Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
13.9.2016 14:39
Mikä putki? Sekin vaikuttaa jo paljon säätöihin että miltä alueelta kiekuu.
182ps, 42tk, nozf 3 lovi (putkena hgs) toimi itsellä kesällä täydellisesti
niin pitkään ennekuin piti siirtyä nelipyöräsiin
13.9.2016 15:05
Tt-putki ja laitoin ton nozf 4. välin, ku alkaa kylmenemään kelit. Kaikilla kuulostaa olevan paljon isommat suuttimet. Mulla käy 172 jo rikkaalla vähän. (ohjekirjan säädöt) Yksilöitähän nämä on
18.9.2016 9:58
Mitenkäs tota kotaria sais korotettua, kun tällähetkellä iskari on aika löysä ja pyörällä ajettu 220h. Oon yrittäny säätää iskarissa olevaa säätöruuvia ja sitten sitä isoa mutteria mikä on siinä jousen päällä (melkein pohjassa). 2014vm kotari kyseessä.
18.9.2016 10:10
Jäykempi takajousi vaan tilalle jos on liian löysä.
18.9.2016 14:35
Ohjekirjasta löytyy juttua korkeuden säädöistä, miten se mitataan ja mikä jousi pitää olla minkä painoiselle kuskille. Jo et saa säädettyä sagia kohdalleen nykyisellä jousella niin sitten jousi vaihtoon.
Kun jousi on saatu oikeaksi niin sen jälkeen säätämään vaimennusta, tästäkin löytyy juttua ohjekirjasta miten sitä säädetään ja sieltä löytyy ohjearvot kolmelle eri vaimennukselle.
18.9.2016 15:22
Sopiiko HGS-putki ja Scalvinin änkkä miten hyvin toisiinsa? Ja mitä säätöjä pitää laittaa jos tuon HGS:ssän lotjasee kiinni...?
18.9.2016 23:10
Nonii aiemmin pistinkin viestiä ongelmasta. Ajaa piikillä ja sitten antaa välikaasua niin booa. Nyt tosiaan on laitettu kaikki säädöt mitä ohjekirja sanoo. 178 ps, tk 45 ja N1E F neula. Imuvuotoja ei ole.
Ja siitä tekniikasta joku kysyi niin ihan perus tt
Koneelta löysin pätkän mistä sais vähän käryä probleemasta. Tosin aika huono pätkä
https://www.dropbox.com/s/az59f4n66a3jl ... a.mp3?dl=0Linkistä pääseepi kuuntelemaan ainakin koneella.
19.9.2016 0:19
Oletko tulppaa kokeillut jo vaihtaa?
19.9.2016 12:37
Joo olen. Ekaksi kokeilin kotarin alkuperäistä, mutta sillä ei päässy edes piikille asti. Nyt kiinni br9eg ja tuntuu pelaavan hyvin.
19.9.2016 16:02
Pieni sivykyssäri että mistä haette BR9EG tulppia?
20.9.2016 10:21
Koskenkorva55 kirjoitti:Mitenkäs tota kotaria sais korotettua, kun tällähetkellä iskari on aika löysä ja pyörällä ajettu 220h. Oon yrittäny säätää iskarissa olevaa säätöruuvia ja sitten sitä isoa mutteria mikä on siinä jousen päällä (melkein pohjassa). 2014vm kotari kyseessä.
Muilta hyviä ohjeita mutta eka käyttäsin ammattilaisella huollossa sen ja simmitettäväks kadulle jos kadulla ajat.
Sit katot sagit kuntoon, ne naksut ei mitään auta et jos niitä säätäny pistä ne Sport asennoille ja ku kaikki muu kunnossa ja niihi haluut koskee niin reboundit eka ja vaan pari naksuu kerrallaan. Sit slow ja fast rebound on vähä haastavampi ku ne vaikuttaa toisiinsa. Suosittelen lukee netistä. Alusta hyväks nii paljo parempi ajaakki.
21.9.2016 21:32
Joutuuko pakoaukon säätimen hilut purkamaan kytkinkopasta kun ottaa kopan irti? Vai tuleeko hilut kopan kanssa pois?
21.9.2016 22:15
Tulee mukana
23.9.2016 19:20
minkä vuotisii kotarei kannattais kattella