Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
8.3.2013 20:17
Siirrä ne palat ihan reunoihin, ettei oo huonosti.
Ite käyttäny myös paksu laudan palasta renkaan alla, kun oon laittanut takasin, niin ei oo tarvinnu nostaa siinä kun koittaa saada vannetta paikoilleen.
8.3.2013 20:25
Yaaamaha kirjoitti:Nojoo, mutta pakon edessä joutunut ajamaan motareilla... Sen takia pidin vakiovälit, millä pääsi mukavasti sen 120 mittariin ilman ongelmia ja jumalatonta huudatusta...
Espoossa asut ja pakko ajaa motaria? Kyllä täällä ruuhkasuomessa on paaaaljon muitakin teitä joten motarille ei ole pakko mennä, ellei ole myöhässä jostain
9.3.2013 0:29
Kyllä se vaan on vttumaista ajaa jotain parinkymmenen kilsan pätkää ajaa noita taajamateitä pitkin, missä liikennevaloja koko ajan.
Btw. nyt pitäisi ketjut ja rattaat vaihtaa, milaisia suosittelette?
9.3.2013 1:02
-86 vuoden yz rattaat ja bilteman o-rengas ketjut 520 jaolla nii ei tartte enää sun aikanas miettii rattait ja ketjuja, 12/48 tai 49 rattaat jos haluut lyhyemmät ku vakio ja 12/47 vastaa vakioo T: hyvä ystävänne jalkapyörä <3
9.3.2013 1:17
Tai sitten 24mx kultaset racing ketjut, taitaa olla 5€ kalliimmat kuin pilteman ja varmasti laadukkaammat
12/48 parhaat vakiolle imo
9.3.2013 1:24
15tkm biltemoilla takana ja hyväs kunnossa oli edelleen, jt rattaat kantsii hommata ja ostin just nykyiseen piikkisee kotariinki bilteman ketjut ja jt rattaat T: jalkapyörä
9.3.2013 6:57
SMink kirjoitti:Kyllä se vaan on vttumaista ajaa jotain parinkymmenen kilsan pätkää ajaa noita taajamateitä pitkin, missä liikennevaloja koko ajan.
On on, mutta siellä alueella missä on liikennevalollisia taajamateitä, on motarin nopeudet pääsääntöisesti 80-100kmh. Yleensä kun 120 alkaa niin sivusta löytyy mukava paikallistie mikä on ainakin mulle paljon mielekkäämpi vaihtoehto kun junnata leveää paanaa missä autoja menee ohi joka puolelta
9.3.2013 17:08
Murska, kyllä sitä on espoon ulkopuolellakin ajeltu jonkin verran
11.3.2013 0:06
Onkos kukaan vahvistanu kytkintä mitekään?
Meniskö jonku 250wr tai vastaavan kytkinjouset tonne?
Jollaa pitäs saada toi kytkin pitää noi malossin tehot
11.3.2013 8:25
Jalkapyörä muistaakseni vaihteli kytkinjousia(?) varmaks en sano kysy siltä.
11.3.2013 14:01
Joo, jalkapyörä tosiaan vaihteli johonki vahvistettuihin kytkinjousiin sillon joskus aikasemmin, varmaan löytyy kun etsii vanhemmista/tästä viestiketjusta.
11.3.2013 16:24
Joono mul on sen vanha kytkinlevyt ja jouset , hankin näillä näkymin uudet levyt ja kokeilen niillä.
Koska mun mielestä vakiokytkimenkin pitäisi riittää 180.
tälläsellä logiikalla voisin sanoa että .levyt on loppu, mittaan ne heti kun mahdollista.
11.3.2013 16:54
Siitä jollekkin weeraa etsivälle hyvä pyörä kesäksi :
http://www.nettimoto.com/yamaha/wr/1459188
11.3.2013 19:09
Alexir kirjoitti:Onkos kukaan vahvistanu kytkintä mitekään?
Meniskö jonku 250wr tai vastaavan kytkinjouset tonne?
Jollaa pitäs saada toi kytkin pitää noi malossin tehot
EBC kytkinjouset ja levyt (saa esim. stormilta) oli jalkapyörällä, jouset on vahvemmat kuin vakiot ja levy normaali mut orkkista halvempi.
11.3.2013 19:15
Jalkapyörä hommas lopulta 6 jousisen kytkimen nii ALKO pitää.