Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

10.1.2010 19:13

minä oon perehtynyt tohon xenonin laittamiseen vähän enemmän ja totesin että haastavaa, iso homma tulee jos aikoo laittaa esim. näihin temmeihin xenonit akulla yms. pyörä lataa niitä.. ei sitä umpioo tarvii vaihtaa, kuhan kattoo ettei xenon häikäse vastaantulevii :P

11.1.2010 19:45

seeimu kirjoitti:minä oon perehtynyt tohon xenonin laittamiseen vähän enemmän ja totesin että haastavaa, iso homma tulee jos aikoo laittaa esim. näihin temmeihin xenonit akulla yms. pyörä lataa niitä.. ei sitä umpioo tarvii vaihtaa, kuhan kattoo ettei xenon häikäse vastaantulevii :P

äää... mitä turhaan kattoo mihin se xenoni osottaa :lol: . mulla se osotti aluks kolmanteen kerrokseen, mutta vähän kääntelin niin nyt on ihan sopivalla tasolla. Autoilijat tosin välillä väläyttelee valoja vieläki.

11.1.2010 21:59

Morjes temmipojat! Ei kukaan sattuis tietämään että mistä toi TM lyhenne tulee? Rupes mietityttää ku taitaa pärrä olla samasta maasta kuin omani ja ulkonäöllisesti pari yhtäläisyyttä:O?

11.1.2010 22:02

PIkaiselle googlettamisella:Nimi "TM" tulee Flenghinin ja Battistellin lapsista, Thomas ja Mirko.

11.1.2010 23:36

Mopojulle kirjoitti:Morjes temmipojat! Ei kukaan sattuis tietämään että mistä toi TM lyhenne tulee? Rupes mietityttää ku taitaa pärrä olla samasta maasta kuin omani ja ulkonäöllisesti pari yhtäläisyyttä:O?

Hm tarkottaa sitten honda montesaa ja niillä ei oo mitään yhtäläisyyksiä muutakun ehkä katteen muotoja.

18.1.2010 20:16

Miites tarviikos konerempassa noita vaihteiston rattaiden neulalaakereita vaihdella? Kun en ny ihan varma o.

19.1.2010 18:38

mihinkä momenttii pitäs noi kannen pultit kiristää? aiemmas topicis oli et sopivan tiukkaan rannemomenttiin, että onko sillä niin suurta merkitystä, muutaku et kiristää ne vaa hyvin

19.1.2010 19:20

Ristiinkiristys on myös aika kova sana.

19.1.2010 20:46

skugu kirjoitti:mihinkä momenttii pitäs noi kannen pultit kiristää? aiemmas topicis oli et sopivan tiukkaan rannemomenttiin, että onko sillä niin suurta merkitystä, muutaku et kiristää ne vaa hyvin

kiristä ristiin ni ei kansi väänny yms.

19.1.2010 21:12

Mut kyl se pitää nesteet sisällä, eikä mee joikkeliin ku väännät vaan silleen hillitysti. Perus sääntönä kaikkeen voidaan pitää, sillonku tulee hiki, tekee jotain vääri! :)

20.1.2010 16:57

skugu kirjoitti:mihinkä momenttii pitäs noi kannen pultit kiristää? aiemmas topicis oli et sopivan tiukkaan rannemomenttiin, että onko sillä niin suurta merkitystä, muutaku et kiristää ne vaa hyvin

Poikki ja puolet takasin on aika sopiva!

21.1.2010 12:23

Nelareissa kannen momentti on noin 30nm. Uskoisin että 20-30nm välillä olis sopiva. Tietty ristiin.

22.1.2010 15:47

skugu kirjoitti:mihinkä momenttii pitäs noi kannen pultit kiristää? aiemmas topicis oli et sopivan tiukkaan rannemomenttiin, että onko sillä niin suurta merkitystä, muutaku et kiristää ne vaa hyvin


naksahdus ja vartti takaasi ;)

22.1.2010 17:11

15-18Nm ihan hyvä

22.1.2010 17:53

Pitääkö aina nussia pilkkua?