Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
20.4.2013 19:43
nyt ois näsäristä uus kuva galleriassa
käykäähän kahtomassa ja kommentoimassa
tankki ja kate saa kesemmällä uutta maalia, koska luonnon ilmasto vallitsee tallissani
21.4.2013 0:41
mualari kirjoitti:Itellä tulee ainakin servolta 5 piuhaa, ootko muuten ostanut sen ohjainboksin jostain muusta näsäristä? Vanhemmassa ne sähköt eroaa vähän... Minkävärinen johto jää yli, jos vihree niin se on maajohto ja se sitten maihin
EDIT: PA servo rupes toimimaan eli tuo on varmaan se vanhan mallin servo koska semmoinen viritelmä oli tehty siihen
.
startti siis ei äännä mitenkään...
Otin tästä asiasta selvää vielä niin kauan kuin 2 näsäriä omistin, eli huomasin että tosiaan itsellänikin 2 servoa joista toisesta tulee 4+1 johtoja, toisesta semmonen iso 5 johdon liitin. Näissä kuitenkin johtojen värit olivat samat, eli ne isot liittimet paskomalla+tekee itse uudet liittimet pitäis saada toimimaan.
22.4.2013 17:39
jeps, eli nyt löytyi sekin startti "vika"! niinkin suuri vika että..... startin nappi rikki.
muilla ollut vastaavaa?
23.4.2013 23:58
ai ai. nyt on tullut se suuri hetki vastaan kun luovuin rakkaasta ajopelistäni. Näsäri on kyllä perkeleen luotettava pyörä. vuodesta 2010 palveli moitteetta. Nyt on aika siirtyä piikki-iästä eteenpäin ja etsiä suurempaa. (löytyi 750cc prätkä tuolta nettimotosta jo). Kiitoksia kaikille vinkeistä ja avusta mitä täältä keskustelusivulta sain. kiitokset kaikille ja kuitti
-G
26.4.2013 9:06
Jaha, ajokausi lähestyy.
Onkohan näsäristä menny ohjauslaakerit kun tuo ohjaus on jotenkin siinä keskivaiheilla raskas kääntää, ei ole oikein tuntumaa. Ei haittaa kovassa vauhdissa mutta hitaassa vauhdissa ärsyttävä. Ja eikös niiden vaihto ollut melko suuri operaatio jos oikein muistan lukeneeni. Stefat on jo hankittu uudet niin ne vois varmaan vaihtaa samalla jos tuohon hommaan joskus alan..
Missäs tuo vilkkurele sijaitsee? pitäis laittaa uusi rele paikalleen että saa taaksekkin asennettua sirommat vilkut
26.4.2013 11:16
Kokeiles ensiksi löystää se iso kuningaspultti siitä yläkolmiosta ja kääntelet parikertaa (ja rasvaa ylempää laakeria jos siihen pääsee, en tarkalleen muista) ja kiristät takasin, itsellä autto näin sellaseen pieneen ohjausvirheeseen.
Vilkkurele sijaitsee muistaakseni uudemmassa näsärissä pyörän takaosassa, matkustajan penkin alla.
28.4.2013 21:22
Mitäs muut nasun omistajat sanoisi 14-42 väleistä? Onko liian isot kaupunkirälläämiseen
29.4.2013 17:01
Pitäisikö ton jarrusatulan liikkua edestakas tohon harmaaseen osaan nähden? Kun toi ei kyllä hievahdakaan. Mopossa on samannäköinen systeemi ja siinä kyllä liikkuu.
Ja miten noita jarrulevyn niittejä kannattaisi herkistellä, vai kannattaako?
29.4.2013 21:24
Itellä ainakin liikkuu. Aikaisemmin kyselin, että kuuluuko liikkua, mutta en saanut vastausta. Ilmeisesti kuuluu liikkua.
Noista niiteistä en tiiä. Maalasin ton levyn ja nyt ne on ihan jumissa, mutta kuulemma pitäis ajamalla lähteä taas liikkeelle (ei oo tapahtunu). Annoin sitten olla kun jarru toimii moitteettomasti.
1.5.2013 18:15
Mikähän on ku ei nopeusmittari toimi talven jäljiltä?
2.5.2013 22:48
mitä välejä teillä on nässyssä kiinni? Itellä 14-37 eikä jaksa mennä 6 vaihteella vakioputken kans todellakaan loppuun. 5 vaihteella mittariin 130. Olisko 13-38?
3.5.2013 18:30
Sama täällä! Mulla 14-38 välit eikä oikeen niillä ole mukava ajaa vaikka satasta. Mietin millasetkohan ois 14-40, 13-40 tai jopa 14-42 välit?
Mahtuukohan tuo 40 ketjusuojan alle?
3.5.2013 21:50
Oliskohan mulla 13-36 ja hyvin jaksaa kiertää kutosen loppuun, jos vaan pitkän suoran löytää
5.5.2013 1:25
Mikähän on kun nässy pästää nestettä syylärin ylivuotoputkesta. Täytin säiliön täyteen ja alkoi päästämään ylivuotoputkesta noin 30 km jälkeen kun täytin sen. Alkaa valuttamaan heti jos ajaa esim 10-20km. Kun pyörä parkis niin näkee hyvin ku on nestettä päästäny. Ilmaus ei auta, Vesipumpun osat uusittu ja kannentiiviste 1000km sitte, eikä niissä pitäisi olla vikaa. Lämmötki nousee ikävästi ku neste vähenee pikkuhiljaa...
5.5.2013 20:54
Mitäs mieltä ootte, kestäiskö 55tkm ajettu nasseri tämän kesän työmatkatkat (~4000km)? Alakerta siis vielä korkkaamaton. Männän puolesta pitäis mennä.