Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.3.2013 22:42
EeGee308 kirjoitti:Mistähän johtuu et ku vaihteen pistän sisää nii weera sammuu ja moottorin vikavalo alkaa vilkkumaan? Pyörä on nyt aikasemmi seissy pari päivää ulkona, ku akun takia ei aikasemmi lähtenny käyntii, nytkun sain sen akun ladattua niin ilmeni taas tää ongelma
Kokeile aluksi sulattaa pyörää.
Saattaa olla että seisontatuen anturi on jäätynyt/rikki!
Ja tosta Drifterin kertomasta Weerasta niin voin varmistaa tiedon - kannattaa harkita haluaako väljän koneen...
Viimeksi muokannut Alexir päivämäärä 14.3.2013 23:25, muokattu yhteensä 1 kerran
14.3.2013 23:18
EeGee308 Sulla on seisontajalan anturi jumissa(jäässä), sormella vetäset sen katkasijan ulos kun jalka on ylhäällä niin pitäs pelittää.
15.3.2013 0:35
drifter4samp kirjoitti:Se sininen 09 180cc wr on kuulemma väljä paska, ajettu nesteet sekaisin ja kannentiiviste vuotaa... tällästä hullua vihiä kuullu, tiedä sitte onko totta
Mutta sen myyntiilmotuksessa lukee et menis huoltoo jossaa vaihees kevääl 2013, tiedä sitte onko kusetusta seki
Alexir kirjoitti:EeGee308 kirjoitti:Ja tosta Drifterin kertomasta Weerasta niin voin varmistaa tiedon - kannattaa harkita haluaako väljän koneen...
Enpä oo siihen vaihtamassakaan
Mutta tosiaan, samapa tuo onko kone kuinka väljä tai mitä vaan, sillä nää on niin yksinkertaisia vehkeitä rempata, että ei siinä kauaa nokka tuhise kun on pyörä taas iskussa
Eikä edes maksa montaa euroo. Näissä nyt ei loppujenlopuks voi mitään kummalisempaa vikaa olla.
15.3.2013 0:46
Paitsi sähköviat...
15.3.2013 7:57
Juhå sen perusteella mitä ensikädn tietoa olen kuullut niin kampiakseli, kytkintä voisin veikata, mäntä ja sylinteri menis heti vaihtoo
15.3.2013 9:02
Tuolla se mopotuningissa taas mainostaa sitä. Kuulemma rahapulassa myy pois ja pari viikkoa sitten oli vaihtamas päikseen sitä mun WR:ään
15.3.2013 10:51
Alexir kirjoitti:Juhå sen perusteella mitä ensikädn tietoa olen kuullut niin kampiakseli, kytkintä voisin veikata, mäntä ja sylinteri menis heti vaihtoo
Huhhuh, onneks en sit vaihtanu siihen 180cc weeraan mun detsiä kun olis näköjää vaa itku päässy.
Tarkotus oli meinaa siihe 600€ välirahalla vaihtaa....
15.3.2013 11:01
Vaihda mun omaan
15.3.2013 11:06
Sama se vaikka noi olisikin vaihtokunnossa, tietää mistä osat hakee niin halpoja on ja vaihto menee muutamassa tunnissa. Ja näiden sähköviatkin on todella yksinkertaisia, eihän näissä oo kun muutama johto ;D
15.3.2013 12:14
Tai sitten on kalliimpi paukku, uusi sylinyeri ja mäntä pelkästään maksaa kivasti, puhumattakaan kampiakselista.
Sitten vielä mahdollisesti se kytkin.
Toki jos lotossa on voittanut niin mikäs siinä...
Onha se hyvä myydää pyörää ehjänä ja tehokkaana 180 pannulla...
15.3.2013 13:47
Kolmetoista kirjoitti:Vaihda mun omaan
Jos tonnin välillä menee niin mikä jottei
Pääsiäisen jälkee kyllä alkaa projektointi ja yleinen siistiminen, että sen jälkee hinta ei ihan noi alhaalla oo Alexir kirjoitti:...uusi sylinyeri ja mäntä pelkästään maksaa kivasti, puhumattakaan kampiakselista.
Sitten vielä mahdollisesti se kytkin.
Näinpä, laskeskelin, että olis pahimmillaan 1300€ paukku.
15.3.2013 18:55
Kalliita osia oote ostamassa!;)
16.3.2013 11:56
Orkkisosat on kalliita, mutta mikäli tiedät mistä saa halpoja osia, niin miksi et voi vain kertoa sitä...
18.3.2013 19:58
Juhå kirjoitti:Kalliita osia oote ostamassa!;)
Pistäppäs linkkiä, mistä saisit halpoja/halvempia osia kuin orkkisosat?
Kaverin puolesta tässä kyselen kun sillä on edellisen omistajan laittama top performancen 183cc kitti kiinni ja se ruiskunsäätö boksi, niin pystyykö sitä millään säätämään itse, kun siellä ei valmiina ole kuin kaks karttaa?
19.3.2013 11:46
Ei pysty ellei siinä sitten ole jotain hienosäätöruuvia tms. täydelliset säädöt vaatii edelleenkin sen powercommanderin vaikkei sekään mikään jumalten laite ole, eli vaatii ammattitaitoa senkin kunnollinen säätäminen.