Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
21.10.2012 13:28
Huono aika myydä. Tai sitten liikaa hintaa tai muuten vaan ruoska.
21.10.2012 15:31
Taitaapi olla huono aika vaan myydä. Nooh pitää laittaa uuestaa tuo myyntiin tammikuussa jos joku ostas tuon.
21.10.2012 17:46
Itte oon sitä mieltä että kaikki kotarit on niin ylihinnoiteltuja että niitä kukaan osta. laskekaa hintaa muutama satanen niin alkaa ihmisiä kiinnostaa!
21.10.2012 21:42
.
Viimeksi muokannut -MpN päivämäärä 8.4.2013 18:03, muokattu yhteensä 1 kerran
22.10.2012 13:51
Onkos mahollista ku kotka tiputtelee oljyä ja juuri ollu kone auki ja uus lohkojen tiiviste että tiputtelis vaan ylimääräsiä pois? Vai mikäs avuks kun uudet tiivisteet ja silti vuotaa ?
22.10.2012 16:06
Jaaha, viimesetkin nurkissa pyörivät osat pilkkahintaan kaupaksi:
- vm. 2005-2007 käyttämättömät etukatteet ja numerokilpi - 23€ sisältäen toimituskulut, rahat etukäteen tilille
- neljä sylinterin alatiivistettä ja yksi pakoaukontiiviste - 7€ sisältäen toimituskulut, rahat etukäteen tilille
http://www.motot.net/talli/osat/id28514/
22.10.2012 19:51
Jahas jahas, luin topikkia ja kattelin noit pakoputken lommon oikeasu metodeja niin onko joku nyt kokeillut ja todennut toimivaks jonku menetelmän? Mitenkäs sellai et vettä putki täytee ja toholla rutun kohalta lämpöä?
Tosiaan nyt on tulos jänskä kotka kun vhm kansi ja pro circuitin putkula
22.10.2012 20:00
VinskiMo kirjoitti:Jahas jahas, luin topikkia ja kattelin noit pakoputken lommon oikeasu metodeja niin onko joku nyt kokeillut ja todennut toimivaks jonku menetelmän? Mitenkäs sellai et vettä putki täytee ja toholla rutun kohalta lämpöä?
Tosiaan nyt on tulos jänskä kotka kun vhm kansi ja pro circuitin putkula
No itellä se putki täyteen vettä -> pakastimeen jäätymään kikka oikas pikkusen .. mutta helposti halkee putki tuossa hommassa, jotta tarkkana saat olla & kytätä sitä koko ajan.
Jos 1 kerros putki, niin hitsaa pultti ja vedä ulos ?
Yks tapa on se, että pien paine sisälle. Sitten toiseen päähän venttiili mistä ilmaa putkeen ja toiseen päähän varoventtiili. Sitten kun on putkessa paine niin lämmittelet siitä lommon kohalta. Tässäkin saattaa tulla silmille huonolla tuurilla
22.10.2012 20:25
Morjes on päässyt käymään sillain että läpät ovat löystyneet ja eivätkä enään pidä ja tarvitsisin uudet mutta kun alkuperäisten hinta on 91e niin löytyisikö mistään varaosa läppiä halvemmalla?
22.10.2012 20:33
Tutulla on tuommoiset 24mx ostetut tulpat noihin putkien suoristamisiin.
Itellä putkessa oli lommoja isoja sekä pieniä paljon ja kaikki lommot saatiin pois.
Monen muunki putkia oijottu ja jokanen onnistunu suorastaa loistavasti.
Eli tulpapäihin ja paineet sisään. Tämän jälkeen lämmittää lommokohasta niin kauan ku oikenee, tai lisätä painetta. Ei oo ainakaa vielä kellään naamalle räjähelly tai mtn.
Huom, uusimmissa kotkissa on ykskerroksiset putket. Vanhemmissa 2 kerroksiset. Niistä ei kokemusta
22.10.2012 20:50
Miten tuon mittarinjohon kans o ? tuntejako laskee mittari, vaikka sen nopeusanturin johto ei ois kiinni ? eli mistä ottaa tunnit ?
22.10.2012 21:55
Joo elikkä nyt olis kytkinpuolella aika outo ongelma, nimittäin kytkinkahvan liikerata on todella pieni, säätönupin säädöistä huolimatta, esim laitoin normin vapaaliikkeen (2-4mm) mutta kahva pysähtyy suunnilleen puoleenväliin, tangon ja kahvan väliin saa vaikka lenkkimakkaran, ja kahva painuu ittekseen pohjaan päin ja vapaaliike suurenee, olisko kellään mitään hajua mistä on kyse ? vapaata ei löydy ettimälläkään ja kauhee moottorijarru vaihdettaessa alaspäin
23.10.2012 1:19
Vappi kirjoitti:Joo elikkä nyt olis kytkinpuolella aika outo ongelma, nimittäin kytkinkahvan liikerata on todella pieni, säätönupin säädöistä huolimatta, esim laitoin normin vapaaliikkeen (2-4mm) mutta kahva pysähtyy suunnilleen puoleenväliin, tangon ja kahvan väliin saa vaikka lenkkimakkaran, ja kahva painuu ittekseen pohjaan päin ja vapaaliike suurenee, olisko kellään mitään hajua mistä on kyse ? vapaata ei löydy ettimälläkään ja kauhee moottorijarru vaihdettaessa alaspäin
jos oikein ymmärsin niin sinulla on kytkimen pääsylinteristä mennyt tiivisteet. elikkä jos pidät kahvaa pohjassa, niin rupeaa pikkuhiljaa pyrkimään eteenpäin vaihde päällä eikä löydy vapaata. itsellä oli alkuviikosta sama vika, joka parani korjausarjalla. tai sitten sinulla on ilmaa letkuissa ?
23.10.2012 15:36
Kellään löytyis ohjetta ton kytkimen ilmaukseen ku luistaa perkeleesti? :/ Ei oo missää pärrässä nestekytkintä aikasemmi ollu..
Toinen asia, jos jollaki löytys mittaristoa kotkottimeen nii ottakaa YV:llä vaikka ihmeessä yhteyttä!
23.10.2012 16:01
lure_me kirjoitti:Kellään löytyis ohjetta ton kytkimen ilmaukseen ku luistaa perkeleesti? :/ Ei oo missää pärrässä nestekytkintä aikasemmi ollu..
Toinen asia, jos jollaki löytys mittaristoa kotkottimeen nii ottakaa YV:llä vaikka ihmeessä yhteyttä!
Haet nestekytkimeen tarkoitettua kytkin nestettä tai tarpeeksi ohutta mineraali öljyä ja löysäät moottorin kyljessä olevan nipan ja laitat isolla, vaikka lääkeruiskulla nesteet siitä sisälle. Ja avaat tietenkin kytkinneste säiliön kannen.