13.3.2008 20:01
22.3.2008 17:39
24.3.2008 15:05
24.3.2008 19:49
25.3.2008 0:48
25.3.2008 0:50
Hoover kirjoitti:Elikkäs nyt on ilmennyt pieniä käynnistymis ongelmia RW:n kanssa. Akku on ladattu ja katottu et antaa 12.7V jännitteen. No sit se pistettiin kiinni johtoihin ja käännettiin virta-avainta myötäpäivään eli toisin sanoen virrat päälle, MUTTA mitään ei tapahtunut. Ei syttynyt yhtään merkkivaloa eikä startti lähteny pyörii. Sitten mitattiin uusiks akun jännite niin se oli tippunut jonnekkin 0.2V paikkeille. Johot on tarkistettu solenoidille asti.
Mikähän siis mun RW:tä vaivaa?
Ja vastaus ei saa olla tyyliin, että "Polje suohon koko paska!"
26.3.2008 17:08
yoyo kirjoitti:
Joo elikkä mulla oli tollasia ongelmia myös limpun kanssa! Ootkos kattonu pelkääjän penkin alle? multa löyty sieltä hauska ylläri! johtoi pitää siel kasas sellanen klemmari mikä oli tärinäs tärisyttäny kuparit esil johdoissa -> oikkari -> samat ongelmat ku sulla
1.4.2008 16:14
6.4.2008 15:41
Hoover kirjoitti:Elikkä johdot on tarkistettu ja ne ovat ihan ehjät ja virheettömä. Eli kyseisesti akku on sökönä---->akku kauppaan.
Mut mistä RW:hen saisi vaimentimia muualta kuin IXIL:tä??
6.4.2008 20:55
Myanda kirjoitti:Hoover kirjoitti:Elikkä johdot on tarkistettu ja ne ovat ihan ehjät ja virheettömä. Eli kyseisesti akku on sökönä---->akku kauppaan.
Mut mistä RW:hen saisi vaimentimia muualta kuin IXIL:tä??
Itse ainakin sanoisin että jos alkukäyrän teet itse niin mikä vaan kelvannee. Mut IXILillä on IMO kauneimmat.
8.4.2008 12:48
9.4.2008 15:14
9.4.2008 21:57
10.4.2008 20:48
11.4.2008 11:54