Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
9.5.2012 22:27
Okei, jotain tollasta oon miettinykki. Oli aiemmin 190 suutin mutta vaihdoin pienempään, mutta kokeilen vielä tolla isolla. Aattelin myös jos kantta laskis vähäsen. Paljonko tätä kantta "kannattaa" laskea vielä kestävyyden paljoa kärsimättä?
10.5.2012 14:03
En kyl tiiä ku en oo iteltä kantta tessusta laskenu, mut veikkaisin et jonku millin siitä vois pois ottaa.
10.5.2012 19:07
Jeps, tais se vikaki löytyä siihen menon uupumiseen
muistelin näkyy takarattaanki väärin, välitykset oli 15/45. Huomenna rattaita ostelemaan.
10.5.2012 21:46
hyvä että vika löyty
13.5.2012 22:25
dodii kaikki! kertokaas viisaat ihmiset missä vikä kun syö tulppia 500km välein?
13.5.2012 22:47
Liian rikkaalla?
14.5.2012 17:32
En tiiä saatto olla seki mutta nyt on pienempi suutin nii ei oo ainakaa viel hajonnu. saa nähä kauanko nyt kestää.
19.5.2012 7:38
Nonii. Taas hajos tulppa ei kestänu ku parisataa kilsaa. mikäköhän helevetti siinä on ??
29.5.2012 0:44
]juge[ kirjoitti:Nonii. Taas hajos tulppa ei kestänu ku parisataa kilsaa. mikäköhän helevetti siinä on ??
Ootko kokeillu eri lämpöarvon tulppaa???
29.5.2012 9:21
Jos joku tarttee mul olis myynnis suzuki rgf alakerta! Kampurassa ei pystyväljää ja luulen ainaki että laatikko toimii (purin pytyn ja leipinut oli, myös kytkin oli rikki) itse asiaSa saattaa olla tsrrän alakerta koska myös kiksi hilippeet löytyy, myös sähkö startti... Kytkin ainakin puuttuu, poski auki muuten läjässä. Myös staattori ja mg koppa löytyy.
Mausteena vielä tsr iha uus japsi mäntä ja rgf putki=tehoputki tsr
muutakin osaa kuten läpoiä ym. Löytyy, katso lisää ilmoituksistani
11.6.2012 16:44
Minkä RM:n imukaula menee tessiin? Pitäis toi 32 mikke saada kines ja aika armotonta taistelua teettää tohon vakioon runttaaminen.
Ja sitä myös, että mikä siis tarkalleen ottaen hajoittaa ts:n pakoaukonsäätimet yleisimmin, onko se
http://i.imgur.com/sTg6e.gif kuvassa oleva osa nro. 15? eli tuo pikkupinni? Kun ois mahdollisuus itellä sorvauttaa vahvistetut laipat, niin kyselen. Onko muut tehneet vahvistettuja laippoja?
14.6.2012 16:22
morjesta, tessua suunnittelin vähän piristää nii mitä kannattaisi laittaa? tällähetkellä tyhjäputki ja eri äänenvaimennin. Ja mistä saa parhaiten tessuun osia kun ei oikein suomessa missään hyvää valikoimaa ole. Onko normaalia että lähtee käyntiin ilman että virtalukko olisi "ON" asennossa eikä sammu virtalukosta?
19.6.2012 0:08
rrikke kirjoitti:morjesta, tessua suunnittelin vähän piristää nii mitä kannattaisi laittaa? tällähetkellä tyhjäputki ja eri äänenvaimennin. Ja mistä saa parhaiten tessuun osia kun ei oikein suomessa missään hyvää valikoimaa ole. Onko normaalia että lähtee käyntiin ilman että virtalukko olisi "ON" asennossa eikä sammu virtalukosta?
moro, se että lähtee käyntii ilman avainta eikä sammu virtalukosta johtuu siitä luultavasti että sulla on yksi johto irti sieltä johtonipusta mikä on maskin takana. muistaakseni mustavalkoinen tai mustakeltainen johto. nakkilasta itte olen kyllä aika hyvin noita osia saanut mitä olen tarvinnut.
isompaa kaasaria seuraavaksi varmaan kannattaisi laittaa, mutta mitään "teholäppiä" en suosisttele laittamaan itse erehdyin sellaset laittaa ja kun 2000 km päästä katoin niin ni raotti noin millin verran enkä huomannut niissä kyllä mitään tehollista eroa vakioläppiin joilla ajettu 64000 km eikä vieläkää raota.
19.6.2012 0:20
.Kimmo. kirjoitti:Minkä RM:n imukaula menee tessiin? Pitäis toi 32 mikke saada kines ja aika armotonta taistelua teettää tohon vakioon runttaaminen.
Ja sitä myös, että mikä siis tarkalleen ottaen hajoittaa ts:n pakoaukonsäätimet yleisimmin, onko se
http://i.imgur.com/sTg6e.gif kuvassa oleva osa nro. 15? eli tuo pikkupinni? Kun ois mahdollisuus itellä sorvauttaa vahvistetut laipat, niin kyselen. Onko muut tehneet vahvistettuja laippoja?
en tiedä minkä rämän imukaula tessuun menee. mutta ainakin husqwarna wr imukaula ja muitteki hussejen menee ihan suoraan. en tiedä tarkkan mikä niistä perhanan pakoaukonsäätimistä tarkalleen pettää mutta luulisin että ne on vaan niin pehmeää metallia että eivaan kestä. ei ole tuon kuvan numero 15 osa mikä sieltä pettää. ittellä vaikka oli lukittu yläasentoon niin silti pääsivät tipahtamaan ja osuivat mäntään niin sen jälkeen sorvautin niitte tilalle sellaset tulpat mitkä on mahdollisimman tiiviit ja pakoaukkoa mukailevat. ihan normi mustastaraudasta jotka sitte tuli pulteilla kiiinni pyttyyn ja vielä hitsillä yhteen etteivät pääse pyörähtämään. hyvin on kiinni pysyneet .
29.6.2012 14:18
Hmm, et jotain havainnolistavaa kuvaa halua töhertää, voisin ite ainaki tehä tommoset tulpat myös.