Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
5.5.2013 19:28
pepezki96 kirjoitti:Kertoisko joku mistä sais tehoputken halval
Kertoisko joku mitä hintaluokkaa tarkoittaa "halpa".
Onko esim. Nikkonin putki halpa vai ei?
http://www.nikonexhausts.co.uk/twostroke.htm
7.5.2013 20:00
Mites, onko kellään kokemusta tuollaisesta Nikkonin putkesta? Itse en ole ainakaan nähnyt vielä yhdessäkään Detsissä moista.
8.5.2013 14:20
Omaan 40k km ajettuun detsiin pitäis varmaan vaihtaa eteen jarruletku kun ei tunnu olevan tehoja jarruissa ollenkaan.
Onkos kellää kokemusta teräspunosletkuista? Ite meinasin
tämmösen heittää kiinni. Onko merkittävää eroa (kuluneisiin) alkuperäisiin verrattuna?
8.5.2013 17:03
Itekkin oon ajatellu teräspunos letkua, kun tuntuu tuo vanha joustavan aika paljon. Sopiiko ton letkun liittimet suoraan vai pitääkö ne ostaa vielä erikseen?
8.5.2013 17:08
Sieltä samasta osastosta pitäis nuo banjoliittimet löytyy. Omien mittausten mukaan tarvii 15 ja 45 asteen liittimet.
14.5.2013 10:14
Syntinen kirjoitti:-mattias- kirjoitti:Mites tuon öljypumpun säätö menikään ?
Jos on täystehoinen dt niin pitäisikö sen viivan olla nollan ykkösen vai kakkosen kohalla ?
Mulla on täystehone detsi, ja itte säädin nollan ja ykkösen välille. siis ilman että kaasua kääntää yhtään.
Miten sää sitä öljypumppua säädit onks siihen joku säätö siel äljypumpua vai säädetääks sitä siit öljypumpun vaijerista?
14.5.2013 23:37
Vaijerista säädetään.
8.6.2013 14:29
Minkäslaisia etu- ja takalokareita porukat ovat laittaneet Detsiin? Meneekö YZ:n helposti?
13.6.2013 16:12
Mikähän mahtaa olla kun ei 94vm detsi jaksa kulkee ku vähän päälle 100kmh ?
Mäntä on vaihdettu ja vähän pirteämmäksi pyörä muuttui, kampurassa ei ollut välystä ja pytty oli ok kunnossa. Läpät ei näytä raottavan. Kaasarin säädöt on hyvät (32mm Dellorto). Tulppa on kunnossa. Välitykset 12/49 520-jaolla. Putkena Giannelli ja YPVS toimii ja on kokeiltu lukita TT-asentoon jonka jälkeen huippuja tul n.3kmh lisää.
MIstä lähtis seuraavaks ettimää vikaa ?
13.6.2013 23:25
Kannentiiviste? Alatiiviste? Ootko tarkistanut pakoaukosta että ypvs on virrat päällä tarkistuslenkin jälkeen täysin auki asennossa?
13.6.2013 23:49
Kannentiiviste kunnossa ja alatiiviste uusi ja joo toimii niinkuin pitääkin
14.6.2013 21:54
Miten -04 koneeseen vaihetaan startin hiilet?
15.6.2013 21:09
Derp kirjoitti:Mikähän mahtaa olla kun ei 94vm detsi jaksa kulkee ku vähän päälle 100kmh ?
Mäntä on vaihdettu ja vähän pirteämmäksi pyörä muuttui, kampurassa ei ollut välystä ja pytty oli ok kunnossa. Läpät ei näytä raottavan. Kaasarin säädöt on hyvät (32mm Dellorto). Tulppa on kunnossa. Välitykset 12/49 520-jaolla. Putkena Giannelli ja YPVS toimii ja on kokeiltu lukita TT-asentoon jonka jälkeen huippuja tul n.3kmh lisää.
MIstä lähtis seuraavaks ettimää vikaa ?
Välitykset on aika lyhyet, niin epäilisin, että johtuu siitä..
Miten paljon se kiertää ku vinguttaa kuutosella tuppi nurin?
15.6.2013 23:39
ettei vaa kytkin luistais?
15.6.2013 23:41
Mikähän lie tötsissä vikana, kipinä häviää lämpimänä. Ajoin eilen vesisateella, ja tänäaamuna 20km lenkin jälkeen sammu. Eli toimii niin pitkään, kunnes laskee tyhjäkäynnille. Voisiko olla oikosulku jossain, kun starttikin vaan "naksahtaa", ja akussa on virtaa. Nyt tehny tuon 4 kertaa. Kun odottaa pari minuuttia nii lähtee aivan normaalisti käyntiin.