Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
16.1.2008 22:13
heräte ostos
17.1.2008 21:24
yhdyssana ;D
17.1.2008 21:25
hitto pitäs stongapalat jostai repii =<
19.1.2008 18:16
Joo kyllähän noissa viivoissa myös kuljettajan paino ja koko vaikuttaa tajuttoman paljon. Ja tietenkin myös taidot:D.
Mäki palloilin vähä cometin ja tämän välillä mut ostin sit RW:n ku sain monta sataa euroa halvemmalla. Kyllä nyt vähän himottais kokeilla tota cometia mut kyl mä tällä jaksan ajaa vielä yhen kesän sit isompaa alle.
Toi tärinä on kyl alussa aika häiritsevää mut siihen tottuu kuskina. Ja mulla ei ainakaa tärise jos kaveri kyydissä. ja kuulema iha mukava olla kyydissä mut ne käsikahvat on vaa aika paskassa paikassa, apinoille suunniteltu ku ei kädet yletä oikein.
Sitten ens kesä vielä ajetaan tällä vehkeellä ni isompaa vehjettä alle. Eihän tää huono pyörä oo mut en välttämättä itekkää ostais siihe 250 cc vehkeet ku kaipaisin vähä vaihtelua.
20.1.2008 18:45
No joo totta, onhan se noinkin. Tota tärinää ite en ole kyllä huomioinu oikeastaan
ettei ois osat löysällä ;D ja tosiaan noi apukustkin kädensijat on kyllä aivan turhat, sama juttu kun Cometissa. Katteista on parempi pitää kiinni =D
22.1.2008 0:01
tuulilukko kirjoitti:No joo totta, onhan se noinkin. Tota tärinää ite en ole kyllä huomioinu oikeastaan
ettei ois osat löysällä ;D ja tosiaan noi apukustkin kädensijat on kyllä aivan turhat, sama juttu kun Cometissa. Katteista on parempi pitää kiinni =D
Eiooturhat, niistä on näppärä nostaa keskiseisontatuelle.
22.1.2008 17:01
no hitto en mä nyt tollasta oo aatellu, mut muuten ei niillä tee mitään =D
23.1.2008 17:04
siinä hyvät että saa keskituelle mut kaikista paras on vaa pitää kuskista kiinni. Ja jos jarruttaa ni ottaa tankista tukee.
Meinasitteko mitä tehä RW:llenne talvena. Enon piti vääntää putki mut sepä ei oo jyväskylään tulos vähää aikaa:D. Noh ei voi mitää, kyllä tällä ajaa vakiona vielä yhen kesän sitte tuleeki jo isompaa alle.
23.1.2008 19:01
Pego kirjoitti:siinä hyvät että saa keskituelle mut kaikista paras on vaa pitää kuskista kiinni. Ja jos jarruttaa ni ottaa tankista tukee.
Meinasitteko mitä tehä RW:llenne talvena. Enon piti vääntää putki mut sepä ei oo jyväskylään tulos vähää aikaa:D. Noh ei voi mitää, kyllä tällä ajaa vakiona vielä yhen kesän sitte tuleeki jo isompaa alle.
Pientä viilausta, putkeen ei riittäny rahaa.
23.1.2008 19:36
Jos nyt sen stongan sais aluks kiinni ;D
30.1.2008 16:50
Minkä ikäisen Aprili RS:n vilkkujen rele tähän kävikään?
Sellasta tarviais ton alkuperäisen tilalle joka ei oo toiminu koskaan niin kuin pitäs...
1.2.2008 23:11
Onko luotettava ja kuinka kovaa tämä kulkee tehoputkella ja ilman kureja? Ja kulut oli vakiona sitä 3-4l/100km?
2.2.2008 1:53
Mikleh kirjoitti:Onko luotettava ja kuinka kovaa tämä kulkee tehoputkella ja ilman kureja? Ja kulut oli vakiona sitä 3-4l/100km?
On luotettava, taatusti. Tehoputkista tähän koskaan en oo kuullukkaan, mut normiputkella ja vähän pakoaukkoa avarrettuna ja ylimääräistä pakokaasun kiertoa tukittuna niin sellaset 115km/h. Kulut on tota luokkaa, tähän oli muistaakseni vähän paha kiskasta virejä.
6.2.2008 21:14
Vois kesä olla jo. Onko pyöriä tullu paljon modailtua ;D?
6.2.2008 21:58
Eno soittikin tossa vähän aikaa sitten että mentäs kesällä norjaan pärrillä ni että laitettas vähä tota pyörää,; uus putki ja änäri, isompi suutin, pienempi takaratas jne.