Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
15.6.2013 23:45
Huomioithan ettei ole vakio ketjujaolla ja se siis ei jaksa kutosella kiertää kun taas lyhyillä väleillähän se kiertäis mahottomasti
16.6.2013 10:37
Oon kyllä varma siitä että derpin vika johtuu kaasarin säädöistä... Noi isommat kaasarit osaa olla aika petollisia
16.6.2013 14:22
Kyllä huomioin, vastaavat suurinpiirtein 14/57 välejä vakioketjujaolla. Mutta jos se ei kierrä loppuun asti kuutosella, niin ei se kulkemattomuus johdu sitten lyhyistä välityksistä..
17.6.2013 15:10
villlee paljos tuo sinun 91vm dt kulkee noilla seteillä mitä sulla siinä on ?
Ja ettei vaan johtuis tosta lorton kaasarista toi kulkemattomuus ?
18.6.2013 21:29
´´vill_´´ kirjoitti:Minkäslaisia etu- ja takalokareita porukat ovat laittaneet Detsiin? Meneekö YZ:n helposti?
Kyllähän se aika pienellä vaivalla siihen jotenki istuu, tosin ainaki itellä lipan ja penkin väliin jää tommonen rako, ja lipan sivuista paistaa takahäkki.. Ite väänsin tommoset pellit siihe eteen ja samalla toimii vilkkujen paikkoina. Ja vähän turhan pitkä toi lippa on, mutta saa kelvata.
Lippa on siis 450yzf:än
Pari huonoa kuvaa.
https://www.dropbox.com/s/dz02onylyrjp8 ... .07.57.jpghttps://www.dropbox.com/s/ctkr6o6iljxtf ... .31.54.jpghttps://www.dropbox.com/s/iqw1iwnruywz2 ... .04.55.jpg
26.6.2013 23:40
Mitenkäs toi neula lähtee tosta luistista ku yleesä mitä oon nähny nii siin luistin pohjas on reikä ja reunalla lovi mist saa sen vaijerin pois. toi luisti on sellane musta neliskanttinen missä ei oo kyl mitää reikii pohjas tai lovei mistä ton vaijerin sais pois.
Kaasari on mikunin. Toivottovasti ymmärsitte mitä tarkotan :3
26.6.2013 23:55
Taidat meinata TM sarjan mikunia.
http://aijaa.com/SsdlEz
27.6.2013 0:24
just tota ja sain sen irti ku vähän aikaa sitä yrittelin. Siel oli sellane valkee prikka ja tos kuvas ei näy sitä mut laitoin sen siihe sokan päälle se ei varmaan haittaa?
3.7.2013 19:28
Oliko täällä jossain kannenpulttien kiristys järjetyksestä dokumenttia ,,kannen pulttien momentti löytyi ,,mut pientä intosta oli tuossa kaverien kans aiheesta...?
3.7.2013 19:36
Eiköhän se ihan perus
ristiin kiristämällä mene. Vaiheittain kiristetään lopputiukkuuteen asti
3.7.2013 21:37
Muuan itseäni viisaampi oli sitä mieltä että kiristys järjestyksenä hyvä ois aloittaa siitä ulommaisesta, eli siitä mikä on pakoaukon yläpuolella ja siitä sitten ristiin sormikireydelle ja ristiin vähän tiukempaan jnejne.
12.7.2013 1:51
Saako mistää uusia stefoja toho swingin etupäähän ? Ku laakereitahan ei näytä saavan ollenkaan irti tuolta ja osat menee pulveriin niin pitäs nuo stefat saaha irti neki tuntuu olevan aika tiukassa. Kelläänn 32 mikunia detsissä,? Alustavia suutinkokoja tarttis
12.7.2013 5:14
Ne kuuluukin olla tiukassa siellä. Takahaarukasta saat puslat/laakerit vaihdettua näin pultilla ja muutamalla hylsällä:
http://youtu.be/wiFDNRdRhS0Lataahan myös service manual, niin siinä on mitat yms.
http://www.ytcn.nl/archief/index.php?di ... 8-2002.pdf (sama irrotusohje myös tuossa kirjassa)Takahaarukan laakerisarjaa saa esim. jokaosasta.
http://www.jokaosa.fi/ ( Moottoripyörät -> Sivun alareunasta YAMAHA KATUPIIKKI-varaosat ja tarvikkeet )
12.7.2013 13:28
Joo mutta dt:ssä näyttää olevan niikö joku kaulus siinä laakerin vieressä joka on aika justiin saman kokonen kun se laakeri
12.7.2013 14:26
Niin kuuluukin olla. Tutki tuosta korjauskäsikirjasta.