27.5.2013 19:18
28.5.2013 0:29
28.5.2013 0:46
28.5.2013 0:50
28.5.2013 9:51
28.5.2013 14:48
28.5.2013 16:37
29.5.2013 2:04
29.5.2013 14:04
29.5.2013 21:01
29.5.2013 21:31
29.5.2013 23:21
motosladi kirjoitti:kumpaan suuntaan käännän pakoaukon säätöruuvia kun alavääntöjä tarvittaisiin lisää?
MarHak kirjoitti:Nyt tarviis vähän apuja/ideoita...
30.5.2013 0:47
30.5.2013 12:16
SimplemÄÄn kirjoitti:motosladi kirjoitti:kumpaan suuntaan käännän pakoaukon säätöruuvia kun alavääntöjä tarvittaisiin lisää?
Se ei ole kuin mikätahansa säätöruuvi, eli ei toimi periaatteella ''säätö tappiin ja eniten tehoo!!'' vaan siitä täytyy etsiä se sopiva kohta keskivaiheilta jolloin pyörä vääntää parhaiten.MarHak kirjoitti:Nyt tarviis vähän apuja/ideoita...
Ite pähkäilin tossa ihan saman kanssa. Kuulosti kuin olisi joku hemmetin kierrostenrajotin isketty kiinni kun pellolla veti kaasupohjassa.
Staattorista ehdin mitata vastukset(toleransseissa olivat), tulpanhattua ja johtoja räpläsin, käytin kaikki staattorin ja sytytyspuolan liittimet irti sekä raaputtelin ja voitelin ne. Ja tuon jälkeen taas pelit soivat.
Oikein yllätyin että oli noinkin helppo/halpa vika korjata.
Tottakai siis vika voi olla sun tapauksessa muuallakin.
30.5.2013 13:39