Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

30.7.2011 11:11

verquu kirjoitti:Öljyvuoto korjattiin laittamalla kuparitahnaa vuodon lähteeseen muistaakseni ss-teamissa keravalla.


Käy ajamassa pitkä lenkki kaasu pohjassa, niin rupeaa taas vuotamaan..

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

31.7.2011 12:29

no oon motaria ajellu kaasupohjas ny muutamat kerrat 20-30 min eikä mitään oo vuotanu :) ?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

31.7.2011 17:51

verquu kirjoitti:no oon motaria ajellu kaasupohjas ny muutamat kerrat 20-30 min eikä mitään oo vuotanu :) ?


Jaa :eek: Itellä alko heti vuotamaan kun ajeli vähänkin matkaa yli 100km/h. Pitää kysyä huollosta millä voisi tiivistää..

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

5.8.2011 22:27

Onko kukaan ottanut vielä tuorevoitelua pois käytöstä tai porannut CDI boksiin reikää?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

9.8.2011 0:05

Me pistettii just 7 tuntii pyörää TT:ks. Oli iha helvettii ottaa sitä raven kurilaippaa irti :D Porattii poksii reikäki, ei viel ehitty kierrättää pahemmi muutaku pistää vaa käyntii, huome laitetaa säädöt ja pääsee luukuttaa.

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

9.8.2011 16:11

Joo ei ollu taas nii helppo toi säätämine.. ei lähe ees enää käyntii. Mite teil on ollu noi säädöt?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

9.8.2011 18:24

liinA kirjoitti:Joo ei ollu taas nii helppo toi säätämine.. ei lähe ees enää käyntii. Mite teil on ollu noi säädöt?
Olisiko ollut liian rikkaalla ja hajottanut tulpan?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

9.8.2011 22:23

Itellä on 120 pääsuutin,neulan sokka ylimmässä lovessa ja 41 tyhjäkäyntisuutin, mutten ole cdi boksia porannut.

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

9.8.2011 23:37

Joojoo, saatiin nyt vähän säätöi kohalleen, pysyy käynnissä ja kiertää, paitsi yläkierroksilla booaa. Ajaessa nykii. :/ Huomenna kokeillaa vähä isompaa suutinta ja räpelletää sitä neulaa ja säätöjä, ehkä se siitä kohta. :D

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

10.8.2011 22:23

Laitoin huollossa HoMon TT nii ne laitto muistaaksee vaa neulan toisiks ylinpää loveen, ja muuta isompii säätöi ei oo tehty ;D

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

10.8.2011 23:18

StuntBomber kirjoitti:Laitoin huollossa HoMon TT nii ne laitto muistaaksee vaa neulan toisiks ylinpää loveen, ja muuta isompii säätöi ei oo tehty ;D

Röpöttikö kauheasti?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

11.8.2011 0:05

Kellon ympäri säädetty ja käännetty ja väännetty ja nyt alkaa olla aika lähellä. 125 pääsuutin, 41 tyhjä ja neula keskimmäisessä lovessa. Röpöttää ja tuntuu ihan et tukehtuisi bensaan alakierroksilla ja pätkii kummallisesti, liian iso suutin?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

11.8.2011 11:44

liinA kirjoitti:Kellon ympäri säädetty ja käännetty ja väännetty ja nyt alkaa olla aika lähellä. 125 pääsuutin, 41 tyhjä ja neula keskimmäisessä lovessa. Röpöttää ja tuntuu ihan et tukehtuisi bensaan alakierroksilla ja pätkii kummallisesti, liian iso suutin?

Mikset kokeile säätöjä jotka ehdotin? 125 pääsuutin on omaan pyörään liian iso, vaikka neula laihimmillaan.

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

11.8.2011 14:23

Jep pitää kokeilla, en vaa halunnu uskoo et siihe menee noin pieni suutin mut kai se on pakko :D

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

11.8.2011 14:24

Sitä vielä et mihi oot laittanu seosruuvin, mul on puol kierrosta vaille kiinni.