Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.10.2008 20:46
Magneeton johdoista.
Niin ne kaksi keltaista johtoa, jotka tulevat magneetosta, niin onkos niillä väliä, että kumman laittaa kumpaan, kun niitä on ne kaksi "identtistä" johtoa... ?
Enpä tiedä, että ymmärsikö kukaan...
Siis siellä yläpäässä mistä tulee myös puolalle tulevat johdot, niin siinä on ne keltaiset johdot, jotka menevät siihen penkin alla olevaan mokkulaan.
14.10.2008 22:50
Ansta: Toi röpötys just on se 28mm ominaisuus näissä pyörissä, eikä sitä saa oikeen korjattua, kuin vaihtamalla kaasarin. Voit kokeilla laskea neulaa pykälän vielä, mutta en suosittele, koska silloin tulee kiinnileikkaammisen, tai ainakin nopean väljistymisen riski, koska kone käy sitten keski kierroksilla liian laihalla.
15.10.2008 14:03
mikä bellypan menee helposti futuraan kun huutais bellypania niin ei näyttäis niin helvetin rumalta
15.10.2008 15:41
Otin tuon rave2 taas pois ja tehot lisäänty puolella... nyt kulkeekin sen mitä tollasen pitää Gilardoni 1 pytyllä varustettuna.. eli mulla on tossa sport pro:n kone.
Huomas kyllä et välit on aika lyhyet nyt kun se toimii... mulla siis 14/38 ..
Raven laitan myyntiin ja ajelen ilman kurilaippaa koska siitä ei mitään vikaa löydetty se vaan vittuilee silti
15.10.2008 16:09
Miten toi kiihtyy noilla väleillä? Jaksaako nostaa keulaa kuinka? Ite pitäs hommata sellaset välit et pystyis keulimaan, mut vois reilua 100 km/h ajaa ilman et kone huutaa apua.
15.10.2008 16:12
Kyllä se varmasti paremmin kiihtyy kun vakioväleillä...
Eihän se kaasusta keuli, mut tuskin mikään kevari keulii? mut jos jostain pienestä pompusta ajaa kun kiihdyttää kaasu pohjassa kyllä se keula kevyeltä tuntuu, et varmasti nostaa keulaa kun vähän nykäsee
oiskohan satasta kun ajaa kierroksia vähän yli 7000...
sen verran viel et ne mun välit oliki 15/38
16.10.2008 0:13
Jaa, no mullaki on 15/39 välit.
16.10.2008 11:56
lolz, sullahan on vielä karvan verran lyhyemmät
saa varmaan keulan pystyyn noillakin?
Ennen kun pyörä ei antanut kaikkia tehoja noi välithän tuntu liian pitkille...
nytte ku oon sil pari päivää ajanu että on tehoja nuo välithän tuntuu jopa hieman lyhkäsille
noilla ei varmaan niin kovaa mennä läheskään kun vakioilla
16.10.2008 12:49
no itellä menee sen 140 km/h oikeeta. Kaverin mittariin katottuna, jonka mittari on katottu poliisin tutkaan.
E: Eiku en tiiäkkään mikä mulla on takaratas. Vakio se on mut, onko vakio 36 piikkinen?
16.10.2008 14:38
15/35 on vakiovälit
16.10.2008 14:42
16 on vakio ratas eessä.
Paitsi sport prossa.
Viimeksi muokannut JerQQ päivämäärä 16.10.2008 14:47, muokattu yhteensä 1 kerran
16.10.2008 14:42
Magneeton johdoista.
Niin ne kaksi keltaista johtoa, jotka tulevat magneetosta, niin onkos niillä väliä, että kumman laittaa kumpaan, kun niitä on ne kaksi "identtistä" johtoa... ? (Onko ne identtiset?)
Enpä tiedä, että ymmärsikö kukaan...
Siis siellä yläpäässä mistä tulee myös puolalle tulevat johdot, niin siinä on ne keltaiset johdot, jotka menevät siihen penkin alla olevaan mokkulaan.
17.10.2008 1:36
Itselläni toinen niistä keltaisista johdoista oli hieman vaaleampi, joten sen perusteella muistin kasatessa kummin päin ne olivat. En tiedä onko sillä sitten mtn käytännön merkitystä. Kokeilemallahan se tietty selviää, tuskin se mtn sulaketta suurempaa tuhoaa
19.10.2008 18:06
Mulla on pitäny toi aprilia aina liikkeelle lähtiessä vähän sellasta "nurinaa" kytkimen puolelta, en ole kuitenkaan siitä välittänyt, koska olen lukenut että sitä tekee vähän kaikilla.
Moottoriin vaihdettu kytkinpuolelle vähän aikaa sitten kaikki merkkiliikkeessä...
Nyt on kuitenkin ilmennyt jossain yli 7000 kierroksilla kiihdyttäessä sellainen "louskutus" ihan kuin moottorissa pistäisi joku vähän "vastaan" tai jotain... Ja tuntus että pyörä vähän "tärisee" näillä kierroksilla.
Tota on vaikee selittää, ehkä jollain on ollu itellää sama ongelma?
Toimii kuitenkin ihan normaalisti...
19.10.2008 18:44
Ansta kirjoitti:Mulla on pitäny toi aprilia aina liikkeelle lähtiessä vähän sellasta "nurinaa" kytkimen puolelta, en ole kuitenkaan siitä välittänyt, koska olen lukenut että sitä tekee vähän kaikilla.
Moottoriin vaihdettu kytkinpuolelle vähän aikaa sitten kaikki merkkiliikkeessä...
Nyt on kuitenkin ilmennyt jossain yli 7000 kierroksilla kiihdyttäessä sellainen "louskutus" ihan kuin moottorissa pistäisi joku vähän "vastaan" tai jotain... Ja tuntus että pyörä vähän "tärisee" näillä kierroksilla.
Tota on vaikee selittää, ehkä jollain on ollu itellää sama ongelma?
Toimii kuitenkin ihan normaalisti...
Kuulostas että se painelaakeri alkaa olee tiensä päässä, mut jos kerta on just huollettu niin...
mut koppa auki ja zekkaamaan!