Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
4.1.2012 12:20
ei ole mitään TT-välejä. vakiovälit on ihan hyvät, jotkut laittaa piikin pienemmän rattaan eteen. Eli ihan oman maun mukaan.
4.1.2012 17:16
Noniin, hyvä homma. Sillä mie vain jos tuosa olis jotaki yleistä ongelmaa nuitten vakiovälien kans, ettei jaksa vetää yms... Meneekö tähän jonku muun pyörän takarattaat ku tuo vakio ratas on niin perkeleen ruma?
5.1.2012 14:02
No se on totta että harvalla vakiovälit vetää TT:nä loppuun, mutta pienellä virillä (sylinterikorotus) itselläni ainakin veti varsin mainiosti vakiovälit loppuun. TT:nä ei tainnut itsellänikään ihan loppuun asti vetää, mutta itse en lyhyempiä välejä laittanut.
11.1.2012 21:27
MItä luulette lähteekö enemmän tehoa GPR:n tehoputkilla vai TZR:n? Onko jossakin kuvaa missä olisi tuommonen normi-alakauttanen putki kiinni? Sanovat että perä näyttää pitkältä jos ei ole se penkin alta tuleva äänenvaimennin. Itse veikkaisin että TZR:n putkella sais enemmän tehoa koska virtauksien kannalta paremman näköinen.
12.1.2012 18:40
onkos gpr:llä hyvä ajella 2päällä ? tarkoitus olis vaihtaa oma dalttoni gilera sc 125:See ens viikolla mikä on iha sama vehekku gepardi
12.1.2012 19:36
Ei tossa takapenkillä kovin pitkää matkaa mielellään istu, pehmustusta ei oo nimekskään ja jalkatapit on aika ylhäällä.
13.1.2012 18:56
Eikä mielellään ajakkaan 2-päällä paljoa, tuntuu olevan liukas ja hutera istua se penkki nimittäin suurin osa kyytiläisistä meinannut jarrutuksissa liukua kuskin penkille ja kiihdytyksissä tippua kyydistä. Osaa taas ei ole edes huomannu kyyissä juuri ollenkaa, joten sekin vissiin taitolaji
Mutta siis pointti että ei parhaita pyöriä 2-päällä!
14.1.2012 2:24
Niin joo, mitään kiinnipitokahvaa ei alunperin ole, ellei sitten penkissä ole jotain remmiä ollut? Itellä ei ainakaan ole koskaan ollut. Kunhan muistaa sanoa ennen ajoon lähtöä kyytiläiselle että pitää kunnolla kiinni niin ei pitäisi ongelmia tulla. Kunhan kyytiläinen tietää että miten siellä kyydissä ollaan (kallistetaan mutkan suuntaan eikä päinvastoin jne..)
Itse sanoisin suurimpien miinusten olevan perseen ja jalkojen puutuminen pitemmillä matkoilla.
15.1.2012 12:39
Hei, tietäisikö kukaan missä päin on vikaa, kun pyörä tarpeeksi lämmetessään työntää jäähdytysnestettä ulos paisuntasäiliön suunnalta. Nestettä ei siis muuten kulu, eikä pyörä savuta. Nesteet tulee yleensä pihalle kun pyörä on parkissa, mutta nestettä tulee myös jos ajaa tarpeeksi pitkään. lämpöjäkään pyörä ei oikein nosta vaikka nestettä olisikin liian vähän. Pyörässä on siis koson lämpömittari ja anturi kannessa. lämmöt on ajossa 65 asteen luokkaa.
15.1.2012 13:33
Kuulostais siltä että kannentiiviste entinen.
15.1.2012 20:06
Eikös pyörä yleensä silloin savuta, koska nestettä palaa bensan seassa? tai paisuntasäiliöön tulee pakokaasua, ja ilmakuplia jos käyttää ilman korkkia pyörää käynnissä?
15.1.2012 20:43
Minkälainen magneeton ulosvetäjä näihin käy??
16.1.2012 21:17
Task kirjoitti:Minkälainen magneeton ulosvetäjä näihin käy??
ite ainaki laitoin magneeton kierteisiin sopivat pultit ja sitten laitoin niihin normiulosvetäjän mikä vetää sitä akselia vasten.
16.1.2012 22:44
Luulisin myös DT:hen tarkoitetun käyvän, jossain suomalaisessa nettikaupassa semmosen näin.
Ja jos joku tarttee niin tuosta halvalla jotain osia, tarjotkaa jotain
http://www.motot.net/talli/osat/id32299/