Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

6.9.2009 23:03

''Kolarointivakuutus
korvaa vahingot, jotka aiheutuvat esim. auton törmäämisestä, tieltä suistumisesta, kaatumisesta tai putoamisesta.'' Eli kyllä korvaa, totta kai oma vastuu tuossakin on, mutta muutama euro takaisinkin tulee.

8.9.2009 10:08

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:05, muokattu yhteensä 1 kerran

9.9.2009 18:56

mustavi kirjoitti:Kytkinvaijeri (@ kalukukkaro)? Ellei siinä ole selvää vikaa (rispaantunu tmv.) niin sen uusiminen tuskin on ongelman ratkaisu. Jos vika tosiaan olis siinä, niin Hondan varaosavaijeri on järkevin vaikkakin k,si veret seisauttavan kallis vaihtoehto. Veteraaniprätkissä on pakko puuhailla metritavaravaijerin ym. kanssa, mut jos varaosia saa niin miks ihmeessä lähtis puolinaisilla korjauksilla tekeen Shadowsta ikuista puuhamaata? Yks Shadown mukavimmista piirteistä on mun mielestä, että asiallisella määrällä hoivapäiviä sillä voi ajaa ja nautiskella huolettomasti vaik tuhansia kilometrejä putkeen, ei juuri koskaan mene mitään rikki kesken matkan. "Try that with your twostroke" ;)
;)


Joo eli jäi mainitsematta, että venymän lisäksi vaijerista oli irronnut säikeitä, joten tilasin Wemotolta uuden vaijerin. Jännityksellä odotan, millainen vaijeri sieltä tulee :D Ei löytynyt suomalaisista liikkeistä tuota vaijeria, mutta eipä tuo kalliiksi tullut siltikään, n.25€ posteineen päivineen. Ja aivan totta, Varjolla on kyllä ollut huolettomia kilometrejä, ei mitään tällaisia pikkujuttuja suurempaa. :)

11.9.2009 21:06

http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=7443 Sopiikos nämä -00 Varjoon? Varmaankin mutta haluan varmistaa asian ennenkun tilaan

12.9.2009 14:04

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:06, muokattu yhteensä 1 kerran

12.9.2009 17:39

mustavi kirjoitti:Onkos ketään muuta shadowistia menossa illan Allright-miittiin? Eipä ole aikasemmin tullu harrastettua moisia mut täl kertaa kai täytyy mennä.

Piti lähteä mutta tulikin töitä niin en oikein jaksa lähteä. Matkana tuo ei olisi mikään kovin paha, n. 1,5h menee kun tykittää tuolla uudella motaril pätkän Salo-Helsinki. Tosin kun menee Salon kautta, joutuu kiertää n. 30km. Helpointen varmaan pääsisi kun lähtisi menee Somero-Pusula-Helsinki linjal niin ei tarvii kiertää.

12.9.2009 19:31

Ja taas tällainen "olen aikeissa hankkia tuollaisen pyörän, kertokaa hyvät ja huonot puolet"- kysymys... :D Eli jos joku nyt jaksaisi vielä kertoa minullekin sellaisen tiiviin paketin... Niin ja mikä on tuo joskus aiemmin puheeksi tullut takasylinterin männän hajoaminen 95e- bensiinillä ajettaessa, onko tällä nyt sitten ajettava 98-lla vai mitenkä?

E: niin ja pitäis mahtua peräkärryyn eli jos voisitte laittaa tietoa pituudesta ja korkeudesta, niin olisin kiitollinen (guugl ei löydä...)

12.9.2009 21:11

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:07, muokattu yhteensä 1 kerran

13.9.2009 12:04

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:25, muokattu yhteensä 2 kertaa

13.9.2009 16:46

Saisko vastausta tohon ylempään jarrupala kysymykseen kun ois tarkotus tänään tilata :)

13.9.2009 18:27

[Jussi] kirjoitti:Saisko vastausta tohon ylempään jarrupala kysymykseen kun ois tarkotus tänään tilata :)


No tuota.. itse ainakin tilasin Scatterilta nämä takajarrukengät ---> http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3528
kuvauksessa lukee että vm. -01 eteenpäin, oma pyöräni on kuitenkin -00 ja kengät sopivat Varjoon täydellisesti. Eli uskon noiden etujarrupalojenkin sopivan. Lienee pysynyt Shadowi samanlaisena rakenteeltaan ensimmäisitä malleista lähtien? Korjatkaa, jos olen väärässä.

13.9.2009 21:42

kalukukkaro kirjoitti:
[Jussi] kirjoitti:Saisko vastausta tohon ylempään jarrupala kysymykseen kun ois tarkotus tänään tilata :)


No tuota.. itse ainakin tilasin Scatterilta nämä takajarrukengät ---> http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3528
kuvauksessa lukee että vm. -01 eteenpäin, oma pyöräni on kuitenkin -00 ja kengät sopivat Varjoon täydellisesti. Eli uskon noiden etujarrupalojenkin sopivan. Lienee pysynyt Shadowi samanlaisena rakenteeltaan ensimmäisitä malleista lähtien? Korjatkaa, jos olen väärässä.

Juu ja mun -99 varjoon ainaki sopi

15.9.2009 17:11

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:07, muokattu yhteensä 1 kerran

15.9.2009 20:58

Kukas lähti eilen varjolla lappeenrannan mäkkäriltä?

20.9.2009 13:25

Eilen tuli otettua pirun nättejä ja onnistuneita (omast mielest) kuvia Shadowista. Käykääs kattomas galleriasta.