Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
25.3.2013 18:53
eemeli696 kirjoitti:Sattuisko kukaan tietämään että mitä tarkoittaa kun hussen mittari näyttää virhekoodia 104 kun laittaa virrat päälle. Tätä ongelmaa ei ollut sillon kun vikan kerran käynnistin ennen teloilla panoa syksyllä. Nyt aattelin katsoa että lähtiskö käyntiin, niin herjasi tuota...
Juuh elikkäs nyt rupesin selvittään tätä, ja eivät tiedä Mp-Racingilla kyseistä koodia... Akun vaihtaminen/lataaminen ei (ylläripylläri) vaikuttanut mitään... Tänään laitoin mailia Mp-Rahastukselle, että rahtaanpi pyörän sinne josseivät koodia saa selvitettyä ja että on sitten heidän ongelmansa... Pakko sanoo, että lievä vitutus nyt ajokauden alulla korjattavaks toi... Noh, minkäs sil mahtaa..
25.3.2013 19:35
Kysäsin ajankuluksi tota 104 koodia fb:ssä Husqvarnan viralliselta sivulta ja vastaus oli että ota yhteyttä lähimpään Husqvarna huoltoon
No toivotaan ettei oo kovin paha vika sun pyörässä ja kerro sit tääl et mikä siin oli vikana jos ne suostuu kertoo sielt MP-Racingilt
25.3.2013 22:00
En oo ihan varma oliko mulla toi sama koodi kun mulla oli pyörässä vikaa. Syy oli kiihdytyspumpun tapin jumittuminen, joka johtui hiekanjyvästä. Kannattaa tarkistaa, meni 80€ syksyllä tohon huoltoon, koska ei takuu kattanu (mitä suuresti ihmettelen, että sen tapin suojan pettämisen vuoksi se hiekanjyvä sinne meni. Tollanen suoja ei ole mielestäni kuluva osa.)
26.3.2013 7:51
Hiekanjyvän joutuminen kaasuttimeen ei ole valmistus- tai materiaalivirhe, eli ei takuu case.
26.3.2013 15:22
Miten toi db-killeri on näis kiinni ja sen poistamisen jälkeenhän ei tarvitse vaihtaa suutinta?
26.3.2013 16:48
Derbi1996 kirjoitti:Miten toi db-killeri on näis kiinni ja sen poistamisen jälkeenhän ei tarvitse vaihtaa suutinta?
Ota se putken pää irti irrottamalla pop-niitit ja vilkase itte. Ei se kyllä sen poistamisen arvoista ole.. Äänet ei muutu juurikaan ja taitaapi mennä takuut
26.3.2013 18:23
Ei kannata poistaa. Äänistä tulee kovemmat ja kaikuu tyhmästi ja korvissa soi seuraavana päivänäkin pidemmän ajon jälkeen. Jos nyt välttämättä haluat ottaa pois niin niitit päästä pois ja siihen päähän porailet pieniä reikiä vierekkäin ja revit irti. Ite tein jälkikäteen pellistä uuden killerin niin pitää sopivaa mölyä.
siinä kuvia poistamisesta
http://aijaa.com/SoGNhuhttp://aijaa.com/DxGgO0ainii se killeri on hitsattu kiinni.
26.3.2013 21:41
No pitää kattoo jos ostais toisen vakio änkän ku löysin halval netin ihmeellisestä maailmasta
ja kiitos kuitenki noist ohjeista!
26.3.2013 23:28
se kupu mikä on poponiiteillä kiinni niin itellä oli ainakin pirun tiukassa. Lähtee sillai kaikista helpoiten irti ku suhauttelee öljyä sinne väliin ja jollain puukapulalla ja vasaralla naputtelee reunoihin tasasesti jokapuolelta.
27.3.2013 10:06
Onkos teil ne popniitit siellä kaikissa kohissa missä voi ku itellä o ainaki 2 reikää ilman niitä ja yks tosi löysällä
27.3.2013 17:13
On, ekkö saa menee kohallee niitä vai mihin ne o hävinny?
27.3.2013 19:09
onkohan 135 pääsuutin ja 40 tk suutin liian isot kun on egr poistettu ja on vapaasti virtaava wileycon änkkä hussessa?
27.3.2013 20:45
tumpula24 kirjoitti:On, ekkö saa menee kohallee niitä vai mihin ne o hävinny?
Vanha omistaja johki hävittäny varmaa
27.3.2013 23:10
mites kellää tietoo et kummas pidempi toi takaiskarin liukuputki tai ylipäätänsä pidempi iskari smr 2012 mallis vai 2011 hermuses? ku 2012 mallis kuulemma vähän pidempi toi liukuputki ku tos 2011 normimallis ja hermuses taas sama juttu?
27.3.2013 23:37
Tost en tiiä mut oma -12 smr vaikuttaa oleva ainaki korkeempi ku kaverin -07 koropalan kanssa