Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
3.9.2013 17:22
torstaattori kirjoitti:tmhj kirjoitti:Minkä kokosta michelin pilot powerii ootte 5 tuuman vanteelle pistäny ? 150 suht hyvä ? vai liia kapone ?
+ mites tuo pakoaukon säädin säädetään
http://www.youtube.com/watch?v=gaRdrI1-Db8 ja varmaan 160 sopivin 5tuuman vanteelle.
ei tuo enkku oo vahvimpii mutta sain sentää tietää mistä se säädetään ja miten mutta millon se on oikeilla kohilla tai sillee jos joku tajuaa ?
3.9.2013 18:23
Miten toi nopeusmittari säädetää 17" smoto vanteelle ku nyt se on säädetty enskoille? osaisko joku auttaa...
3.9.2013 21:10
vai niin kottarainen teki tepposet yhtäkkiä kesken ajon söi kipinän, ei johdu tulpasta eikä anna tulpanjohdosta kipinää
3.9.2013 21:42
Millaisia säätöjä teillä on nyt, kun ei itselle meinaa löytyä oikeita läppien vaihdon jälkeen...
Putkena FMF ja änkkänä Leovince x3.
3.9.2013 22:44
miten ihmeessä saa ton mittarin kalibroituu uudelleen ? :o vaikka kuinka noilla tietopankin ohjeilla koitan nii ei toimi ei löydy sieltä tota ws kirjaimii :/
4.9.2013 8:58
21" Endurovanteelle, WS 2205
17" Smotovanteelle, WS 1882
-Eli mittarin virtajohto irti. (Musta, ruskea, punainen)
-! Täytyy olla oma paristo !-
-Painat nappia ( o ) ja mittaris lähtee päälle. Painelet sitä kunnes oikeassa alareunassa on symboli ( H )
-Pidät nappia ( o ) pohjassa, kunnes mittariis tulee symboleita. Valitset ( o ) nappia painamalla WS vilkkuvaks, ja sitten painat sitä ( + ) jollon näyttöön tulee kehämitta.
-Sitten painelemalla ( + ) ja ( - ) nii laitat sen kehämitan sopivaksi ( Voi pitää pohjassa jollon nopeutuu), ja sitten painat kerran ( o ) jollon pääset takasin valikkoon. Lopuksi painat ( o ) nappia pohjassa, kunnes mittari on taas normitilassa.
-Nyt virtajohto takasin kiinni, ja annat mittarin sammua. Tän jälkeen pistät mittaris taas käyntiin painamalla ( o ) ja heti siihen alkuun tulee se kehämitta näkyviin.
Pitäis olla tarpeaksi hyvin/helposti selitetty
Ps. Tän voi vaikka joku mode lisätä alotuisviestiin, jos näkee riittävän hyväksi.
4.9.2013 16:17
Mites kun kotarista meni yhtäkkiä kytkin tunnottomaksi, nestettä on riittävästi. Koitin ilmata niin ekan ilmauskerran jälkeen se toimi jonku 5 painallusta ja sitten taas iha veltoks. Ja aina ilmaamisen jälkeen tulee pieni tunto mikä häviää melkein heti.
4.9.2013 21:09
mites te ootte noita stefoja etupumppuihi vaihellu ? onko vaikeeki juttu ? meinaa tänää heitti kotari keulasta öljyt pellolle
+ tekeekö keulalle pahaa jos sillä ajaa ilman öljyä keulass ?
+ mitö kaikkee mun pitöä siihen ostaa ? Stefat ja ?
4.9.2013 23:25
^^sami^^ kirjoitti:Mites kun kotarista meni yhtäkkiä kytkin tunnottomaksi, nestettä on riittävästi. Koitin ilmata niin ekan ilmauskerran jälkeen se toimi jonku 5 painallusta ja sitten taas iha veltoks. Ja aina ilmaamisen jälkeen tulee pieni tunto mikä häviää melkein heti.
Vaihda männän o-rengas työsylinteriin, varmaan lykkää nesteet koneen puolelle. Tai sitten banjoliitin löysällä, mutta ilmaa sinne jostain pääsee.
5.9.2013 15:03
mistäs työ tota castrol rs tilaatte 9e/1l hintaan ? entä kannattasko jos käyttää castrolli tts nii tilaa ulkomailta ?
5.9.2013 15:16
onko paljonki eroo rs ja tts öljyllä ?
5.9.2013 17:22
taitaa olla samaa tavaraa itse tilaisin nyt tuolta hollannista tuota öljyä parhaillaan tulossa postissa, nopea toiminta taisi olla ja seuraava arkipv kun olivat toimittaneet kuljetukselle paketin.
edit. tänään tuli eli kesti noin alle viikon kokonaisuudessaan to toimitus
harmi vaan kun meni kottaraisesta jo toinen staattori kärähtämään, onneks on varalla 1 mistä vaan valot puuttuu... perhanan tarvike paskaa piti mennä ostamaan seuraava staattori on kyllä orkkis.
9.9.2013 22:35
Millä kierrosalueella tää oikeen käy laihalla vai mikä tällä on.
Tulppa tämän näköinen
Säädöt on kaasarissa : NOZE 5 lovessa(rikkaimalla), 45tk, 182ps. Et ei mun mielestä pitäis käydä laihalla.
10.9.2013 11:40
Imuvuoto ? Kato myös magneeton kopan alle, ettei vaan kuse kampuran stefa niinkun itellä joku aika sitten..
48 tk oli itellä aina, paljon sulla on ilmaruuvi auki ?