Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
8.10.2011 20:32
Missä vaiheessa ootte heittäny B-koon mäntää koneeseen?
9.10.2011 13:19
neljänneks männäks oon ite heittäny.
10.10.2011 9:03
Luulin, että ois ollu kyse kisa Hm:stä, mutta ei näköjään. Raskaan näköinen oli keula vielä.
10.10.2011 22:33
siin se onku ei löydy koneest puhtii!
3.11.2011 18:50
Mitkä säädöt porukalta löytyy nyt kaasarista? Kostealla kelillä ei taho mopo toimia ollenkaan tulppakin kastu eikä oo toista tällä hetkellä kun kaikki varatulpat on menny muihin vehkeisiin
Ja miten tota bensanpinnan korkeutta oikein säädetään? Googlesta löytyy vain juttua yamahan säätötyökalusta..
3.11.2011 23:27
itsellä oli muuten vakiot säädöt paitsi tyhjäri oli vaihdettu hieman pienempään ja pelas ku junan vessa. eikös siinä manuaalissa ollut mitään juttua noista säädöistä?
4.11.2011 1:15
Bensapintaa säädetään taivuttelemalla sitä kohon metallista vartta. Ideana siis säätää sitä, millä korkeudella neulaventtiili menee kiinni. Aika helppo tajuta kun hetken kattelee ja miettii.
4.11.2011 1:17
kannatttaa olla varovainen sen bensapinnan kanssa sitten, liian alas kun sääätää ja motarille meet niin käy hassusti.
4.11.2011 18:01
Yleensä bensanpinta säädetään niin että kohot ovat tiivistepintaan nähden suorassa. Neulaventtilissä päässä on jousitappi, sitä ei saa painaa pohjaan kun säädetään bensanpintaa. Ei kannata itse ruveta säätämään, jos ei tiedä mitä tekee. Kannattaa ottaa joku kaveri mukaan joka tietää mitä tekee.
6.11.2011 1:30
Mites onko teillä muillakin pieni tehokuoppa juuri ennen piikkiä?
10.11.2011 10:01
Kiihtyy---> tehokuoppa---> vitunmoinen tehopurkaus!!!
Ainaki ^limited^:n Hm:ssä on aina ollut tuo pieni kuoppa, on porukka ollu kummissaan kun ensin ei tapahu mitään ja sitte alkaa huutaan ja kiihtyyn vitusti.
9.12.2011 19:05
minkä kokone o vakio suutin?? siis niinku kuristetun??
9.12.2011 19:20
Kuristettuna pääsuutin oli kokoa 65.
9.12.2011 19:56
ei ole koolla pilattu