10.4.2008 22:44
pertt-UP- kirjoitti:Susi: Itse olen nostanut pyörän keulan ilmaan, ottanut vanteen pois, avannut ne isot kuusiokolomutterit pumppujen yläpäästä ja sieltä alta paljastuu pari c:n muotoista palikkaa, joilla pumput on kiinni. kun ne ottaa pois, pumput saa tiputettua alas ja pääsee stefoihin käsiksi.. Muistelisin näin..
10.4.2008 22:52
10.4.2008 23:06
Susi kirjoitti:pertt-UP- kirjoitti:Susi: Itse olen nostanut pyörän keulan ilmaan, ottanut vanteen pois, avannut ne isot kuusiokolomutterit pumppujen yläpäästä ja sieltä alta paljastuu pari c:n muotoista palikkaa, joilla pumput on kiinni. kun ne ottaa pois, pumput saa tiputettua alas ja pääsee stefoihin käsiksi.. Muistelisin näin..
Jep, epäilin itsekin että yläpäästä ne lähtee purkautumaan mutta en tosiaan varmistamatta kehdannut lähteä purkamaan. Räjähtääkös sieltä suunnaton määrä holkkeja ja jousi silmille kun pumput pudotetaan alas, ellei ole uskomattoman varovainen?
Ja millä olet nostanut sen etupään, itse olen kironnut kun katto ei kestä ripustaa eikä rungostakaan saa oikein mistään tukea sen vertaa että voisi jonkinlaisen pukin vääntää..
10.4.2008 23:07
JGGA kirjoitti:Susi kirjoitti:pertt-UP- kirjoitti:Susi: Itse olen nostanut pyörän keulan ilmaan, ottanut vanteen pois, avannut ne isot kuusiokolomutterit pumppujen yläpäästä ja sieltä alta paljastuu pari c:n muotoista palikkaa, joilla pumput on kiinni. kun ne ottaa pois, pumput saa tiputettua alas ja pääsee stefoihin käsiksi.. Muistelisin näin..
Jep, epäilin itsekin että yläpäästä ne lähtee purkautumaan mutta en tosiaan varmistamatta kehdannut lähteä purkamaan. Räjähtääkös sieltä suunnaton määrä holkkeja ja jousi silmille kun pumput pudotetaan alas, ellei ole uskomattoman varovainen?
Ja millä olet nostanut sen etupään, itse olen kironnut kun katto ei kestä ripustaa eikä rungostakaan saa oikein mistään tukea sen vertaa että voisi jonkinlaisen pukin vääntää..
10.4.2008 23:08
JGGA kirjoitti:JGGA kirjoitti:Susi kirjoitti:pertt-UP- kirjoitti:Susi: Itse olen nostanut pyörän keulan ilmaan, ottanut vanteen pois, avannut ne isot kuusiokolomutterit pumppujen yläpäästä ja sieltä alta paljastuu pari c:n muotoista palikkaa, joilla pumput on kiinni. kun ne ottaa pois, pumput saa tiputettua alas ja pääsee stefoihin käsiksi.. Muistelisin näin..
Jep, epäilin itsekin että yläpäästä ne lähtee purkautumaan mutta en tosiaan varmistamatta kehdannut lähteä purkamaan. Räjähtääkös sieltä suunnaton määrä holkkeja ja jousi silmille kun pumput pudotetaan alas, ellei ole uskomattoman varovainen?
Ja millä olet nostanut sen etupään, itse olen kironnut kun katto ei kestä ripustaa eikä rungostakaan saa oikein mistään tukea sen vertaa että voisi jonkinlaisen pukin vääntää..
se ripustaminen on kyllä ainoa järkevin ja varmin tapa. joissain af1 on myös noita pumppuja mitkä mulla on nyt kiinni (messingin väriset) ja niitä saa vielä sen yläpään kiinnityksen jälkeen repiä tosissaan irti. joutui tupakin verran lämmittää puhaltimella sieltä stefan kohilta ja sit armoton paukutus ni lähti.
eikä räjähdä mitään kuhan öljyt muistat ottaa ensin veke sielt alhaalta 10mm kannalla oleva pultti.
jotta jos on ongelmia irrottelussa niin tulee kaikki telineet kaatumaan ja pumput ei tuu irtoomaan
10.4.2008 23:09
10.4.2008 23:11
JGGA kirjoitti:Susi kirjoitti:pertt-UP- kirjoitti:Susi: Itse olen nostanut pyörän keulan ilmaan, ottanut vanteen pois, avannut ne isot kuusiokolomutterit pumppujen yläpäästä ja sieltä alta paljastuu pari c:n muotoista palikkaa, joilla pumput on kiinni. kun ne ottaa pois, pumput saa tiputettua alas ja pääsee stefoihin käsiksi.. Muistelisin näin..
Jep, epäilin itsekin että yläpäästä ne lähtee purkautumaan mutta en tosiaan varmistamatta kehdannut lähteä purkamaan. Räjähtääkös sieltä suunnaton määrä holkkeja ja jousi silmille kun pumput pudotetaan alas, ellei ole uskomattoman varovainen?
Ja millä olet nostanut sen etupään, itse olen kironnut kun katto ei kestä ripustaa eikä rungostakaan saa oikein mistään tukea sen vertaa että voisi jonkinlaisen pukin vääntää..
se ripustaminen on kyllä ainoa järkevin ja varmin tapa. joissain af1 on myös noita pumppuja mitkä mulla on nyt kiinni (messingin väriset) ja niitä saa vielä sen yläpään kiinnityksen jälkeen repiä tosissaan irti. joutui tupakin verran lämmittää puhaltimella sieltä stefan kohilta ja sit armoton paukutus ni lähti.
eikä räjähdä mitään kuhan öljyt muistat ottaa ensin veke sielt alhaalta 10mm kannalla oleva pultti.
jotta jos on ongelmia irrottelussa niin tulee kaikki telineet kaatumaan ja pumput ei tuu irtoomaan
10.4.2008 23:15
10.4.2008 23:19
JGGA kirjoitti:joo toivottavasti
onnea yritykseen, kyllä siinä tupakki jos toinen palo ja sit ku rupeet kasaa niitä ni tulee pari semmosta hetkonen elämystä, että kysele täält sit ku et hiffaa miten ne holkit tulee tai jos hiffaat heti ni pointsit sulle!
10.4.2008 23:30
10.4.2008 23:39
vasen 4.4dl oikea 4,2dl. ja SAE-luokka 10
11.4.2008 15:19
11.4.2008 15:38
Susi kirjoitti:JGGA kirjoitti:vasen 4.4dl oikea 4,2dl. ja SAE-luokka 10
Kiitos taasen
11.4.2008 15:47
11.4.2008 15:50