Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
18.4.2013 17:25
Onko sulla itellä tuollaset?
Mulla tosiaan kytketty nuo että kummatkin palaa yhtäaikaa. Tarviiko nuihin väliin mitään releitä vai onko vaan kiinni ja menoks?
18.4.2013 18:33
pystyykö vetoakselin stefan vaihtamaan ilma koneen irrotusta ja lohkojen avaamista? miten saa helpoiten pois?
18.4.2013 21:52
pystyy, meisselillä vääntää pois
19.4.2013 5:27
noo4 kirjoitti:Välitykset voi hoitaa ratastuksilla, mutta kiinnitykset ym. sähköt/johdotukset, meneekö ''heittämällä kiinni''?
Voihan niitä "hoitaa" ratastuksilla, mutta eri vaihteiden välityssuhteet toisiinsa ovat varmasti todella jyrkästi erilaiset MX:ässä ja RS:än koneissa, kuitenkin enska / katupyörä... Sitä en tiedä miten käytännössä vaikuttaa.
19.4.2013 19:01
Ehkä tyhmä kysymys, mutta mitkä kaikki asiat voivat vaikuttaa tyhjäkäynnin kierroksiin, jos ajatellaan että imuvuotoa ei ole ja kaasuvaijeri ei ole jumissa jne?seosruuvi,tyhjäkäyntiruuvi,tyhjäkäyntisuutin?Vaikuttaako esim. pääsuuttimen koko tai neulan asento?
20.4.2013 11:10
Paljo tälläisen saa kulkemaan parhaimillaan?
http://www.nettimoto.com/aprilia/rs/1140750 Ja käykö uudeempiin tarkoitetut teharit yms?
20.4.2013 16:39
Riippuu ihan kuinka innokas virittäjä olet. Semmonen tuli mieleen että kuuluko vakiokurilaipan liikkua ku semmonen kutina on että pitäs olla ihan kiinteä?
20.4.2013 19:08
täälä näyttäis olevan semmosta sakkia jotka on ruuvannu enempi näitte rs:ssien kans nii aattelin heittää pienimuotosen kyssärin. tuli myytyä piikkinen wr pois ja vielä tarvis kulkinetta ajamisen iloksi ja muutenkin tarvis kulkea paikasta toiseen heinäkuun loppuun asti, niin kiinnostuin näistä apikoista. kiikarissa olis yks 2001vm rs, jolla ajettu 25tkm. mitakan sylinteri sarja vaihettu 6tkm sitten ja muuten kuulemma kulutus osiltaan ok. mitä nyt näistä kerenny opiskeleen niin yleisesti tämmöseen vaihdetaan mäntä 15-18tkm sisään, ja se onki tehty tuohon, ja sitten oli että 30tkm kohdalla saa ruveta suunnitteleen alakerran remonttia. mitähän siihen sisältyy? normi setit esim kaikki laakerit ja tiivistesarjat + jotain muuta? onko tämmöset luotettavia vakiona? tuo on vakio mikä herätti kiinnostuksen... sitten onko tässä mitään erityisiä paikkoja mitä kannattaa tarkistaa jos ostamaan menee? kiitos vastauksista etukäteen
21.4.2013 3:00
kauan mun kannatta vielä ajella sisään tota apikkaa kun koneessa on kaikki laakerit uudet ja kiertokanki oon nyt joku 140km ajellu sisään?
21.4.2013 9:50
Jos haluut varmistaa pitkän käyttöiän nii se ois siinä 500km-800km paikeilla se sisäänajoaika
21.4.2013 14:12
aeroxman kirjoitti:Onko sulla itellä tuollaset?
Mulla tosiaan kytketty nuo että kummatkin palaa yhtäaikaa. Tarviiko nuihin väliin mitään releitä vai onko vaan kiinni ja menoks?
Ei mulla ole noita samoja, vaan itellä on H1 & H3 xenonit ku on vanhempi räsäde. Se on iha johdot kiinni ja menoks
22.4.2013 12:07
^ Oukei, kiitoksia.
Onko kellään ollu ongelmia tuon TPS -anturin kanssa? Eikös se sijaitse siinä kaasuttimen kyljessä ja on yhellä ruuvilla kiinni? Pystyykö sitä mitenkään säätämään?