20.5.2016 19:03
valluuuud kirjoitti:Eikös toi 92vm kx konekkii käy rungon kiinnikkeisii?
20.5.2016 19:07
Mattuu- kirjoitti:valluuuud kirjoitti:Eikös toi 92vm kx konekkii käy rungon kiinnikkeisii?
Vähintään pienellä muokkauksella. ihan googlesta tämänkin olisi voinut kuvien avulla selvittää... Teikäläisen apikan iskaria on muuten muokattu alapään kiinnikkeestä sekä runkoon tein silloin uuden kiinnityspaikan yläpäätä varten. Eli kyseinen iskari ei todellakaan ole bolt-on.
23.5.2016 8:07
24.5.2016 17:05
25.5.2016 21:04
26.5.2016 19:37
27.5.2016 23:53
28.5.2016 22:51
Temender kirjoitti:Pyörä on siinä vsiheessa, että kaikki muu irti paitsi moottori. Moottorin taaimmainen pultti joka on takahaarukassa kiinni, ei meinaa millään lähtee. Pyörii kyllä, eli ei pitäis olla ruostunut kiinni. Onko kellään jotain jippoo miten saan sen irti.?
29.5.2016 19:46
valluuuud kirjoitti:Temender kirjoitti:Pyörä on siinä vsiheessa, että kaikki muu irti paitsi moottori. Moottorin taaimmainen pultti joka on takahaarukassa kiinni, ei meinaa millään lähtee. Pyörii kyllä, eli ei pitäis olla ruostunut kiinni. Onko kellään jotain jippoo miten saan sen irti.?
Ite ainakin irrottanu silleen että jonkun rautaputken mikä mahtuu siitä läpi (yleensä ite räikän jatkovartta käytän) hakkaa vasaran kanssa siitä ni kyllä se pultti sieltä lentää Ja jarrupoljinta itellä ainakin pitää painaa alas et se mahtuu tulemaan pois. ja voihan sitä yrittää konettakin vähän nostaa samalla ku hakkaa sitä sieltä pois
29.5.2016 22:07
30.5.2016 14:30
valluuuud kirjoitti:Jos joku tarvii jotaki kdx osia ni laittakaa mulle viestiä! löytyy aikalailla kaikkea esim, rinon putki, vakioputki, staattori,cdi, yms yms,
30.5.2016 15:44
Temender kirjoitti:valluuuud kirjoitti:Jos joku tarvii jotaki kdx osia ni laittakaa mulle viestiä! löytyy aikalailla kaikkea esim, rinon putki, vakioputki, staattori,cdi, yms yms,
Å
Tarvisin ainakin sen muovikotelon, mikä on moottorin ja takalokarin välissä. Itsellä se on aika palasina.
30.5.2016 18:25
valluuuud kirjoitti:Temender kirjoitti:valluuuud kirjoitti:Jos joku tarvii jotaki kdx osia ni laittakaa mulle viestiä! löytyy aikalailla kaikkea esim, rinon putki, vakioputki, staattori,cdi, yms yms,
Å
Tarvisin ainakin sen muovikotelon, mikä on moottorin ja takalokarin välissä. Itsellä se on aika palasina.
sen ilmanputsarsin kopan? mulla on kyllä se ja ihan hyväkuntonenkin ainut et toinen se kiinnike mihin cdi tulee kiinni on rikki mutta kyllähän se yhelläkin pultilla pysyy
30.5.2016 21:46
Temender kirjoitti:valluuuud kirjoitti:Temender kirjoitti:valluuuud kirjoitti:Jos joku tarvii jotaki kdx osia ni laittakaa mulle viestiä! löytyy aikalailla kaikkea esim, rinon putki, vakioputki, staattori,cdi, yms yms,
Å
sen ilmanputsarsin kopan? mulla on kyllä se ja ihan hyväkuntonenkin ainut et toinen se kiinnike mihin cdi tulee kiinni on rikki mutta kyllähän se yhelläkin pultilla pysyy
Joo just se, mulla roikku liittimen varassa cdi kun purin pyörää. Missäs kunnossa sulla on sähköjohdot? Nekin vois kiinnostaa.
1.6.2016 18:03