Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM EXC 125

27.5.2013 19:18

Kaasariin asti päässyt ja koho jumitti. Huomenna mennään keitaalle ja antaaa hinta-arvion ja sitten pääseenpurkaa koneen ja katsomaan onko pytyssä asti.

mikäs vastaisi fmf:ltä parhaiten tota procircuittia? fmf sst vissiin vinkuu korkeimmalta että onko siinä enää mitään eroa tuohon procircuittiin? onko tämä se fmf yläkiertosin? http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... xs08144500

Re: KTM EXC 125

28.5.2013 0:29

Miten voi olla mahdollista että mulla oli 170 pääsuutin ja ei ottanu oikee piikkii 1,2 eikä 3 mutku vaihoin 145 suuttimen nii alko jo ottaa piikkii kaikil vaiteil.. voikohan tuo olla kuitenkin iha liian pieni suutin? fmf putkisto kiinni.

Re: KTM EXC 125

28.5.2013 0:46

Onko uus peli?

Re: KTM EXC 125

28.5.2013 0:50

2007 ajettu joku 400h

Re: KTM EXC 125

28.5.2013 9:51

Sulla on jotai kuristuksia jossai. Suuttimet pitäs olla jtn päälle 175 :s ootko varma ettei oo jotai a1 hilppeitä vielä kaasarissa taijotain?

Re: KTM EXC 125

28.5.2013 14:48

Blade_ kerrohan sitten muillekkin miten tuo sinun jupakkasi päättyy. Olisi ihan kiva tietää, että mitenkä vakuutusyhtiöt ovat valmiita korvaamaan :roll:

Re: KTM EXC 125

28.5.2013 16:37

Juu päivittelen tänne kun saadaan tietoa silmäterän kohtalosta. Torstaina mennään tapiolalle näyttämään pyörää ja he tutkivat ja arvioivat mitä tehdään.

Re: KTM EXC 125

29.5.2013 2:04

Jees kiitti avust mut nyt ois taas yks juttu :lol:
Onko toi segmentti vai mikä nyt onkaan oikeessa asennossa tai perusasennossa?Mikä se perus asento on?
http://aijaa.com/KoHdEd

Re: KTM EXC 125

29.5.2013 14:04

Kuva on aika huono, kun ei nää niitä pisteitä. Mutta itsehän tuon voit silmäillä läpi.

Ja oikean kohdan voi varmistaa kun vähä vilkasee pakoaukkoon,ja kun tuo haarukka on vedetty ihan alas niin kaikki kanavat ovat kiinni ja että aukeavat samassa suhteessa toisiinsa nähden.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: KTM EXC 125

29.5.2013 21:01

kumpaan suuntaan käännän pakoaukon säätöruuvia kun alavääntöjä tarvittaisiin lisää?

Re: KTM EXC 125

29.5.2013 21:31

Nyt tarviis vähän apuja/ideoita kun alkaa pikku hiljaa omat loppumaan. Eli pyörä pätkii täys kaasulla ja vuosimalli on 06 cdi boxi on vaihdettu, pakoaukon toiminta katottu, erillaisia säätöjä testattu jopa toista kaasaria tulppa vaihdettu mutta pätkiminen vaan jatkuu. :x Voisko toi pätkiminen olla vielä esim sytytyspuolasta tai tulpan hatusta? Joillakin muilla oli täällä 06 pyörissä tämä sama ongelma että onko selviny mistä johtuis?

Re: KTM EXC 125

29.5.2013 23:21

motosladi kirjoitti:kumpaan suuntaan käännän pakoaukon säätöruuvia kun alavääntöjä tarvittaisiin lisää?


Se ei ole kuin mikätahansa säätöruuvi, eli ei toimi periaatteella ''säätö tappiin ja eniten tehoo!!'' vaan siitä täytyy etsiä se sopiva kohta keskivaiheilta jolloin pyörä vääntää parhaiten.

MarHak kirjoitti:Nyt tarviis vähän apuja/ideoita...

Ite pähkäilin tossa ihan saman kanssa. Kuulosti kuin olisi joku hemmetin kierrostenrajotin isketty kiinni kun pellolla veti kaasupohjassa.

Staattorista ehdin mitata vastukset(toleransseissa olivat), tulpanhattua ja johtoja räpläsin, käytin kaikki staattorin ja sytytyspuolan liittimet irti sekä raaputtelin ja voitelin ne. Ja tuon jälkeen taas pelit soivat.

Oikein yllätyin että oli noinkin helppo/halpa vika korjata. 8)

Tottakai siis vika voi olla sun tapauksessa muuallakin.

Re: KTM EXC 125

30.5.2013 0:47

haluisko joku selventää vähän tota pakoaukonsäätöä? :D iha pihalla ton kans ja pyörässä varmasti jotaki vikaa ku menee sms hussen kans tasoissa :D

Re: KTM EXC 125

30.5.2013 12:16

SimplemÄÄn kirjoitti:
motosladi kirjoitti:kumpaan suuntaan käännän pakoaukon säätöruuvia kun alavääntöjä tarvittaisiin lisää?


Se ei ole kuin mikätahansa säätöruuvi, eli ei toimi periaatteella ''säätö tappiin ja eniten tehoo!!'' vaan siitä täytyy etsiä se sopiva kohta keskivaiheilta jolloin pyörä vääntää parhaiten.

MarHak kirjoitti:Nyt tarviis vähän apuja/ideoita...

Ite pähkäilin tossa ihan saman kanssa. Kuulosti kuin olisi joku hemmetin kierrostenrajotin isketty kiinni kun pellolla veti kaasupohjassa.

Staattorista ehdin mitata vastukset(toleransseissa olivat), tulpanhattua ja johtoja räpläsin, käytin kaikki staattorin ja sytytyspuolan liittimet irti sekä raaputtelin ja voitelin ne. Ja tuon jälkeen taas pelit soivat.

Oikein yllätyin että oli noinkin helppo/halpa vika korjata. 8)

Tottakai siis vika voi olla sun tapauksessa muuallakin.



Joo no pitää sitä sitten itekkin käydä noita johtoja ja liittimiä räpelöimässä jos se vika olis siel.

Re: KTM EXC 125

30.5.2013 13:39

miten te ootte saanu katkenneen tyhjäkäynti suuttimen pois kaasarist ku se sinne katkes? :D ku poraaminen ei varmaa auta ku on nii pehmeetä materiaalii?