Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.6.2013 23:26
onnistuu varmasti jos onnistuu käsin viilaamallakin
16.6.2013 18:37
vittu. uus sylkkäsarja. puristukset häviimäs ja ajaes kuuluu semmost erittäin kaunista vihellystä. mitäköhän vois olla? alakerta?
16.6.2013 20:04
kampuran laakereihin vähä viittais(?)
16.6.2013 21:55
Mikä vois olla mittaris vikana kun paikallaan kierrättäes näyttää välillä nopeutta ja ajaes voi välillä näyttää ihan mitä sattuu, ei ole saanu kosteutta
16.6.2013 23:10
Jos siin on ne kampiakselin laakerit menny ni mitäköhä arvioisitte työn tuntimääräks liikkees?
17.6.2013 8:28
Riippuu vähän, jos vaihtaa pelkät petilaakerit tai useampia. Veikkaisin 100-250e..
Ootkos millä seoksilla ajellu, kun 2t öljy voitelee ne kiertokangen laakeritki.
17.6.2013 11:52
jotaki 600€ varmaa liikkeessä, ite kannattaa tehä jos ei oo ihan uus avuton
17.6.2013 12:20
Oivoi. Ihan tuorevoitelu on käytössä
17.6.2013 14:29
600e kuulostaa melko isolta
Osaava mies tekee 2h sen homman ja tuntipalkka noin 50e? Katoppa ettei tuorevoitelusa oo ilmaa..
17.6.2013 15:25
Miten usein ootte vaihtanu näistä mäntiä? Oisko 10tkm kohalla järkevää vaihtaa, vai onko tarvetta aiemmin? Pyörällä ajettu nyt pikkasen reilu 7tkm.
17.6.2013 19:16
Huoletta voit päästellä sinne +10tkm, sitte kannattaa rueta harkihtee asiaa.
Onkos kellään ylimäärästä 15p etuhampikasta, voisin ostaa jossei kovin kulunnu ole.
17.6.2013 20:53
Osta rotax voimanpesä, korjaa koko kesä?
http://i9.aijaa.com/b/00140/12351883.jpgEn tiiä, nyt lähtee pyörä vaihtoon kunhan osat englannista tulee ja ne paikoilleen saan.
647€ mennä heilahti pjme:lle ja sit viellä suomesta pitää hommata stefasarja,kytkinvaijeri, öljyt ja käyttää kampura jossain, että vaihtaavat kampiakselin.
vitun vitun vittu
Juonipaljastus: vhm tärähti paskaks, raven laipan stopparit on loppuun kuluneet ja kaasari ei ole vielläkään säädöissä. Kohta saa ostaa halvalla viriosia..
17.6.2013 21:41
Tuli Säxä ostettuu, jossa seosvoitelu käytössä ja meinasin laittaa tuorevoitelun takas kiinni, ku alkaa päähä sattuu noitte seosten kans räpeltäminen
Millasii asioi pitäis huomioida ja tehdä ku takasin kiinni laittaa?
17.6.2013 22:01
Joskus oon kuullu näistä semmosia tarinoita, että päässy raven laippa tippumaan ja osumaan mäntään? Miten se on mahollista ja onko se yleistä? Miten sitä voi "ennaltaehkäistä" ettei käy niin? Jos esim vaijeri menee ravesta poikki niin osuuko laippa mäntään? Ei luultavasti?(Mikä sitä on estämässä?)
Pälkähti tommoset ajatukset päähän ja jäi askarruttamaan...
EDIT: Entä paljos teillä kuluttaa bensaa nää? Mulla kun ei oo Rave käytössä nyt, vaan pelkkä kansi paikallaan niin vie ihan älyttömästi... Toivottavasti vie vähemmän kun saan raven osat.
Viimeksi muokannut Aap- päivämäärä 17.6.2013 22:55, muokattu yhteensä 1 kerran
17.6.2013 22:35
Mitäs kokoa teillä on noi vakio tyhjäkäynti- ja pääsuuttimet ollu? Mulla lojuu nurkassa vakio eturatas. Laita vaikka yv:tä Derton