Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

28.2.2008 17:37

Puhetta ny.

28.2.2008 17:50

No mistä puhutaan? Daelimin puristussuhteesta? :D

28.2.2008 17:54

niinkö vähän teillä on teknisiä ongelmia daelimin kanssa että topickki kuivuu, vai onko kaikki rw omistajat menneet talleille korjailemaan? :)

28.2.2008 17:57

No ei mulla ainakaan oo mitään ongelmia. :D

28.2.2008 21:08

Myin omani jo ni ei ole oikeen puhumista mun puolesta. Mukava sillä oli ajella =) vähän jo ikäväki jo tullut pärrää :P Jos kesällä sitten isompaa ostaa alle.

28.2.2008 23:37

JMstyles kirjoitti:Myin omani jo ni ei ole oikeen puhumista mun puolesta. Mukava sillä oli ajella =) vähän jo ikäväki jo tullut pärrää :P Jos kesällä sitten isompaa ostaa alle.

Haa, etkä ole vielä vastannut viestiini. :D No jos kuitenkin kerrot että oliko sulla takajousen alla se koropala, ja sitten mitat siihen?

29.2.2008 13:04

Takajousen alla tosiaan oi se pala. En niitä mittoja kyllä muista yhtään. Leveyttä TAISI olla noin 5-6cm, korkeutta 7-10cm? Suuntaa antavasti vaan muistan.
Idea siinä oli että saa sen takajousen alatapin menemään sen "koiranluun" yläpuolelle. Pahvin palaa leikkelemällä saa hyven mallin siitä väännettyä. Kannattaa muotoilla se sillain että se hieman etukenoon se koropala. sitten viistotat sitä palan alareunaa että se menee svingin kanssa tasan niin se sitoo sitä ettei se koropala pääse muljaamaan edestakas. Hankala selittää :D

29.2.2008 19:32

JMstyles kirjoitti:Takajousen alla tosiaan oi se pala. En niitä mittoja kyllä muista yhtään. Leveyttä TAISI olla noin 5-6cm, korkeutta 7-10cm? Suuntaa antavasti vaan muistan.
Idea siinä oli että saa sen takajousen alatapin menemään sen "koiranluun" yläpuolelle. Pahvin palaa leikkelemällä saa hyven mallin siitä väännettyä. Kannattaa muotoilla se sillain että se hieman etukenoon se koropala. sitten viistotat sitä palan alareunaa että se menee svingin kanssa tasan niin se sitoo sitä ettei se koropala pääse muljaamaan edestakas. Hankala selittää :D

Huomaan, en ekalla lukukerralla ymmärtäny kuin osan. :D Mutta puhuin tästä toisen tyypin kanssa, ja se sano että heikentää ajo-ominaisuuksia jonkin verran jos pistää sinne, ja että kannattaa ennemmin pistää tonne jonnekkin takahaarukan juureen tjsp. Tarkistan asian kotona mut periaatteena noin kai. :D

1.3.2008 0:05

Pahoittelen kirjoitusta :P Sen korotuksen kanssa kyl menee hetki ennenkuin ajossa on sen kanssa sinut. Maku-asia enemmän. Jos tykkää niin antaa olla ja jos ei ni nyppää pois sen.

1.3.2008 11:54

Haa! Siis alakiinnikkeen jatkoks ois kuulemma kannattavampaa tehdä kuin jousen alle. No katellaan kumpi ois paree. :)

1.3.2008 13:22

Kuva
eli heität sen juuri noin kuten mulla oli? ellen väärin käsittäny

2.3.2008 20:34

JMstyles kirjoitti:eli heität sen juuri noin kuten mulla oli? ellen väärin käsittäny

Äähh, emmää tiiä mitä kaverit meinaa, saapahan nähdä. :D

3.3.2008 23:49

Ohhoh. Melkeen jo alko hirvittää tää tekstin määrä :D Myanda kertoo onko palat jo paikallaan ;D

11.3.2008 19:05

voisko joku kertoa onko toi rw minkälainen kiihtymään, entäs huiput?

11.3.2008 23:09

Bulldog kirjoitti:voisko joku kertoa onko toi rw minkälainen kiihtymään, entäs huiput?

Kiihtyminen kuten muutkin nelitahdit. Kakstahdille häviää armotta. Luotettava, huiput 110km/h yksilöitynä. Mulla menee alamäkeen myötätyyleen 117km/h. ^^