Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Rieju Marathon

28.10.2012 16:47

Stål kirjoitti:Haha :D mikäs riejussa oli? Ja mihin hintaan ostivat?


Jos olet topicia pidemmän aikaan lukenut niin huomaat viesteistäni tuskallisen kamppailun Riejun vikoja vastaan. Tässä tilanteessa voidaan puhua kaupanpurusta. ;)

Re: Rieju Marathon

28.10.2012 19:34

talvi tuli ja rieju on nyt projektina tuol tallissa, lisäilen kuvii tänne jossai vaihees jos ihmisii kiinnostaa. Toivottavasti saan tehtyy tost vähä massast erottuvan :D

Re: Rieju Marathon

29.10.2012 4:06

juu juu kuvia tänne vaan :D

Re: Rieju Marathon

29.10.2012 15:05

BjarneNyholm kirjoitti:Sopisko tähän minkää mopon/kevarin vanteet suoraan? luin jostain täält että olis samat vanteet kun pösön mopoissa(?).. :P

Re: Rieju Marathon

29.10.2012 16:51

mrt/marathon moto malliset varmaa vois olla lähellä. kaikki tietenkin sopii kunhan osaa valmistaa oikeanlaiset holkit ja ostaa oikeat laakerit (husq 600sms vanteet sovitettu piikkiseen räxään) ilman suhteita voipi tulla kallista palojen sorvaus

Re: Rieju Marathon

29.10.2012 22:00

darknezz kirjoitti:mrt/marathon moto malliset varmaa vois olla lähellä. kaikki tietenkin sopii kunhan osaa valmistaa oikeanlaiset holkit ja ostaa oikeat laakerit (husq 600sms vanteet sovitettu piikkiseen räxään) ilman suhteita voipi tulla kallista palojen sorvaus


Omat sorvit koton, niin ei mitään ongelmii :)

Re: Rieju Marathon

3.11.2012 21:02

Jesmuli kirjoitti:Kertokaas motottilaiset mikä mun riejuun oikeen iski :s Eilen illalla sato kaatamalla vettä ja aamulla kun lähin ajamaan niin mittari alkoi sekoilemaan.

http://www.youtube.com/watch?v=CjlbHnTy ... e=youtu.be

Tossa videoo sekoilusta.


Saitko korjattua? :S itel tuli äskettäi sama vika..

Re: Rieju Marathon

4.11.2012 0:35

kun tää rieju ja yamaha wr oon niin samanlaisii ni onko teijän mielest kumpi parempi? ku ite en tiiä et kumpi kannattais ostaaa :eek:

Re: Rieju Marathon

4.11.2012 1:13

Hartsa51 kirjoitti:
Jesmuli kirjoitti:Kertokaas motottilaiset mikä mun riejuun oikeen iski :s Eilen illalla sato kaatamalla vettä ja aamulla kun lähin ajamaan niin mittari alkoi sekoilemaan.

http://www.youtube.com/watch?v=CjlbHnTy ... e=youtu.be

Tossa videoo sekoilusta.


Saitko korjattua? :S itel tuli äskettäi sama vika..


itellä hyppi tollee mittari mäxässä kun huono liitos. eli kattoo johdot läpi nii eiköhän vika löydy

Nazbolli kirjoitti:kun tää rieju ja yamaha wr oon niin samanlaisii ni onko teijän mielest kumpi parempi? ku ite en tiiä et kumpi kannattais ostaaa


no eihä näissä taida olla muuta samaa ku kone ja siinäki on eroa vähän ( wr:ssä ruisku riejussa kaasari)

Re: Rieju Marathon

10.11.2012 14:33

http://www.motot.net/talli/osat/id46263/ siitä jollekkin hyvät talvirenkaat ! :D

Re: Rieju Marathon

10.11.2012 15:49

Noissa on niin vähän pitoa että on jopa hauska ajaa, laita itelles :D

Re: Rieju Marathon

10.11.2012 17:03

Santzuk kirjoitti:Noissa on niin vähän pitoa että on jopa hauska ajaa, laita itelles :D

sai mopolla jo iha tarpeeks tosta talviajelusta:D ja muutenkin sitte vois ottaa päähän jos maran nuritte vetäis :D

Re: Rieju Marathon

20.11.2012 19:09

Terve,
Minulla on tuollainen riejun marathon kevari ja siinä on pari ongelmaa: mistä mahtaa johtua kun yhtäkkiä mittari lakkasi näyttämästä nopeutta? Ja onko normaalia, että näillä viileillä keleillä savuttaa jonkun verran, kun kesällä ei savuttanut oikeastaan ollenkaan? Ja voisiko joku vielä laittaa hyvät ohjeet niiden kuristusten poistamiseen ;)

Re: Rieju Marathon

20.11.2012 20:25

Thimou kirjoitti:Terve,
Minulla on tuollainen riejun marathon kevari ja siinä on pari ongelmaa: mistä mahtaa johtua kun yhtäkkiä mittari lakkasi näyttämästä nopeutta?


Sama ongelma mulla, lopetti toimimise eile :/

Sit tällane kysymys: DEP System 7 vai Leovince SBK ? :D

Re: Rieju Marathon

21.11.2012 16:36

On se täysin normaalia että nelari vähän tupruttaa kylmällä kelillä ;)