 jaossa niin noi ei varmaan kovin huonot oo!
30.3.2013 18:51
Nooh, otin sen kokonaan pois ja putsailin, sitten meni ihan käsin työntämällä sisään? Oonko taas onnistunut hajottaan jotain kun se niin helposti meni?
30.3.2013 20:45
Tuskinpa, tuurilla osu vaan suorassa sinne ni meni vaan sitten mitään mukisematta.
30.3.2013 23:37
-86 vuoden yz rattaat, JT merkkisinä ja bilteman 520 jakoset o-rengas ketjut, suht edulliset ja pitkäikäiset. Itellä ollu ny kahessa pyörässä sellaset
31.3.2013 19:32
Ei kenelläkää olis tarvetta hyväkuntoisella ja ehjälle WR:n lipalle? Olis meinaa ylimääräsenä tuossa. Jos kiinnostaa nii laitteles YV:tä
31.3.2013 21:16
Missä kohdassa saa WRssä alkaa tekeen isompaa remonttia? Paljon 25tkm ajetulla vielä ajaa?
31.3.2013 21:46
mäntä saattaapi mennä vaihtoon kohtapuoleen jos syö öljyä. Muuta moottorille ei tartte sit tehäkkää. eiköhä se 50tonnia mee helposti rikki pelkällä männänvaihdolla jos on öljytvaihettu ajoissa.
1.4.2013 12:25
Väänsin smotot alle ja laitoin pyörään, nyt huomasin että taka-akseli tais tulla väärin päin. (Kanta vasemmalla, mutteri oikealla puolella). Onko tuolla paskankaan väliä akselihan on tasapaksu, mutta ovatko nuo lätkät millä katsotaan ketjun tiukkuus, symmetriset?
1.4.2013 12:51
LeKe96 kirjoitti:Väänsin smotot alle ja laitoin pyörään, nyt huomasin että taka-akseli tais tulla väärin päin. (Kanta vasemmalla, mutteri oikealla puolella). Onko tuolla paskankaan väliä akselihan on tasapaksu, mutta ovatko nuo lätkät millä katsotaan ketjun tiukkuus, symmetriset?
mulla on tolleen että kanta vasemmalla, mutteri oikealla ja hyvin on rullannut
2.4.2013 19:37
Vaihdoinpa tuossa ketjut ja rattaat, ennen oli 57 takana nyt laitoin 55 ja pidin kyllä paljon enemmän tuosta vanhasta... tai ainakin kun kokeillin suuremmilla nopeuksilla niin huusi niin maan perkeleesti ja kulkikin vähemmän, saatanpi laittaa 57 takasi joku päivä
2.4.2013 20:10
No kyllä sen pitäisi pienemmällä takarattaalla mennä pienemmillä kierroksilla ja myös kovempaa...
Paitsi jos koneesta loppuu hönkä, niin sittenhän se ei liiku sen enempää noillakaan. Mutta sillonkaan ei koneen kyllä pitäisi ''huutaa''.. ainakaan enempää kuin lyhyemmillä välityksillä.