Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
13.12.2015 14:09
joo olen uusi, Haluisin Sinisen/Punaisen kalvon mutta en tiedä miten sopii Betaan ja siksi aattelin vaan kysyä että onko muilla ehdotuksia tai kokemuksia millainen kalvo sopisi tohon betaan?
Viimeksi muokannut jonicc päivämäärä 13.12.2015 18:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei lainata edellistä viestiä.
13.12.2015 18:31
Älä nyt ainakaan punasta kalvoa laita minkään ajoneuvon etuvaloon. Vähän hämärämmällä joku viellä luullee että se on takavalo ja sitten voikin jo aika huonosti sattua.
13.12.2015 19:14
Sininen on taas hälytysajoneuvon väri ja virkavalta sakottaa helposti.
Rehellisesti sanottuna, unohda etuvalon kalvottaminen . Mahdollisiman kirkas polttimo umpioon että muut tiellä liikkujat havaitsee pyörän paremmin päivällä.
14.12.2015 1:04
Itsellä on WR:ssä LaminX sininen kalvo (aika vaalea) eikä kyllä muuta valoa juurikaan sinisemmäksi.
28.12.2015 19:14
Nuista pinna smotoista kun on kyselty niin muistin vasta nyt että tämmöiset on olemassa.
http://kauppa.motorpower.fi/varaosat-py ... 11885.htmlKyllä nuiden luulisi 13-15vm kerta ilmoituksessa lukee "MY '13/15 2T/4T". Nämä lienee tehty enduroille, joku tietävä voi kertoa onko enduron takahaarukassa yms. eroa smotoon.
2.1.2016 11:22
Kiireellistä apua! Joululahjaksi sain Scalvinin tehoputken betaani ja varmasti jollain sellanen on kiinni Betassaan. Eli minulla nyt johtokuri pois ja scalvini kiinni niin millasta suutinta rupeen kattelemaan?
Ja joku vois myös kertoa vaikka edes jotain hinta-arviota paljon huolto mahtais pulittaa suuttimen vaihdosta?
3.1.2016 0:42
Kiitos paljon!
Suuttimet tilattu. Mites muutenkun rupesin tuossa miettimään tuota ohjetta lueskellani että pitäiskö sille B5 johdolle tehdä jotain poikki nyppäämisen jälkeen kun itse en tehnyt?
3.1.2016 8:48
Ei välttämättä tarvii, hyvä olisi laittaa kutistesukka tai sähköteippi irrallisen johdon päähän ettei se pääse osumaan mihinkään.
6.2.2016 15:18
Moro! Onko kellään mitään käryä sopiiko 10-12 vuosimallin isompien 4t enskabetojen kattee suoraa tähän kevarii? Ainakin ne on melko saman näköset.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
13.2.2016 11:35
Hei muut Beta kuskit!
Tässä on vielä tovi ennen ajokelejä joten ajattelin nyt laittaa omaa Betaani hienommaksi.Jos olette jotain Betoihinne laitellut niin kerro toki mulle. KAIKKI ehdotukset ovat erittäin tervetulleita. Kesää odotellessa
17.2.2016 0:12
Itse haen Betan parin viikon sisään ja sitten vaan ajokelejä ja harkkalupia odottelemaan.
Johtokurista täällä on jotai puhuttu niin mitäköhän tuo mahtaa vaikuttaa? Jos jollain on pyörään käypiä enskavanteita niin saa kaupitella, tai mitkä tuohon kävis ku aika harvassa on?
17.2.2016 8:14
Hyi helkatti mikä hinta Betasta
Tolla hinnalla Fantic on kova sana, paremman näköinen, paremmilla osilla ja toimivampi maahantuoja.
17.2.2016 21:44
Nyt on betalla hintaa..
Mulla on Fantic 125 kaljaballero ja kaikki 3 fanticcia mitä mulla on ollut ovat olleet aivan taivaallisia ajaa. Ja muute paljonko nää Betat kulkenu teillä?